Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 110

Onderwerp: Daytona Bike Week / Biketoberfest

1. Top | #31

Standaard Re: motorfeest Daytona

Bedankt voor je tip.
    Wij zijn nog niet eerder in Florida geweest en al helemaal nooit naar zo'n groot motorfeest. We zijn benieuwd wat er allemaal te beleven is en vooral wat er te zien is. Indien er tips zijn over bijvoorbeeld de dingen die we echt moeten zien of moeten doen dan hoor ik dat graag.

We reserveren eerst nog niks dus we zien wel of het een hotel wordt of camperen. Het lijkt mij erg leuk om te gaan camperen omdat je dan veel meer contact hebt met de mensen daar.
    Groeten Wennie

2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: motorfeest Daytona

Het enige wat ik nog wil toevoegen; kijk even op onze reissite, daar staan wat verslagen op van DBW.
    En een paar fotootjes.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #33
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Bikeweek in Oktober in Daytona

Hallo, ik heb wat vragen over the bike week, in daytona in oktober.

We zijn vorig jaar ook geweest, en hebben heel veel motoren in een soort winkelstraat gezien, wat erg leuk was.
    Maar nu mijn vraag, wat moet je als HD liefhebber nu echt doen?
    welke dingen moet je echt niet missen, en zijn er meerdere terreinen/winkels?
    We willen dit jaar maar 1 dag gaan, want we zijn met 5 personen, waarvan er eigenlijk maar 2 motorgek zijn.

bvd
    groetjes
    Syl

4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #35
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Bikeweek in Oktober in Daytona

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Hallo, ik heb wat vragen over the bike week, in daytona in oktober.

We zijn vorig jaar ook geweest, en hebben heel veel motoren in een soort winkelstraat gezien, wat erg leuk was.
    Maar nu mijn vraag, wat moet je als HD liefhebber nu echt doen?
    welke dingen moet je echt niet missen, en zijn er meerdere terreinen/winkels?
    Er zijn zo veel terreinen, winkels en campings met allerlei vendors en bikebouwers dat je echt een week nodig bent om dat allemaal te bekijken en af te snuffelen. Het Biketoberfest is weliswaar iets rustiger dan de "grote" Bike Week (500.000 tegen slechts 100.000 man) en duurt wat korter, maar dan ben je nog meerdere dagen bezig als je alles wil zien.

We willen dit jaar maar 1 dag gaan, want we zijn met 5 personen, waarvan er eigenlijk maar 2 motorgek zijn.

bvd
    groetjes
    Syl
    Als je maar 1 dag wil gaan, mag je twee dingen niet missen. Ten eerste de "winkelstraat" Main Street, want dat blijft toch een echte trekpleister en sfeerbepaler. En wat je zeker niet mag missen, alleen al omdat dat het belangrijkste Bike Week stekkie aan het worden is, is Bruce Rossmeyer´s Destination Daytona, de grootste Harley Dealer van de wereld. In en rond dit HD pretpark komen steeds meer kramen en handelaren tijdens de beide Bike Weeks en wordt dat dus de place to be. Hij zit aan de I95, US1 intersection in Ormond Beach, net boven Daytona. Zie ook onze reisverslagen.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 19-03-07 om 20:52. Reden: Antwoord uitgebreid
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

6. Top | #36
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Standaard Daytona Bikeweek

Daytona Biketoberfest is net achter de rug (groot succes) en nu op weg naar de spring rally.

Wie heeft plannen om hier tijdens Daytona Bikeweek te zijn? Misschien kunnen we tijdens bikeweek met een hoop Nederlanders Daytona onveilig maken

Een aantal van mijn vrienden uit Nederland komen in ieder geval, let me know.

7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Daytona Bikeweek

Ja, wij gaan voor de 2e keer, zijn ook in 2006 geweest. Vertrekken 28 februari, samen met een bevriend stel, ook Harley fanaten net als wij, vliegen United via Washington. We verblijven in Casselberry, noord Orlando. We blijven tot 9 Maart. We plannen ongeveer 4 dagen in Daytona, verder gaan we veel shoppen in Orlando \\/, willen we naar KSC, en Gatorland en willen we een rondrit maken naar St Augustine.

8. Top | #38
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door usa66 Bekijk Berichten
    Ja, wij gaan voor de 2e keer, zijn ook in 2006 geweest. Vertrekken 28 februari, samen met een bevriend stel, ook Harley fanaten net als wij, vliegen United via Washington. We verblijven in Casselberry, noord Orlando. We blijven tot 9 Maart. We plannen ongeveer 4 dagen in Daytona, verder gaan we veel shoppen in Orlando \\/, willen we naar KSC, en Gatorland en willen we een rondrit maken naar St Augustine.
    Hoi

Ook wij willen naar de Bikeweek.Deze begint net op onze laatste vakantiedag daar.De volgende dag vertrekken we weer naar het koude Nederland.

Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog

9. Top | #39
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Nee helaas wij niet, zijn net terug , en hebben wel het oktoberfest meegemaakt, weer helemaal super.
    Jammer alleen dat de tank die mijn man wilde hebben, overal was uitverkocht.....
    iemand nog een tip in NL voor een tank?

groet syl
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

10. Top | #40
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bikeweek is tegenwoordig bike anderhalve week, zeg maar zo'n 10 dagen, dus ook voor de officiele is er al genoeg te doen en te zien in en rond Daytona.
    Kijk maar eens rond bij Destination Daytona, daar is het altijd Bike Week :-) Als je wil weten wat er zo al te doen is, moet je op deze site even rondsnufflen.

Ook wij zijn er weer bij, zelfs na 10+ keer gaat het niet vervelen ;-).
    Sun, fun en 500.000 bikers & bikes, that's all you need !

Forum Rechten