Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 28 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

1. Top | #141

Standaard Re: vliegreis

Hey hoi ik boek mijn tickets via de duitse site www.aidu.de je kan ook nog kijken op www.ebookers.de dat scheelt best wel veel ... en beide keren vloog ik rechtstreeks met Martinair...

Alleen de laatste x op de terugreis een nare ervaring..zomaar een tussenstop , maar voor de rest alles ok hoor ...

Mocht je nog betaalbare hotels zoeken ..kijk dan eens op www.alpharooms.com

Zit Sea World nog in de planning ???

*wil je nog meer tips dan hoor ik het wel ..

groetjes Danielle
    Laatst gewijzigd door DanielleP69; 08-10-07 om 17:07. Reden: iets vergeten

2. Top | #142
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Ik zit toch ook straks dik 9 uur onhandig in dat vliegtuig....wat maakt de pantry dan nog uit....maar als ik het goed begrijp hebben ze dus als ze de europese bestemmingen eruit gooien in 2008, 13 (er waren 6 boeings) vliegtuigen over..... waar ze verre vluchten mee kunnen maken nou dan moet het toch wel gaan lukken om op tijd te gaan.......ik ben blond maar is de oplossing niet heel simpel???????
    Laatst gewijzigd door Saskiac1977; 08-10-07 om 17:41.

3. Top | #143
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Ik denk niet dat het zo werkt, maar ik zit ook maar te gokken.
    Maar vliegtuigen (oa de 767) bestaan in meerdere uitvoeringen, voor de vluchten naar Amerika heb je ER (extended range) toestellen nodig.
    En ik heb geen idee of ze die hebben.
    Als ze een toestel over hebben, hebje kans dat de KLM die gaat gebruiken, ik weet dat die momenteel ook structureel toestellen tekort hebben.
    Eric

4. Top | #144
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    ......maar erg netjes is het niet.....de mensen die dit hebben meegemaakt, gaan nooit meer met Martinair.....
    Dat denk ik dus ook hé, als je al die toestanden mee maakt met elle lange vertragingen op de heen en terug reis, doe je dat geen tweede keer meer denk ik zo...................
    Bij D-reizen zeiden ze ook al dat "vaste" klanten die normaal met Martinair vlogen dit keer het niet meer doen, dus of het nou ten gunsten is van Martinair die reorganisatie dat betwijfel ik dus heel erg.....................

Gr. Monique

P.S. ik zou het zelfde denken als jij hoor, meer vliegtuigen dus minder vertraging omdat je dan toch een ander kan sturen........................
    Daar hoef je niet voor geleerd te hebben.....................:mrgreen:
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

5. Top | #145
    Vaste Bezoeker brutus's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007

wij hebben voor twee volwassenen en twee kinderen van de week nog geboekt bij cheaptickets 29/4/08 verterkken en 17/5/08 terug voor 1549.66 euro united heen lufthansa terug.

6. Top | #146
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Wij vliegen met US AIRWAYS met 2 personen voor 328 euro per persoon, 28 oktober vertrekken en 13 november terug.
    ik vond dit een mooie prijs.

7. Top | #147
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard United of Delta airlines

Hi heeft er iemand misschien ervaring met Delta airlines of United airlines want ik las gisteren dat Martinair niet meer rechtstreeks vliegt naar Orlando want ik ga van de zomer naar Orlando dus wilde ik graag hierover wat weten :?:

8. Top | #148
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: united of delta airlines

Er staat op dit forum al veel vermeldt over de beide luchtvaartmijen. Dus even de zoekfunctie bovenin het scherm gebruiken en je wordt veel wijzer.
    Wij hebben beide LuMijen al regelmatig gebruikt; beide goed. Delta vaak iets goedkoper maar wat mindere vliegtuigen. United wat meer entertainment aan boord. Dat zijn in het kort de verschillen, uitzonderingen daargelaten. Dus.. even zoeken.
    Vell plezier met de voorbereidingen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #149
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Ik heb zelf tot nu toe alleen met Delta en Northwest naar Amerika gevlogen. Over Northwest was ik toendertijd wel te spreken (was in 2001) ik had toen genoeg ruimte (nu bijna 1,90 dus iets minder gelukkig met economy), vriendelijke (ietwat oude) stewardessen, prima voedsel. Ik weet alleen niet hoe het tegenwoordig met hen gesteld is.
    In november 2006 en juni/juli 2007 met Delta via Atlanta naar Orlando gevlogen. Goede vlucht, vriendelijke stewardessen, goed eten, genoeg aanbod van drankjes maar geen eigen schermpje op de vluchten over de grote plas. Op de terugweg vond de zeer vriendelijke incheck dame dat we een wat te korte overstap hadden op Atlanta (was iets van 2 uur) en heeft ook op een eerdere vlucht geboekt naar Atlanta met stoelen bij emergency exit. Goede service al zeg ik het zelf, nu hadden we ook nog genoeg tijd om op Atlanta nog even de vakantie goed af te sluiten met een goed bord snaaien bij TGI.
    Je kan ook Lufthansa overwegen die vanaf Amsterdam via Frankfurt naar Orlando vliegen. Ze hebben daar sinds November 2007 namelijk een "slurf gekocht". Over iets minder dan een weekje vliegen wij voor het eerst met Lufthansa naar Orlando. Ik ben erg benieuwd hoe dat ons gaat bevallen.

Over Delta is er een uitgebreid topic ---> http://www.floridaforum.nl/showthrea...ighlight=delta

United zal er ongetwijfeld ook eentje hebben maar die kon ik niet zo snel vinden.

10. Top | #150
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xl1067 Bekijk Berichten
    United zal er ongetwijfeld ook eentje hebben maar die kon ik niet zo snel vinden.
    O.a. hier:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4666

en hier:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4388
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

Forum Rechten