Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 42 van de 104 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 1032

Onderwerp: Disney tickets: Alles over bestellen/kopen en gebruiken

1. Top | #411
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Disney-Tickets: Een prijsvergelijking

Wij wachten tot begin 2008 met bestellen (we gaan eind april) vanwege de extra "plus admissions" :

"Please note - if you order these tickets directly from Disney (at an increased cost) you will receive extra "plus" admissions as follows:
    • 5 day ticket = 5 "plus" admissions
    • 7 day ticket = 7 "plus" admissions
    • 10 day ticket = 10 "plus" admissions
    These extra "plus" admissions will be available on tickets purchased through Undercover Tourist from 2008."

John
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 11:19. Reden: quote eruit
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991

2. Top | #412
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

wij gaan in mei 2008 naar orlando , de planning is om daar enkel magic kingdom, sea world en een water park te bezoeken, is het los kopen van een kaartje dan niet goedkoper als een pas ( 2 volwassenen, kind van 14,12 en 7) wie heeft ervaring?

3. Top | #413
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Disney-kaartjes worden pas veel goedkoper na 4 bezoeken. Dus dan is een los kaartje goedkoper. Zoals je kan zien zit de grootste sprong bij 4 en 5 kaartjes.

Prijs per dag vs aantal dagen

01 - $71
    02 - $69.50
    03 - $67.67
    04 - $54
    05 - $43
    06 - $36.17
    07 - $31.29
    08 - $27.63
    09 - $24.78
    10 - $22.50

(Disney prijzen, zonder Tax)

Zie ook http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ER&country=USA
    Laatst gewijzigd door Njit; 03-10-07 om 19:49.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #414

Standaard Tickets in Nederland kopen

Hallo allemaal,
    wij gaan met de kerst voor de eerste keer naar Florida en vragen ons af of het voordeliger is om hier van die kombinatie tickets ( Disney) aan te schaffen of dat het goedkoper is om ze in Florida zelf te kopen. Hetzelfde geldt ook voor autohuur, is hier boeken goedkoper of direct in Florida???
    Groetjes,
    Ellen:-P

5. Top | #415
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: tickets in nederland kopen

Ik heb er een hele studie op los gelaten en ik heb ze uiteindelijk maar hier gekocht...koste mij voor een basis, hopper en waterpark fun and more ongeveer € 238 voor volwassene en € 208,- voor een kind , dit ticket is wel 8 dagen geldig....je moet maar even kijken wat het voordeligste is.
    Ik vind het een groot voordeel dat als je ze hier boekt, ze al bij je reisbescheiden zitten.

6. Top | #416
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Ik heb vorige week Disney tickets gekocht in Nederland en deze besteld bij AE. Zij bieden nu Disney Tickets aan bijvoorbeeld 4 dagen halen en 3 dagen betalen. Ik twijfelde in het begin een beetje of ik ze wel bij AE zou bestellen. Je plaatst namelijk een bestelling, dan moet je het geld overmaken naar hun rekening en dan krijg je de tickets toegestuurd.

Ik heb de bestelling op dinsdag avond geplaatst, direct geld overgemaakt en ik had de tickets op donderdag al in de bus. Echt super.

Voor prijsvergelijkingen in Disney tickets kun je ook hier kijken. Dan kun je direct zien waar je de tickets het voordeligst kan kopen.

Het huren van een auto doe ik eigenlijk altijd van te voren in Nederland. Ik boek altijd een Fly & Drive. Dat is naar mijn idee altijd het voordeligst. Hotels boek ik altijd later, of in Nederland via internet of pas in Florida zelf.

Succes,

Groeten, Denis
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:28. Reden: full quote eruit

7. Top | #417
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis the Menace Bekijk Berichten
    Ik heb vorige week Disney tickets gekocht in Nederland en deze besteld bij AE. Zij bieden nu Disney Tickets aan bijvoorbeeld 4 dagen halen en 3 dagen betalen.
    Die actie voeren ze al een hele tijd. En ze zijn daar niet de enige in: ook bij UnderCoverTourist, TicketMania en de andere aanbieders kom je dat veelvuldig tegen. Is ook wel te doen voor ze, aangezien de normale prijzen van die tickets maar 1-2-3 dollar of euro verschilt.

Ik twijfelde in het begin een beetje of ik ze wel bij AE zou bestellen. Je plaatst namelijk een bestelling, dan moet je het geld overmaken naar hun rekening en dan krijg je de tickets toegestuurd.
    Vooruitbetaling is vrij gebruikelijk bij bestellingen via internet: eigen overboeking, creditcard, iDeal etc. Het blijft uiteraard altijd een kwestie van vertrouwen. En gezien het grote aantal positieve ervaringen die je hier op het forum kunt lezen is AE wel te vertrouwen. Mooi hé, zo'n forum!

Voor prijsvergelijkingen in Disney tickets kun je ook hier kijken. Dan kun je direct zien waar je de tickets het voordeligst kan kopen.
    Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
    Toeval?

Het huren van een auto doe ik eigenlijk altijd van te voren in Nederland. Ik boek altijd een Fly & Drive. Dat is naar mijn idee altijd het voordeligst.
    Zoals Njit al aangeeft: het kan altijd goedkoper. Vergelijken, vergelijken, vergelijken!!

Nadeel van de fly-drives vind ik dat de genoemde prijzen meestal op basis is van een x-aantal personen, een x-aantal dagen en afhangt van de beschikbaarheid van de goedkoopste boekingsklasse van de vlucht. O ja, en inclusief het meest beperkte pakket extra's (verzekeringen e.d.). Een aanbieding van bijv. Exit- of D-reizen van €395 p.p. komt al gauw op het dubbele uit als je uiteindelijk boekt ....

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

8. Top | #418
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hier staan zo'n beetje de richtprijzen van Disney zelf en hier die van American Vacations.
    Toch wel handig, zo'n Google machine ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #419
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Citaat:

Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
    Toeval?

Daar had ik dus ook last van. Ik dacht ze zeggen op de website dat AE nog de oude prijzen hantert. Wij gaan in de meivakantie, dus ik dacht ik schaf ze alvast aan want je zult zien dat tegen die tijd ze duurder zijn.

Kijk ik toevallig een aantal dagen later, zijn de tickets voor ons 4en ongeveer € 25 goedkoper. :?

Nu heb ik ze betaald en al ontvangen, dus het is zo als het is. Ze zijn in ieder geval goedkoper dan bij Disney of losse tickets. Maar een klein beetje balen is het wel.

Gr. Mariëlle

10. Top | #420
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Disney tickets: duurder

Ik heb vandaag van iemand gehoord dat de prijzen voor de Disney parken volgend jaar flink omhoog gaan.

Ik heb ook gehoord dat als je nu kaartjes koopt ( oa hoppers ) dat die volgend jaar nog steeds geldig zijn.

Wat is waar en is het slim om nu al kaartjes te kopen??

Gr Wim

Forum Rechten