Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 36 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

1. Top | #81

Standaard Re: internet cafe

ok ok wacht effe want nu snap ik er niks meer van ik ben namelijk BlonT. Disney Quest is? wij hebben een magic your way ticket voor 11 dagen + 6 dagen waterparken... en hoever ligt disney Quest van het all stars movie hotel en valt die dan onder de moderate resortst?

2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006

All Stars movie is een value, oftewel lager dan moderate. Disney Quest ligt in Downtown Disney, en is te bezoeken met de pas die je hebt, als je ook de waterparken kan bezoeken. ( kost je dan dus wel 1 van die 6 dagen). Disney Quest is een overdekt soort themaparkje, of hoe je het wilt noemen, met o.a. videospelletjes etc.

Groetjes, Sandra

3. Top | #83
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS Bekijk Berichten
    Er zit een dataport op de telefoon, maar dan kun je alleen inbellen als je een provider hebt die dit ondersteunt. Vanaf de moderate resorts is er ook een high-speed internetaansluiting aanwezig, maar dat kost $10 per 24 uur. Op de bovenste verdieping van Disney Quest kun je overigens gratis internetten.
    Wij hebben afgelopen april 1 week in All Star sport en in mei 1 week in All Star Movies gezeten maar volgens mij hadden wij geen internet via de telefoon.... Ik ben niet zo heel technisch :mrgreen: maar je kon een netwerkkabeltje (wat aanwezig is in de kamer) aansluiten op je laptop en dan kreeg je een Disneysite op je scherm. Op dat scherm wordt gevraagd om op toestemming "ja" te klikken (er wordt dan $ 9,95 in rekening gebracht op je kamernummer) en dan heb je voor 24 uur internet. Tijd loopt trouwens door dus als je 's avonds om 18.00 uur inlogt heb je tot de volgende avond 18.00 uur internet.

De kwaliteit (lees snelheid) viel mij 100% mee want ik had berichtjes gelezen dat het internet op de kamers erg traag kon zijn.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dan heeft men blijkbaar de "high speed internet access" nu ook in de value resorts aangelegd. Dat wist ik nog niet.

De dataport op de telefoon is niets meer dan een aansluiting voor de kabel die naar je modem gaat, voor een ouderwetse inbelverbinding. Valt niet erg op op die telefoon en is zeker niet aan te bevelen voor veel surfwerk.

5. Top | #85

thanxx allemaal.. was er net uit dat mijn laptop dus thuis ging blijven maar begin nu weer te twijfelen :-) onze kinderen gaan namelijk mee en ik zal dus ook wel wat uurtjes door moeten brengen op de hotelkamer want volgens mij is een dagje Disney erg vermoeiend voor een kind van 4..

6. Top | #86
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Volgends de telefoniste is high speed internet alleen in de lobby van het hotel enz. en zijn de kamers voorzien van dataports,dus gewoon een kabeltje in je lap top stoppen.
    Dat vonden we een heel erg trage verbinding. Foto`s uploaden en zo was echt een kwestie van ondertussen een kopje koffie drinken
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

7. Top | #87

Wij zijn net een kleine week terug van WDW en hebben een week in All Star Movies en een week in Wilderness Lodge verbleven. Ik kan je vertellen dat wij in beide resorts gebruikt hebben gemaakt van een laptop om foto's online te zetten, mail te checken e.d. en dat ging als een speer. Gewoon een kabel in de laptop en hup het internet op. Volgens mij was dat high speed internet.

8. Top | #88
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tink Bekijk Berichten
    Wij zijn net een kleine week terug van WDW en hebben een week in All Star Movies en een week in Wilderness Lodge verbleven. Ik kan je vertellen dat wij in beide resorts gebruikt hebben gemaakt van een laptop om foto's online te zetten, mail te checken e.d. en dat ging als een speer. Gewoon een kabel in de laptop en hup het internet op. Volgens mij was dat high speed internet.
    Dan dus maar hopen dat het volgende keer beter gaat.

Overigens was de snelheid zo laag volgens de intenetmensen omdat het te druk was op de lijn.

We zagen dus ook letterlijk elke gast met een lap top arriveren of vertrekken.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

9. Top | #89

De snelheid van het internet (inderdaad High Speed Internet Acces, ff gecheckd bij mijn echtgenoot) was zo goed bij ons dat we zelfs probleemloos met het thuisfront konden Skypen. Dit terwijl we nog zaten te surfen e.d.

Misschien een tip: als je internet neemt op je kamer is het dus mogelijk om te skypen (gratis bellen), je moet natuurlijk wel een headset of een microfoon en boxjes bij je hebben.

10. Top | #90
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Ik gebruik al jaren voor bellen naar Nederland een Primus Passport. Daarmee kan je redelijk voordelig met Nederland bellen zeker wanneer je een hotel heb waar ze geen extra kosten rekenen voor het bellen naar gratis nummers.

Het werkt als volgt, je belt een gratis nummer vanaf welke telefoon dan ook. Hierna moet je, je persoonlijke code invoeren en het telefoonnummer wat je wilt bellen.
    Daarna krijg je dus verbinding en bel je tegen een laag tarief naar Nederland.

Achteraf krijg je dan de rekening die per automatische incasso van je rekening wordt gehaald. De kaart heeft geen abonnementskosten.

Bellen vanuit een telefooncel gaat ook alleen komt er dan wel $0,99 aan betaaltelefoonkosten bij. Als je vanuit een hotel belt waar ze geen kosten rekenen voor het bellen naar gratis nummers heb je die kosten niet. Momenteel kosten bellen vanuit de VS met deze kaart $0,30 + $0,07 = $ 0,37 per minuut.

Iemand nog een goedkopere manier, buiten het bellen via Skype ?

Forum Rechten