Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 15 van de 30 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

1. Top | #141
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Kostenplaatje

Nou ik had voor 2 volwassen en 1 kind voor 9 dagen een budget ongeveer van 2000 dollar in mijn hoofd, dat klopt dus aardig..........

2. Top | #142
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

zijn de prijzen van voeding en drinken vergelijkbaar met hier?..denkende aan een gimiddeld restaurant, we zijn niet zo van de mc donalds enzo..
    wij gaan 28 oktober voor 17 dagen, 1 week orlando hotel met ontbijt, met 6 dagen disney hopper kaart
    3 dagen naples zonder maaltijden, en een week miami zonder maaltijden,
    huurauto luxurycar totaalreis is 3550,- euro en we hebben 2600 euro zakgeld, is dit redelijk of moet ik nog snel wat spullen te koop aan gaan bieden ;-)

3. Top | #143
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kan zo goedkoop of duur eten als je wilt. Kijk maar eens bij ketens als Denny's. Da's geen McD maar ook niet erg duur.

ps, zou je wat aandacht willen besteden aan de opmaak van je berichten.
    Zie hier: Tip: leesbaarheid berichten/onderwerpen vergroten
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #144
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cupra Bekijk Berichten
    zijn de prijzen van voeding en drinken vergelijkbaar met hier?..denkende aan een gimiddeld restaurant, we zijn niet zo van de mc donalds enzo..
    De gemiddelde restaurants hier (Fridays, Applebees, Olive Garden, Red Lobster etc.) zijn zeker goedkoper dan vergelijkbare in Nederland. Of Cracker Barrel, goed eten voor weinig.
    Nog goedkoper zijn de family buffetrestaurants (Ponderosa, Sizzler, Perkins),
    maar daar moet je van houden.

Met de lage dollar is voor ons eigenlijk alles (als dat al niet zo was) goedkoper hier

Als deze restaurants hebben websites met daarop menu's en prijzen. ( voor de websites zie www.google.com)
    Het gebeurt vaak dat bij een entree (hoofdgerecht) een soep of salade zit.
    Staat dan vermeld op het menu.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 04-10-07 om 20:20. Reden: Toevoeging
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

5. Top | #145

Gewoon een cc aanschaffen en enkel gebruiken bij autohuur en hotel voor borg. Verder niet gebruiken als je dat niet prettig vind hebben wij ook niet gedaan. Wij hebben 3 keer gepind en je weet dan ook gelijk wat je uitgeeft. Wij zijn een week geweest met 2 personen. Totaal ongeveer € 1.500,-- uitgegeven. Maar ook aardig wat kleding en schoenen gekocht.

Eten heel goedkoop. Ontbijten deden wij bij Colden Corral, ontbijtbuffet eitjes naar wens gemaakt, perfect 2 personen onbeperkt eten en drinken 17 dollar. Lunchen deden wij niet omdat we nog vol van het ontbijt waren. Avondeten voor ongeveer 20 dollar onbeperkt eten en drinken ook weer voor 2 personen. Wij hebben zelfs 1 avond onberkt pizza's kunnen eten en daarbij onbeperkt kunnen drinken voor nog geen 10 dollar. Dus dat eten en drinken is goed te betalen.
    Dan de parken. Deze zijn prijzig (ongeveer 70 dollar per persoon) maar je wordt dan ook de hele dag vermaakt.
    Kortom het hoeft niet duur te zijn alleen als je daar heen gaat moet je niet te veel op het geld letten anders krijg je thuis weer spijt dat je bepaalde dingen niet hebt gedaan.

Heel veel plezier straks en geniet ervan!

6. Top | #146
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    ik heb nu geen creditcard, simpelweg omdat ik m niet gebruik, ik wil m ook niet echt voor 1x america aan gaan vragen, volgens postbank kan ik prima met giropas terecht.
    Hou er wel rekening neemt dat als je geen uitgebreid pakket hebt bij de Postbank er voor elke opname kosten in rekening worden gebracht.

Betalen (bijvoorbeeld in winkels) met uw Giropas in euro’s is gratis. Bij betalingen met uw Giropas in vreemde valuta berekent Postbank altijd een koersopslag van 0,8 % over het betaalde bedrag. Deze koersopslag wordt verwerkt in het transactiebedrag. Het opnemen van euro’s bij een geldautomaat in eurolanden is gratis. Voor het opnemen van euro’s in de overige landen betaalt u € 1,82 per transactie. Bij het opnemen van vreemde valuta berekent Postbank altijd naast eventuele opnamekosten (€ 1,82) een koersopslag van 0,8 % over het opgenomen bedrag. Deze koersopslag wordt verwerkt in het transactiebedrag.
    Heeft u een Betaal- of RoyaalPakket? Dan heeft u wereldwijd voordeel, omdat u dan niet de u € 1,82 per opname betaalt.
    Zelf heb ik sinds vorig jaar een pinpas van de DSB daarmee betaal je geen kosten voor opnames in de VS en ook voor de pas / rekening zelf hoef je niets te betalen.

7. Top | #147
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Je Kunt als je in een Disneyhotel verblijft alles betalen met je hotelpas. Of je met je pinpas kunt betalen zou ik niet weten maar een CC is wel zeker zo makkelijk.
    Kijk eens of het diningplan niks voor jullie is.Voor 39 dollar per dag per persoon kun je makkelijk eten dacht ik zo.(`s middags en`s avonds en tussendoor twee snacks.)
    De kids betalen nog minder als ze onder de tien zijn.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

8. Top | #148
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Je Kunt als je in een Disneyhotel verblijft alles betalen met je hotelpas.
    Alleen als je bij het inchecken je CC aan je kamernummer hebt gekoppeld.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #149
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006

Wij zijn net een paar dagen terug.
    Wij hebben ook eerst 9 dagen in het All star movies geslapen, heel leuk hotel trouwens.

Ik zou je alleen aanraden op de eerste dag een refillbeker, $ 11,99, aan te schaffen.
    Deze kan je je hele vakantie onbeperkt vullen met koffie, chocomel en frisdrank.

Wij hadden voor ons verblijf daar het dining plan.
    Wanneer je het van te voren een beetje planned, dan is het een heel goed systeem.
    Alle character ontbijten, lunches of diners kan je er namelijk ook mee doen.
    Wel van te voren reserveren, want door het diningplan wil iedereen dit natuurlijk.
    Dit kan al 180 dgn van te voren.
    Door omstandigheden hebben wij dit niet gedaan en konden we dus niet alles wat we wilde doen, of op onmogelijke tijden.
    Zoals ontbijt om 7.30 of al dineren om 15.00.

Wij hebben de goldcard van de postbank.
    Deze wilde ik liever niet gebruiken, omdat ik niet online mijn uitgaven kan zien.
    Ik ben in het dagelijkse leven al boekhouder en wil tuidens mijn vakantie liever niet weer alle financien bijhouden

Ik kon maar in 1 winkel met mijn gewone postbank pinpas betalen.
    We hebben dus iedere keer gepint en bijna alles cash betaald.
    Let er wel op de ATM's in de winkelcentra meestal particulier zijn.
    Dit houdt in dat je ten eerste geen grote bedragen kan pinnen en ze vragen een vergoeding van ongeveer $ 3,- per opname.

In alle disneyparken en hotels staan ook ATM's waar er geen kosten voor geldopnames zijn.
    Tevens kan je er grote opnames doen.
    Ik weet niet hoeveel maar het meeste wat wij gepint hebben is $ 760,-

Ik hoop dat je wat aan deze info hebt en heel veel plezier.

Groetjes Patries
    Laatst gewijzigd door 2lingmams; 22-10-07 om 01:00.

10. Top | #150
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2lingmams Bekijk Berichten

Wij hadden voor ons verblijf daar het dining plan.
    Wanneer je het van te voren een beetje planned, dan is het een heel goed systeem.
    Alle character ontbijten, lunches of diners kan je er namelijk ook mee doen.
    Wel van te voren reserveren, want door het diningplan wil iedereen dit natuurlijk.
    Dit kan al 180 dgn van te voren.
    Door omstandigheden hebben wij dit niet gedaan en konden we dus niet alles wat we wilde doen, of op onmogelijke tijden.
    Zoals ontbijt om 7.30 of al dineren om 15.00.
    En daarom zit ik nu nagelbijtend op de kalender te kijken tot 10 november. Dan mag ik eindelijk de uitgezochte restaurants boeken. :-D

Vorig jaar kregen ook wij de boodschap dat alle restaurants weken van te voren volgeboekt zijn.:cry:

Met deze link kun je berekenen wanneer je je diners MOET boeken :-D.
    http://pscalculator.net/pscalc.php
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

Forum Rechten