Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 31 van de 46 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 460

Onderwerp: Hotel gezocht: Florida

1. Top | #301
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: gezocht: hotelervaringen Daytona en Tampa (Busch)

Ik heb ook een keer in Down Town Tampa geslapen in dit hotel van Marriott.
    Deze is 9 mijl van Busch Gardens verwijderd. Het hotel is prima alleen iets minder dan wat je normaal van een hotel uit de Marriott keten kan verwachten. Verder is er betaald parkeren of Valet parkeren. (Valet kost nu $12 zelf parkeren weet ik niet).
    Ik slaap in december ook een nachtje in de Double Tree Tampa Bay maar ik neem aan dat 34 mijl vanaf Busch Gardens te ver is naar jullie zin. Zoniet dan kan ik je over dat hotel ook wat meer vertellen als ik er ben geweest.

Laatst gewijzigd door mafo; 06-10-07 om 19:54.

2. Top | #302
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Bedankt voor de tip!
    Ik heb even gekeken en het ziet er goed uit. Helaas de prijs ook. Het Mariott kost ons $ 229 per kamer voor 1 nacht. Wij zijn met 5 personen en hebben 2 kamers nodig, dus dat wordt een beetje duur.
    Ook het Hilton is wat dat betreft te prijzig: $ 172 per kamer per nacht (incl. ontbijt), maar we moeten dus 2 kamers hebben.

Kent iemand La Quinta Inn in Daytona Beach?
    En in Tampa Days Inn North of Busch??

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

3. Top | #303
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Heb je op de site van hun zelf zitten kijken voor de prijs......................
    Toen ik dat deed waren we kamer met zeezicht een 500 dollar kwijt per kamer :sad::sad::sad:

Maar via usafunvacations zijn we nu maar 158 euro kwijt voor 2 overnachtingen, dan wel zonder zeezicht denk ik zo.....

Dus van de site van hun moet je maar niet uit gaan en gewoon via de bekende reisboekers hier op het forum maar eens navragen wat het via hun zou kosten, dat scheelt een hoop dat weet ik zeker........:smile:

Succes verder......................

Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

4. Top | #304
    Ingeschreven
    Sep 2005

Hoi,

Net even gekeken op de AE de site.....
    http://www.americanestates.nl/

Het Hilton komt op 168 euro voor 2 nachten en met deze tekst eronder.

Uitleg Kamer types:standard roommax 4 personen single (1 pax)1 volwassene en 1 kind onder 17 jr*double (2 pax)2 volwassenen en 2 kinderen onder 17 jr*triple (3 pax)3 volwassenen en 1 kind onder 17 jr*quadruple (4 pax)4 volwassenen* uitzonderingen hierop zijn mogelijk bij enkele hotels

onder voorbehoud van tariefs- en koerswijzigingen en eventuele fouten. Alle tarieven in Euro.
    cc1

Misschien heb je hier wat aan en kan je dus wel op een kamer???

Gr. Monique

5. Top | #305
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Met Expedia is het nog $ 159 per kamer. En samen met 3 volwassenen en 3 kinderen op 1 kamer hebben we niet echt zin in. De kinderen zijn ook niet meer zo heel klein, maar we geven de voorkeur aan 2 kamers.
    Ik zal met de zoekfunctie nog eens proberen.
    Bedankt voor je hulp Monique!
    gr. Renée

www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

6. Top | #306
    Ingeschreven
    Sep 2005

Maar ja ReneeFrankrijk als ik nu 158euro betaal voor 2 nachten dan is die 159 dollar voor 1 nacht wel duur natuurlijk, snapje...............dus hier boeken is veel goedkoper dan via Expedia of welke ander dan via de bekende hier.

Gr. Monique

7. Top | #307

Standaard Eerste keer naar Florida - enkele vragen

Even voorstellen;
    Wij gaan dit voorjaar met zijn 6-en naar Florida, 2 weken, we willen dan wat parken bezoeken. Mijn jongste dochter is 16 en autistisch en heeft last van epilepsie, hebben jullie wat suggesties wat leuk voor haar kan zijn.
    Ze kan bv niet in een rollercoaster, maar bv wel in een boot, die rustig vaart. Ook willen we graag weten wat de goedkoopste maatschappij is om te vliegen, goede goedkope hotels en restaurants
    Ben benieuwd

8. Top | #308
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Even voorstellen: haaksman

Welkom op het Forum.

Hier wat informatie speciaal voor autistische mensen:
    http://www.allearsnet.com/pl/dis_aut.htm
    http://www.allearsnet.com/pl/dis_aut3.htm
    http://www.allearsnet.com/pl/dis_aut4.htm
    http://www.allearsnet.com/pl/dis_aut2.htm

Goedkope vluchten kun je boeken via brokers als Cheaptickets.nl, vliegtickets.nl, vliegwinkel.nl, vliegtarieven.nl

Auto wordt vaak gehuurd via USAReisen.de

Goedkope hotels zitten vooral op de 192 en de International Drive. Je boekt in Amerika per kamer dus de prijzen zijn daar sowieso best goedkoop.

Wat betreft het eten zijn er verschillende topics te vinden. Probeer de zoekknop maar eens.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #309
    Ingeschreven
    Sep 2005

Standaard Re: Eerste keer naar Florida - enkele vragen

Hoi Haaksman,

Welkom hier op het forum.
    Wat leuk dat jullie gaan, is voor de meeste met autische kinderen geen optie om zo ver te gaan.
    Ik vind het daarom erg leuk te horen dat jullie dat wel lekker gaan doen.

Ik heb jaren op een groep gewerkt met geestelijk gehandicapte en aanverwante stoornissen zoals autisme, volwassen vanaf 15 jaar tot...........
    Dat waren mijn aller leukste jaren, en als ik het kon deed het gelijk weer, maar ja na mijn ongeluk heb ik dit moeten opgeven.
    Dat is het ergste van allemaal bijna dat ik dat heb moeten laten vallen...........

Ik ga dit jaar voor de tweede keer naar Florida en in Orlando wordt dat de eerste keer dus kan ik geen tips geven voor jullie.
    Maar via dit forum moet dat zeker helemaal gaan lukken hoor.

Veel lees en post plezier.

Gr. Monique

10. Top | #310
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Eerste keer naar Florida - enkele vragen

Ook ik ga voor de eerste keer dus kan niet echt zeggen wat te doen en wat niet te doen....maar jullie kennen de kinderen het beste......en weet wat ze wel en niet leuk vinden en wat misschien nog belangrijker is...wat ze aan kunnen....ik denk dat seaworld in ieder geval wel een aanrader is...heb wel eens gehoord dat autistische kinderen dieren echt geweldig vinden.....je kan in seaworld ook dolfijnen vis geven en aaien.....denk ik wel erg leuk.....

Forum Rechten