Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 121

Onderwerp: Disney's Dining Plan

  1. Top | #31

    Standaard Re: dining plan promotie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Als je betaald hebt voor het dining plan, dan kun je n og gebruik maken van een eventueel beschikbare andere actie. Maak je gebruik van "free dining", dan kun je (uiteraard) niet ook nog andere korting krijgen.

    Overigens is "free dining" altijd voordeliger dan welke korting dan ook. Als deze dus beschikbaar is: BOEKEN!!!
    Dit is zeker niet altijd zo. Zelf heb ik bijv. bewust mijn dining plan voor afgelopen sept. wél betaald om zo gebruik te kunnen maken van korting de men op de kamer bood. Ik heb hiervoor mijn eerder gemaakte reservering incl. free dining aan de wilgen gehangen. De tweede actie leverde mij ruim $150,- meer korting op voor 8 nachten in een moderate resort. \\/ In mijn geval betrof dat toen 1 persoon, maar ik heb het ook al bij boekingen voor 2 volwassenen zien gebeuren. Voor gezinnen loont free dining sneller, maar ook daar is het niet altijd een wet van Meden en Perzen. (denk bijv. alleen al eens aan gezinnen met kinderen onder de 3 jaar)

    Wat ik wel zou doen; boek de korting die je op dat moment kunt krijgen, ongeacht welke het is. Kortingen die later uit komen kun je dan alsnog proberen te scoren. Mocht je deze latere (en eventueel betere) acties dan niet kunnen scoren -soms is de verkrijgbaarheid zeer beperkt- dan is er immers nog altijd geen man overboord aangezien je een eerdere actie hebt gescoord.

    Zelf heb ik bijv. nu een reservering voor de volgende trip staan, gedeeltelijk via een AAA-discount. Ik verwacht pas rond augustus 2008 de eerste acties waar ik gebruik van zou kunnen maken -we reizen dec 2008-. Op dat moment kijk ik gewoon per actie waar voor ons zowel financieel als qua gemak het grootste profijt ligt.

    Eventueel addertje onder het gras; 'room only' boekingen via bijv. de AAA of onder de AAA-discount via Disney WDTC zelf zijn wél uit te breiden met de MYW tickets, maar níet met het dining plan omdat je immers geen vacation package afneemt. Veel acties die via Disney lopen waar men een 'room only' discount hebben, hebben een broertje of zusje waarbij men dezelfde korting op de kamer kan krijgen, maar dan als vacation package. In 2008 kan dit voor zowel het gewone dining plan als dining deluxe. Deze andere codes staan niet altijd op de WDW-website, dus even een belletje plegen naar Amerika kan in zo'n geval erg lonend zijn.

  2. Top | #32

    Standaard Re: dining plan promotie

    Vandaag reeds een bevestiging van onze boeking gekregen met de post,
    dus als je boekt in Londen worden alle reisdocumenten opgestuurd, verleden jaar in amerika geboekt, en die sturen niets op naar het buitenland.
    De website is ook veel makkelijker toegankelijk in Londen.
    Zijn hier nog mensen die op deze manier boeken, is hier precies niet gekend.

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: dining plan promotie

    Hallo allemaal

    wij gaan in september voor de eerste keer naar WDW.
    Nu lees ik hier op het forum van alles over AAA kortingscodes en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van begrijp :???::?:

    Zoals ik heb begrepen ziet het er nu naar uit dat er in september weer een dining plan promotie gaat komen.
    Ik heb de promotie vorig jaar ook gezien en hoopte al dat ie er dit jaar weer zou komen.

    Maar wat zijn er in die periode nog meer voor aanbiedingen meestal?
    Ik las iets over kortingen op hotelkamers.

    Maar wat moet je dan kiezen, een diningplan promotie of die korting op hotelkamers? Ik begreep dat je niet allebei kunt doen. We gaan overigens met twee personen.

    Is het aan te raden om nu alvast het hotel te boeken dat ik in gedachten heb met het pakket dat ik van plan ben en dat dan zodra de promoties bekend zijn aan te passen?

    Of kan ik dan beter helemaal wachten met boeken tot de promoties bekend zijn?

    pfff, ingewikkeld allemaal! haha

  4. Top | #34
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: dining plan promotie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    wij gaan in september voor de eerste keer naar WDW.Nu lees ik hier op het forum van alles over AAA kortingscodes en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet veel van begrijp :???::?:
    Wat is daar niet aan te begrijpen? Het gaat er gewoon om dat je bepaalde kortingen krijgt als je AAA of ANWB-lid bent .... toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Zoals ik heb begrepen ziet het er nu naar uit dat er in september weer een dining plan promotie gaat komen.
    Niets is daarin zeker. De acties zijn er pas als ze er zijn. Disney kan daarin nog wel eens onvoorspelbaar zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Ik heb de promotie vorig jaar ook gezien en hoopte al dat ie er dit jaar weer zou komen.
    Wie weet. Afwachten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Maar wat zijn er in die periode nog meer voor aanbiedingen meestal? Ik las iets over kortingen op hotelkamers.
    Waar las je dat? Zoals ik al zei is het altijd maar afwachten wanneer Disney met welke acties komt. Wishful thinking werkt hier niet echt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Maar wat moet je dan kiezen, een diningplan promotie of die korting op hotelkamers? Ik begreep dat je niet allebei kunt doen. We gaan overigens met twee personen.
    Dat hangt net af van de actie die er is, als die al komt. Gewoon even afwachten. En denk er aan, je "moet" niets, je kunt t.z.t. gewoon even beslissen wat voor jullie het voordeligste / prettigste is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Is het aan te raden om nu alvast het hotel te boeken dat ik in gedachten heb met het pakket dat ik van plan ben en dat dan zodra de promoties bekend zijn aan te passen?
    Als je helemaal zeker wilt zijn dat je een plekje hebt: ja, nu boeken. Maar de kans bestaat dat Disney toekomstige acties niet openstelt voor eerdere boekingen. Dan heb je dus pech. Aan jou de afweging.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    Of kan ik dan beter helemaal wachten met boeken tot de promoties bekend zijn?
    Dilemma's, dilemma's, dilemma's. Was het leven maar een stukje makkelijker .....:razz:

    Eén tip: RELAX!!!! Maak je niet te druk, er komt wel weer een nieuwe kans!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-01-08 om 10:07.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: dining plan promotie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Wat is daar niet aan te begrijpen? Het gaat er gewoon om dat je bepaalde kortingen krijgt als je AAA of ANWB-lid bent .... toch?
    maar wat is een AAA lid dan?
    Misschien een hele domme vraag, maar het zegt me echt niets

  6. Top | #36
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: dining plan promotie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    maar wat is een AAA lid dan?
    Misschien een hele domme vraag, maar het zegt me echt niets
    Domme vragen bestaan niet.

    Heb je al eens Google geprobeerd met ":AAA"? Er gaat dan een wereld voor je open!

    AAA staat voor American Automobile Association, te amerikaanse tegenhanger van de ANWB dus. En als ANWB-lid kun je ook gebruik maken van de voordelen van de AAA, zoals bij hotels, tickets etc. Kijk maar eens wat de AAA allemaal te bieden heeft, misschien zit er wel wat voor jou tussen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #37

    Standaard Re: Dining plan promotie

    Hallo,

    Wij gaan in september voor 2 weken naar WD en nu las ik net op het forum dat ze bij disney een promotie doen dat je voor aankomst in september bij een verblijf in een disneyhotel gratis een dining-plan krijgt. Ik heb net even gezocht op internet, maar ik kan het nergens vinden, kan iemand mij vertellen waar ik die actie kan vinden?

    Alvast bedankt!

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Dining plan promotie

    Die actie was voor 2007. Dus ik weet niet waar je wat gelezen hebt, maar voor zover ik weet zijn er nog geen acties voor september 2008 bekend. Die verwacht ik pas in mei/juni. Nog even geduld dus.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #39
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Dining plan promotie

    Als je als eerste op de hoogte wil zijn van kortingsacties, dan moet je bij de juiste afdeling van Disney gaan werken. Een goede tweede: kijk op www.mousesavers.com Daar zie je ook overzichten van kortingen in voorgaande jaren en wanneer deze bekend zijn gemaakt.

  10. Top | #40



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •