Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 100 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #171

    Standaard Re: Villa huren van particulier via internet. Hoe weet je of het goed zit?

    Hoi Ta2 Gerrit,
    Bedankt voor je reactie!
    Wat ik vervelend vind is dat zij ons vragen het geld over te maken op een amerikaans bankrekening. Dat doe ik liever niet. Moet ik er op staan met de creditcard te betalen?
    Groet, Esther

  2. Top | #172
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Villa huren van particulier via internet. Hoe weet je of het goed zit?

    Wij hebben dit jaar ook voor het eerst een villa particulier gehuurd. Wij hebben het geld gewoon naar een amerikaanse bankrekening overgemaakt. De villa is van een engelsman. Het is allemaal prima verlopen. De villa was perfect: http://www.192villa.com

    Hoi Gerrit, wij zijn van plan de villa die jij gehuurd had in Las vegas ook te huren. We hebben van de week een mailtje gestuurd, maar nog geen bericht terug gehad. Wij gaan pas in mei dus nog tijd genoeg. Wel hebben we de vlucht en cruise al geboekt.

  3. Top | #173
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villa huren van particulier via internet. Hoe weet je of het goed zit?

    wij hebben al 2x een villa via ebay gehuurd, dit scheelde enorm veel
    het was beide keren een gok omdat wij ook vooruit moesten betalen
    beide keren een prachtige villa gehad
    bij ebay kun je wel de feedback lezen, dan ben je iets zekerde van de verhuurder
    volgend jaar doen wij dit weer, gewoon via ebay.com

  4. Top | #174
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    9

    Standaard Villa aan de 192 of 27

    Hallo,

    De zoveelste vraag over een villa :roll:
    Ik krijg van veel mensen te horen dat je het beste een villa kan nemen aan de 192 ivm de ligging met winkels en restaurants enz.
    Nu wil ik de reis boeken maar meld de AE dat dat de oude villa's zijn en naar zijn reactie heb ik zoiets van o dan toch maar de 27?
    Heeft iemand ervaring en valt het best nog wel mee met de "oude" villa's.

    Groetjes
    Diana

  5. Top | #175
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Klinkt een beetje als een verkooppraatje, want wij zitten altijd aan de 192, op verschillende locaties, en de villa's zijn altijd tiptop. De laatste keer in Indian Creek, in een nagelnieuwe villa. Er zijn wel wat oudere villa's, maar ze zien er nagenoeg altijd super uit. Dus een beetje l*lkoek van AE, zeker gezien hun eigen aanbod op Southern Dunes.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #176
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Helemaal eens. Ik kies (na één keer de 27) liever voor de 192, ergens in de buurt van de Walmart. Persoonlijk vind ik de directe nabijheid van winkels en restaurants erg "motiverend" voor mijn vakantie. Als je meer de relatieve rust zoekt, dan ben je misschien beter uit op de 27. Qua huizen (inrichting, staat, modernheid ...) maakt het niet zoveel uit. Het gaat puur om de persoonlijke wens van de ligging. Ode huizen .... b*llsh*t!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:10.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #177
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door diaantje Bekijk Berichten
    Ik krijg nu een Lindfields villa aangeboden is dat wat?

    Gr Diana
    Wat Michael66 al zegt; de villa (er is een villatype met de naam Lindfields, maar die kan overal staan, is gewoon een bouwtype) of de locatie.

    Er is een villapark Lindfields bijna aan het eind van de 192 (of aan het begin, het is maar hoe je het bekijkt, vlak bij de 27 in ieder geval, bij Milemarker 2, als die zou bestaan) ongeveer op 15 autominuten van de grens van WDW gebied (en dus een klein half uurtje van de diverse parkingangen). Kijk hier maar eens voor de locatie en omgeving.

    Zowel links als rechts van de locatie vindt je een grote Publix supermarkt op ± 5 autominuten. Wal*Mart (op de 27) zo'n 10 autominiuten. Diverse verschillende restaurants rondom, binnen 5 tot 10 autominuten.
    Universal en Seaworld liggen wat verder weg, zo'n 1/2 uur tot 3 kwartier.

    Op deze site vindt je nog wat aanvullende informatie, en diverse leuke links.

    Wij proberen altijd, om diverse redenen, wat dichter bij de I4 (snelweg) te zitten, maar op zich is Lindfields (en al zijn subdivisions) een prima locatie voor de Disneybezoeker
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #178
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Je zou ook nog even contact kunnen opnemen met de ander bekende organisaties zoals AV (www.americanvac.nl) en USA Vacations (http://www.usafunvacations.nl)

    Beide hebben ook voldoende villa's en andere mogelijkheden. Wij hebben via AV twee keer een villa gehuurd en beide villa's waren top.

    Groet

    Gwenda

  9. Top | #179
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Hoi allemaal,

    Langs de 27 is het eigenlijk de vinex-lokatie van Kissimmee. Hier zul je dus nieuwbouwvilla's vinden. Niet dat dat iets zegt, want in 1993 zaten wij al in een nieuwe villa in Greater Groves langs de 27. De jaren erna hebben wij daar veel bij zien bouwen. Ook langs de 192 vindt je nu inmiddels ook wel nieuwbouw communities.

    Het grote verschil zal hem voornamelijk zitten of je een Luxury- danwel een Superiorvilla boekt. En dat verschil zal bij zowel AE als AV en de rest hetzelfde zijn. Tis maar net wat je kwijt wilt aan villahuur.

    Groetjes vanuit een warm ( 38 graden ) Griekenland, onze 2e liefde,
    Pieter & Petra
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #180
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: huisje/bungalow in de buurt

    Villa's kun je huren bij 1 van de bekende aanbieders:

    AE = American Estates
    AV = American Vacations
    ER = Exit Reizen
    USAFV = USA Fun Vacations

    Verder kun je nog kijken bij www.vrbo.com. Tevens zijn er nog een aantal Forumleden die een huisje verhuren.

    Rechtstreekse vlucht kan alleen met Martinair (Schiphol) of LTU (Dusseldorf).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •