Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 33 van de 41 EersteEerste ... 233132333435 ... LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 330 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

1. Top | #321
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Welke auto voor 6 personen

Hoi Wim,
    Als je weet dat je toch altijd alles samen wilt gaan doen, kun je best een grote auto huren, een minivan is dan zeer geschikt. Ik raad je wel aan altijd een iets ruimere auto te nemen (als je met 6 personen reist een 8 persoons auto). Met name bij verplaatsingen waarbij je je bagage bij je hebt heb je die extra ruimte echt wel nodig.

Maar als je af en toe ook eens los van elkaar wilt gaan doen, dan is de keuze voor 2 auto's voor de hand liggend. En ook nog goedkoper in de huurprijs (per week (met Gold-pakket) betaal je bij usareisen.de voor 2x een Equinoxe $ 330, voor een 8-persoons minivan € 367 ....). Qua brandstof verbruik je met twee auto's uiteraard meer dan met eentje.

Wat betreft de 3 mensen die kunnen rijden: als ze alledrie ook willen rijden is het handig om een pakket met verzekeringen en extra's te nemen waar extra mensen de auto mogen besturen, zoals bij het Alamo Gold-pakket (super-inklusiv-plus bij usareisen.de) dat drie extra bestuurders in het pakket heeft. Zitten ze niet in het pakket, dan kun je ter plaatse dit alsnog regelen, maar dan betaal je vele $$$$$$$$$ meer.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #322
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Welke auto voor 6 personen

Ik zou gaan voor de minivan (Chevy Uplander bijv.). Is gezelliger, maar vooral brandstoftechnies en qua parkeergeld bij de parken (behalve Holyland :mrgreen veel prijsvriendelijker.
    En je voorkomt het gevaar elkaar kwijt te raken, al deden wij dat toen we met 9 man waren wel eens met opzet :twisted:.
    Voordeel van 2 auto's (bijv. de 2 Equinoxen) is wel dat je nog eens apart van elkaar ergens naar toe kunt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #323
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004

Standaard Ford Expedition or similar

hoi,

Ik zou graag een Ford Expedition huren:-D, zo'n 8 seater. nou zijn we met 5 volwassenen en 2 kleine kids. weet iemand hoeveel bagage er ongeveer in kan..

Als de bagage niet past heeft het dus geen zin om een SUV te huren.
    en weet iemand het gemiddelde verbruik?

MVG

Harold

4. Top | #324
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Ford Expedition or similar

Wij hebben anderhalf jaar geleden met vijf volwassenen een chevrolet suburban gehuurd, en daar kon makkelijk alle bagage in.
    Het zijn wel zuipschuiten, ik hou het verbruik nooit bij, maar we stonden best wel vaak aan de pomp.
    Maar ja, wat kost een liter daar nou helemaal....
    Eric

5. Top | #325

tegenwoordig is de benzineprijs daar ook behoorlijk gestegen, de amerikanen die ik erover sprak vonden het belachelijk hoog.....ik weet niet of de prijzen hoog zijn, ik rijd hier immers geen auto.

6. Top | #326
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Zo'n 55 Eurocent voor een liter vind ik erg meevallen, nee liever gezegd spotgoedkoop ...
    Eric

7. Top | #327
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Hier kun je kijken waar je het goedkoopst zou kunnen tanken, verlangt wel de nodige voorbereiding mocht je dat willen doen. De door jou genoemde wagen verbruikt gemiddeld ongeveer 1 Gallon per 15 mile.

8. Top | #328
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    De door jou genoemde wagen verbruikt gemiddeld ongeveer 1 Gallon per 15 mile.
    Oftewel 3,79 liter per 24,135 kilometer. Da's zon beetje 1 liter op 6,368 kilometer .... SLURP!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-07 om 05:45.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #329
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Maar daar kun je dan ook bijna in wonen, ergo; veel goedkoper dan een hotelkamer ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #330
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Autohuur voor april/mei 2008

Hoi allemaal,

Goed, tickets al enige tijd in orde, huis besproken maar nog geen auto.
    Als ik kijk bij usareisen.de, blijkt het boeken nog steeds maar tot maart 2008 te gaan.
    Hebben jullie enig idee vanaf welk moment dit mogelijk is ?

Bij welke verhuurder kan je daadwerkelijk een keuze maken ? Ik wil graag de Dodge Charger besturen.

Thanks, Erik
    ..nog ff en dan gaan we weer\\/

Forum Rechten