Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 69 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

  1. Top | #221
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Miami
    • Rondje Coral Gables (wij hebben dit rondje gedaan via de Capitool Reisgids)
    • Cocowalk
    • Eten tegen zonsondergang bij restaurant Rusty Pelican
    • Miami Beach & Ocean Drive: genieten van de gepimpte auto's en de bitches die daarbij horen
    • Art Deco
    • Holocaust Memorial (absoluut niet overslaan!)
    • Bayside Marketplace
    Voor Orlando is het natuurlijk erg moeilijk om één of twee pretparken aan te raden voor jullie. Dat is zo iets enorm persoonlijks...

    Verder kun je in negen dagen een leuk rondje maken, alleen de vraag: willen jullie ook naar Key West of alleen beperken tot de westkust van Florida? Het kan op zich wel beide, maar als je ook naar Key West wilt, zul je jezelf erg moeten inhouden op de westkust. Net waar je voorkeur naar uitgaat Andersom natuurlijk ook, wil je het westen uitgebreid bezoeken, zul je Key West moeten laten varen...

    Edit: ik lees nu de post van 'Meisje' en daarbij komt meteen de volgende vraag bij me op: Is het de bedoeling dat je een rondje Florida maakt, of alleen Miami/Cruise en daarna een weekje Orlando ter verkenning?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #222

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Omdat we tijdens de cruise al naar Key West gaan willen we dit niet meer met de auto doen.
    Ook zijn we niet van plan om 9 dagen in Orlando te blijven maar wat meer van Florida te zien.

    We zijn diverse malen in Disneyland Parijs geweest. Ook Disneyland LA en Disney's California Adventure hebben we gezien net als Sea World (San Diego) en Universal in LA.
    Ik dacht zelf aan Epcot en Universal en misschien ook wel een waterpark.

    Shoppen staat ook al op het programma (Vooral Nike en Abercrombie).
    Carola

  3. Top | #223
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Klinkt als een geweldige vakantie

    Zelf zou ik dan voor Island of Adventure gaan in plaats van Universal Studios (Universal Florida is op zich wel ietsjes anders dan de Universal LA, maar Island of Adventure heb je nergens en is dus erg uniek)

    Verder zou ik de week ongeveer zo indelen dan:
    vrijdag: aankomst cruise
    zaterdag: Miami - Naples
    zondag: Naples - Fort Myers
    maandag: Fort Myers - Sarasota
    dinsdag: Sarasota - St. Petersburg
    woensdag: St. Petersburg - Clearwater Beach
    donderdag: Clearwater Beach - Orlando
    vrijdag: Orlando
    zaterdag: Orlando
    zondag: naar huis

    Je zou er ook voor kunnen kiezen om niet elke dag van hotel te verhuizen (persoonlijk vind ik dat eigenlijk wel relaxt, of je nou één nacht ergens slaapt, of twee... bedoel, je bent toch 'on the road') Maar anders zou je er voor kunnen kiezen om alleen in Fort Myers en St. Petersburg te overnachten zodat je vanuit deze twee steden je dagtochtjes kunt maken. Maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze.

    Things to-do tijdens die route:
    • Big Cypress Visitor Center
    • Airboat Tour langs de Tamiami Trail
    • Naples Pier & Fifth Avenue
    • Miromar Outlet bij Estero
    • Sanibel en Captiva
    • Myakka River State Park (vond ik persoonlijk erg leuk)
    • Ringling Museum
    • Salvador Dali Museum
    • Fort DeSoto Park (vond ik persoonlijk erg leuk)
    • St. Petersburg pier
    • Busch Gardens Africa (vond ik persoonlijk erg leuk )
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 05-11-07 om 19:21.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #224

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Wij zijn allemaal ook goed geslaagd bij de Nike Factory ... wat goedkoop en daar ooknog de voordelige dollarkoers boven op ...
    Jullie gaan een mooie reis hebben .. ik ga het zeker volgen .. zoals je weet willen wij nog eens terug en dan langer.

  5. Top | #225
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Ik vind Disney's Animal Kingdom ook erg uniek en een bezoek daaraan zou je eventueel kunnen combineren met een waterpark. De waterparken van Disney, Typhoon Lagoon en Blizzard Beach, zijn allebei erg leuk!

    Succes met beslissen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #226
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Laatst gewijzigd door Njit; 05-11-07 om 20:31.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #227
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Animal Kingdom

    Animal Kingdom is...
    ... The Festival of the Lion King
    ... The Tree of Life
    ... It's Tough to be a Bug
    ... Kilimanjaro Safaris
    ... Kali River Rapids
    ... Expdition Everest
    ... Dinosaur
    ... Finding Nemo, the Musical
    ... ... ...

    Animal Kingdom, is zoveel!
    (maarja, Epcot is ook leuk....)
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 05-11-07 om 21:12.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #228

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Wij hebben afgelopen kerst de zelfde cruise gedaan, is zeker een leuke cruise.
    Maar omdat het weer toen minder was werd een deel van het programma geschrapt.
    Zo werd cococay niet aangedaan. Ik raad je daarom aan om als je graag wilt zonnen en zwemmen dit misschien al in Nassau te doen. Wij zijn gaan winkelen met het idee om 1 dag later te zwemmen, maar dat ging dus niet door.

    Alvast veel plezier gewenst.
    Marcel

  9. Top | #229
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Wat mogen we beslist niet missen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CaroLine Bekijk Berichten
    Is dit een dierentuin of toch veel meer?
    Carola
    Hoi Carola,

    Hier heb je een topic waarin veel foto's van Animal Kingdom staan:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2733

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  10. Top | #230

    Standaard Hoe lang en wanneer naar Florida?

    Laat ik maar gelijk even met de deur in huis vallen met 2 vragen. Ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen.

    Vraag 1: Ik zit te twijfelen over 2 of 3 weken Florida. Wat is een goede tijdsduur om daar te verblijven en ook voldoende te kunnen zien??

    Vraag 2: Wat is een goede periode om naar Florida te gaan?? We willen dan in de buurt van Orlando verblijven en natuurlijk de parken bezoeken. We zijn sowieso gebonden aan schoolvakanties. Is de meivakantie (2 weken) dan verstandig of is de zomervakantie ook nog goed te doen??

    Alvast hartstikke bedankt!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •