Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 46 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 459

Onderwerp: Eerste keer Miami (Beach): Vragen en Tips!

  1. Top | #131
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach

    Tja ik weet dat er in het verleden wel eens "gevaarlijke" gebieden waren in Miami. Alleen vermoed ik wel dat je overal pech kan hebben dat je iets overkomt. Het belangrijkste is net als bij alle grote steden dat je niet te veel met je waardevolle goederen te koop loopt en mensen niet aanstaart. Dan kun je prima je gang gaan naar mijn idee.

  2. Top | #132
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Wat vermijden/veiligheid in Miami Beach

    Het deel waar jij zit, is nog binnen het drukke deel van Miami Beach, rondom je hotel zul je geen problemen hebben.
    Als je verder naar het zuiden gaat is het tussen Washingtonstraat en de boulevard zonder meer een veilige buurt.
    Naar het noorden blijf dan op de hoofdroutes.
    Echt een minder gebied is aan de overkant van de baai, zeg maar tussen de American Arena en de luchthaven. Daar zou ik zeker niet gaan fietsen 's avonds.

    Eric

  3. Top | #133

    Standaard 3 of 4 dagen Miami Beach...

    Hello,

    Eind april/begin mei ga ik 2 weken een tour doen via Suntrek aan de Westkust.
    Nadien zou ik nog een paar dagen naar Miami Beach willen gaan om er te relaxen op het strand, wat rond wandelen enzo.
    Ik ben aan het twijfelen of ik er 3 nachten of 4 nachten blijf..
    Ik zou er toekomen op 11 mei om 7u 's morgens.
    Is 3 dagen als single genoeg op South Beach of raden jullie toch 4 dagen aan?
    Ik weet het, klein verschil, maar toch :-D

    Bedankt!

  4. Top | #134
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: 3 of 4 dagen Miami Beach...

    Je zegt het zelf het is een klein verschil 4-3 = 1 dag :-P

    houd je van stappen, lekker eten, zon,strand en heb je een auto bij de hand ga dan gewoon 4 dagen en problem is opgelost Je kunt vanuit miami alle kanten op. Om maar een paar tenoemen: everglades key largo Sawgrass mill grootste mall van fl)

    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:28.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #135

    Standaard Re: 3 of 4 dagen Miami Beach...

    Ik ga geen auto huren, ik ga hooguit eens een fiets huren.
    Ik zal wel 4 dagen blijven, ik denk toch nie tdat ik me zal vervelen ginds 8)
    Desnoods blijf ik een ganse dag op het strand 'bakken' :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 14:28. Reden: full quote eruit

  6. Top | #136
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Gent
    Berichten
    2

    Standaard Iemand ervaring met het deurbeleid van discotheken in South Beach?

    Hallo,

    Even voorstellen, wij zijn een Belgisch gay koppel uit Gent en einde januari begin februari reizen wij voor de eerste keer naar Florida. Op het programma staan naast Orlando, Everglades en Key West ook een 5 tal dagen Miami. Het is de bedoeling om enkele hippe SoBe clubs te bezoeken zoals oa. Mansion, Opium Garden, Mynt... maar misschien moeten wij dat maar uit ons hoofd zetten en is het haast onmogelijk om die clubs binnen te raken als je niet in het gezelschap bent van Paris Hilton of zo?

    Heeft er iemand ervaring mee ? Tips ? Met wat kan je het nachtleven vergelijken in SoBe, Ibiza? Barcelona?

    Wij verblijven in het Nassau Suites apparthotel, heeft iemand van het forum daar al gelogeerd?

    Groetjes,
    Casper

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    gouda
    Berichten
    15

    Standaard Miami sightseeing

    Aan het begin van onze Floridavakantie zijn wij maar 1 dag in Miami, ik ben dus met iemand die moeilijk loopt dus wil ik een georganiseerde tour maken. In 2004 heb ik een tour gemaakt waarbij je met een klein busje opgehaald werd bij het hotel je zag dan een aantal wijken, en het venetian, daarna werd je afgezet bij Bayside marketplace (of zoiets), waar je inscheepte voor een bootcht door de havens en langs de huizen van rijkelui. Na zo'n 2 uur ging de tour verder langs een paar andere wijken. De totale tocht duurde zo'n 7 uur. Ik heb echter geen flauw idee hoe de organisator heettte, want het was door Arke geregeld. Wie kan mij helpen, of hoe vind ik dat zo tours in Miami op internet. Mij is het nog niet gelukt.

  8. Top | #138
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: miami sightseeing

    Gevonden: http://www.miamibeach411.com/tours/miami-city-tour.htm

    Wij hebben iets dergelijks toen gewoon in de lobby van het hotel geboekt. En dat was ongeveer hetzelfde wat jij omschrijft. Een goede, mooie, comfortabele manier om een indruk van Miami te krijgen, zeker als je zelf niet in staat bent om zoiets te doen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #139
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    2

    Standaard Miami of Orlando??

    Hoi!

    Ik en mijn vriend hebben een mooie reis op het oog van 19 dagen van coast to coast door de verenigde staten.
    We komen dan in New york, los angelos, san fransisco las vegas en uiteindelijk 6 nachten in Miami OF Orlando. Het is 1 van de twee.....
    Dit is de eerste keer voor ons dat we naar de verenigde staten gaan dus we zijn nu druk aan het rondzoeken op internet welke van de twee nou de voorkeur heeft.
    Ik zou graag reacties krijgen van mensen die er al eens geweest zijn en welke van de twee jullie aanraden en waarom.

    Alvast erg bedankt voor de reacties!

  10. Top | #140
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Miami of Orlando??

    Hoi Fenny,
    Wat leuk dat je zo'n reis wil gaan doen. Ik denk alleen dat je in zo'n korte tijd geen echt goede indruk kunt krijgen van de "hele" VS, daar heb je toch wat meer tijd voor nodig. Maar het is in ieder geval wel genoeg voor een eerste kennismaking.

    Tja, en die laatste zes dagen ... Miami of Orlando. Het is maar net wat je wilt, waar je naar op zoek bent. Miami is meer de stad voor uitgaan en strand, terwijl Orlando DE stad is voor attractieparken (Disney, Universal, Seaworld) en shopping.

    Ik raad je dan ook aan om eens wat op dit forum rond te kijken en vooral ook wat reisverslagen te lezen, zodt je een goede indruk krijgt van de mogelijkheden en je eigen wensen daarop aan kunt sluiten.

    Succes!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •