Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 32 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 312

Onderwerp: Hotel gezocht: Miami (Beach)

  1. Top | #41
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami

    Hoi,

    Ben ik weer..............
    Wij hebben vorig jaar in het RIU gelogeert en zijn er erg tevreden over.
    Het waren ruime kamers, redelijke bedden( ben rug patient dus niets is beter dan mijn eigen bed, maar ja dat zal bij meerdere wel zijn :lol
    Het ontbijt was verschrikkelijk lekker en in overvloed, erg vriendelijk personeel en behulpzaam.
    Snel bij de winkels en restaurants.
    Hij zit aan Collins Ave en gelijk aan het strand en een zwembad!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  2. Top | #42
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Betaalbaar hotel in Miami

    Hallo,

    Alvast bedankt voor de tips!

    Het RIU ziet er mooi uit, maar is boven ons budget. We denken aan 60$ per nacht per kamer. Is dat uberhaupt mogelijk in Miami?

    We hebben de volgende hotels op het oog:

    www.clayhotel.com

    en

    http://www.orbitz.com/App/shared/pag...e=interstitial

    (days inn miami northbeach)

  3. Top | #43

    Standaard Re: Hosteling, jeugdherberg

    Bas,

    gedurende onze trip in februari / maart zijn wij alleen maar in Hostels verbleven, dus voor reviews kan je altijd bij mij terecht.

    In Miami Beach hebben wij overnacht bij "The Jazz on South Beach" op Washington Ave. De lokatie was vrij in het zuiden van SoBe, maar erg goed te doen. Het personeel daar is aardig en vriendelijk en geeft je graag een advies. Op hun website adverteerde ze met een eigen bar, maar die bleek bij aankomst gesloten te zijn wegens "weinig succes". Over de kamers zelf was ik minder tevreden. Klein, niet erg schoon en de bedden waren wat ouder. De douches waren ook wat minder (je moest goed timen met het water, anders was het ijskoud).

    Overall vindt ik dat je eigenlijk niet te kritisch moet zijn over hostels, je betaald maar 15 tot 20 dollar voor een overnachting en soms tref je het met goede hostels en soms minder.

    Ik zie trouwens dat ze de naam hebben veranderd, The South Beach Hostel. The Jazz on South Beach schijnt nu een nieuw hostel te zijn op Collins Ave. dat er goed uitziet!

    Bij The Clay Hostel heb ik dus zelf geen ervaringen, de reacties van andere hostellers die wij gedurende onze trip tegen zijn gekomen is dat het een "redelijk" hostel is. Maar ja, wat voor de ene redelijk is, is voor de ander misschien een top hostel...

  4. Top | #44
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    7

    Standaard Re: Hosteling, jeugdherberg

    Ik vond het Clay HOtel heel erg leuk, aardig personeel! We hadde de standaard room en het was neit superluxe ofzo, maar echt wel te doen ik vond het hel leuk & myn vriend ook... Het hotel is ook gelegen op een prachtige locatie, ik vindt het een betere locatie dan de meeste andere hotels! Maar van het hostel weet ik niets srryy

  5. Top | #45
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    14

    Standaard

    hallo ,
    ik ga voor het eerst naar miami.
    ik ben op zoek naar een nette hotel/mote/appartement voor 5 nachten
    in de prijskasse 50-60$ voor de periode 15-11 t/m 20-11-2007

    iemand aanbevelingen?

    iemand ervaring met the Clay Hotel ?

    ik krijg eentje aageboden via usafun: Best Western Oceanfront Resort 86 eur p/n iemand ervaring met deze hotel?

    iemand nog ervaring met een van deze hotels in miami:

    • Days Hotel Thunderbird Beach
    • Days Inn South Beach
    • Ramada Plaza Marco Polo Beach Resort
    • Deauville Beach Resort
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 16:58. Reden: samengevoegd

  6. Top | #46
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard

    Master, South Beach zal je wel kunnen vergeten voor dat bedrag lijkt me. Misschien iets verder van South Beach dat je wat kunt vinden. Vergeet vooral niet te kijken naar bijkomende kosten, zoals parkeerkosten ed.

    Hotel Continental South Beach kost tussen de 60 en 70 euro en ligt hier.

    In die periode zou je in de Golden Nugget Beach Club kunnen slapen voor € 250,00 dat ligt wel een stukje vanaf het historische district. Verder heb ik ook geen ervaring met dat hotel het ligt in ieder geval hier . Geloof eerlijk gezegd niet dat je voor dat bedrag een goed hotel zal vinden in Miami beach.

    Master ik heb met een aantal hotel goede / redelijke ervaringen in Miami Beach.

    1) Surfcomber
    2) Holiday Inn
    3) Days Inn
    4) Ocean Surf

    Is ook een beetje in volgorde van kwaliteit.

    Days Inn South Beach is een prima hotel voor Miami beach begrippen. Heb daar ook een paar nachten door gebracht. Niet heel erg luxe maar wel redelijk dicht bij het Historic District en naast het strand. Kortingscoupon voor het hotel vindt je hier.



    Tja ikzelf kies tegenwoordig ook voor andere hotels, maar het hotel was zeker vergeleken met andere hotels in Miami niet slecht te noemen.

    Days Inn is zowieso niet mijn hotelketen maar er zijn toch veel slechtere hotels in Miami beach voor dezelfde prijs als dit hotel. Het hotel waarvandaan deze foto is gemaakt (Holiday Inn) is al stukken beter maar vaak snel volgeboekt.

    Zelf kies ik er tegenwoordig voor om elders te slapen dan in Miami Beach.

    Overigens als een hotel bij aankomst echt slecht is kun je toch gewoon weggaan ? Dat heb ik al meerdere keren gedaan, bel vanuit je kamer met het call center van de hotelketen en vraag of ze een beter hotel hebben dan hetgeen waar je op dat moment staat.

    Deze kunnen meestal een alternatief aanbieden en gelijk het hotel waarvoor je had geboekt annuleren. Uiteraard is het ook altijd aan te raden eerst bij de receptie te vragen om een andere kamer.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 16:59. Reden: samengevoegd

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    gouda
    Berichten
    15

    Standaard Re: hotel miami beach

    Wij zijn ook op zoek geweest naar een betaalbaar hotel Miami beach. Via Expedia.nl kwam Bay breeze Miami eruit, bv in de nachten rond 16 april 2008 kwam dit op $65 per nacht. ik ben er nog niet geweest maar het zag er niet slecht uit. Wij hebben het op ons lijstje gelaten. Via expedia kwamen er trouwens veel meer goed betaalbare hotels uit. Floridayvonne

  8. Top | #48
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: hotel miami beach

    Hallo Master,


    Boeken via hotwire.com of priceline.com lijkt me mogelijk voor die prijzen, maar dan weet je vooraf niet exact in welk hotel je boekt.

    Via easyclicktravel.com vond ik (november 2007) het Travelodge Monaco Ocenfront voor $57 of het Continental Oceanfront South Beach voor $74.

    Succes met zoeken (en boeken).

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  9. Top | #49
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    1

    Standaard 1e keer Miami Beach, leuk goed gelegen hotel gezocht!

    hallo Miamifans,

    Ik ga met een vriend begin februari naar miami beach. Ik ben op zoek naar een hotel dat dichtbij het uitgaanscentrum ligt . Iemand tips voor een leuk hotel en/of uitgaansmogelijkheid?

    Groeten Sven

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard Re: welke regio en hotel in miami

    Goh leuk joh op huwlijksreis eerst cruise en dan Miami. (heb beiden tig keer gedaan)
    Oke je vraag naar hotels (4 sterren liefst.. toch?) en waar 's avonds wat te zien is.
    Oke
    Royal Palm van Crown Plaza, Surfside, Doubletree, Sagamore, Loews, St Moritz
    Allemaal ruim 4 sterren hotels kost wel een flink stuk duurder ook omdat je in SoBe en vlakbij Ocean Drive zit maar wel; top hotels en schoon geen enge beestjes
    Veel romatische plezier on your honeymoon!!! Have fun



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •