wij gaan in mei 2008 naar orlando , de planning is om daar enkel magic kingdom, sea world en een water park te bezoeken, is het los kopen van een kaartje dan niet goedkoper als een pas ( 2 volwassenen, kind van 14,12 en 7) wie heeft ervaring?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij wachten tot begin 2008 met bestellen (we gaan eind april) vanwege de extra "plus admissions" :
"Please note - if you order these tickets directly from Disney (at an increased cost) you will receive extra "plus" admissions as follows:
These extra "plus" admissions will be available on tickets purchased through Undercover Tourist from 2008."
- 5 day ticket = 5 "plus" admissions
- 7 day ticket = 7 "plus" admissions
- 10 day ticket = 10 "plus" admissions
John
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-08 om 11:19. Reden: quote eruit
wij gaan in mei 2008 naar orlando , de planning is om daar enkel magic kingdom, sea world en een water park te bezoeken, is het los kopen van een kaartje dan niet goedkoper als een pas ( 2 volwassenen, kind van 14,12 en 7) wie heeft ervaring?
Disney-kaartjes worden pas veel goedkoper na 4 bezoeken. Dus dan is een los kaartje goedkoper. Zoals je kan zien zit de grootste sprong bij 4 en 5 kaartjes.
Prijs per dag vs aantal dagen
01 - $71
02 - $69.50
03 - $67.67
04 - $54
05 - $43
06 - $36.17
07 - $31.29
08 - $27.63
09 - $24.78
10 - $22.50
(Disney prijzen, zonder Tax)
Zie ook http://disneyworld.disney.go.com/wdw...ER&country=USA
Laatst gewijzigd door Njit; 03-10-07 om 19:49.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hallo allemaal,
wij gaan met de kerst voor de eerste keer naar Florida en vragen ons af of het voordeliger is om hier van die kombinatie tickets ( Disney) aan te schaffen of dat het goedkoper is om ze in Florida zelf te kopen. Hetzelfde geldt ook voor autohuur, is hier boeken goedkoper of direct in Florida???
Groetjes,
Ellen:-P
Ik heb er een hele studie op los gelaten en ik heb ze uiteindelijk maar hier gekocht...koste mij voor een basis, hopper en waterpark fun and more ongeveer € 238 voor volwassene en € 208,- voor een kind , dit ticket is wel 8 dagen geldig....je moet maar even kijken wat het voordeligste is.
Ik vind het een groot voordeel dat als je ze hier boekt, ze al bij je reisbescheiden zitten.
Ik heb vorige week Disney tickets gekocht in Nederland en deze besteld bij AE. Zij bieden nu Disney Tickets aan bijvoorbeeld 4 dagen halen en 3 dagen betalen. Ik twijfelde in het begin een beetje of ik ze wel bij AE zou bestellen. Je plaatst namelijk een bestelling, dan moet je het geld overmaken naar hun rekening en dan krijg je de tickets toegestuurd.
Ik heb de bestelling op dinsdag avond geplaatst, direct geld overgemaakt en ik had de tickets op donderdag al in de bus. Echt super.
Voor prijsvergelijkingen in Disney tickets kun je ook hier kijken. Dan kun je direct zien waar je de tickets het voordeligst kan kopen.
Het huren van een auto doe ik eigenlijk altijd van te voren in Nederland. Ik boek altijd een Fly & Drive. Dat is naar mijn idee altijd het voordeligst. Hotels boek ik altijd later, of in Nederland via internet of pas in Florida zelf.
Succes,
Groeten, Denis
Die actie voeren ze al een hele tijd. En ze zijn daar niet de enige in: ook bij UnderCoverTourist, TicketMania en de andere aanbieders kom je dat veelvuldig tegen. Is ook wel te doen voor ze, aangezien de normale prijzen van die tickets maar 1-2-3 dollar of euro verschilt.
Vooruitbetaling is vrij gebruikelijk bij bestellingen via internet: eigen overboeking, creditcard, iDeal etc. Het blijft uiteraard altijd een kwestie van vertrouwen. En gezien het grote aantal positieve ervaringen die je hier op het forum kunt lezen is AE wel te vertrouwen. Mooi hé, zo'n forum!
Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
Toeval?
Zoals Njit al aangeeft: het kan altijd goedkoper. Vergelijken, vergelijken, vergelijken!!
Nadeel van de fly-drives vind ik dat de genoemde prijzen meestal op basis is van een x-aantal personen, een x-aantal dagen en afhangt van de beschikbaarheid van de goedkoopste boekingsklasse van de vlucht. O ja, en inclusief het meest beperkte pakket extra's (verzekeringen e.d.). Een aanbieding van bijv. Exit- of D-reizen van €395 p.p. komt al gauw op het dubbele uit als je uiteindelijk boekt ....
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Citaat:
Ja, maar wel lastig als vlak na het plaatsen van de update (gisterenmiddag) AE ineens de prijzen verlaagd ......
Toeval?
Daar had ik dus ook last van. Ik dacht ze zeggen op de website dat AE nog de oude prijzen hantert. Wij gaan in de meivakantie, dus ik dacht ik schaf ze alvast aan want je zult zien dat tegen die tijd ze duurder zijn.
Kijk ik toevallig een aantal dagen later, zijn de tickets voor ons 4en ongeveer € 25 goedkoper. :?
Nu heb ik ze betaald en al ontvangen, dus het is zo als het is. Ze zijn in ieder geval goedkoper dan bij Disney of losse tickets. Maar een klein beetje balen is het wel.
Gr. Mariëlle
Ik heb vandaag van iemand gehoord dat de prijzen voor de Disney parken volgend jaar flink omhoog gaan.
Ik heb ook gehoord dat als je nu kaartjes koopt ( oa hoppers ) dat die volgend jaar nog steeds geldig zijn.
Wat is waar en is het slim om nu al kaartjes te kopen??
Gr Wim