Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 11 van de 42 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 419

Onderwerp: Tickets voor diverse attractieparken

1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker Ivon's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Standaard Re: universal kaartjes via creditcard wie heeft ervaring er mee

Ook wij hebben de kaarten van Universal met de CC betaald. We kregen behoorlijke korting via mastercard. Het bedrag wordt meteen van je CC afgeschreven en je ontvangt van Universal een mail met daarin je e-tickets. Deze neem je mee en kun je bij de kassa scannen. Let er wel op dat de e-tickets op naam zijn, dus je moet wel bij de kassa van Universal je paspoort en creditcard ter bevestiging laten zien! Wij hadden wat problemen met de mail, maar naar 1 telefoontje met Universal was alles opgelost!

2. Top | #102

Standaard Combinatietickets

Hallo USA gangers. Wij willen graag weten of er iets bestaat als een combinatie pakket waarmee je doorlopend diverse pretparken kunt aandoen. Wie oh wie, en alvast bedankt
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-09-07 om 23:03.

3. Top | #103
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Combinatieticket

Voor Disney kun je Hopperpassen kopen. Hiermee kun je van Disneypark naar Disneypark gaan.

Er bestaan een aantal combinatietickets:

4 Park Orlando Flex Ticket™
    Park at 4 parks for the price of one! Pay for parking when you visit (either Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, or Wet 'n Wild®, Orlando). Then show your valid parking ticket and your Orlando Flex Ticket™ to the parking attendant at any of the other two parks and enjoy complimentary parking on that same day!

5 Park Orlando Flex Ticket™
    If four parks aren't enough to fill your vacation plans, choose the 5-Park Orlando Flex Ticket™. This gives you 14 days of unlimited admission to Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, Wet 'n Wild®, Orlando and Busch Gardens® Tampa Bay and 7 consecutive nights to Universal CityWalk, and free shuttle to and from Busch Gardens. Experience these thrilling parks for 14 Days of unlimited admissions! (Please call us for shuttle schedules.)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:38. Reden: niet meer werkende plaatjes eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #104
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007

Standaard Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?

ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...

5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Tickets voor Orlando, waar kopen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk Berichten
    ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
    De ticket-store in de Walmart aan de 192 is trouwens verplaatst. Eerst zaten ze in een hokje, binnen net naast de rechter ingang, nu staat er een counter midden in de winkel, tussen de Disney-spulletjes. Niet echt goed zichtbaar, dus even zoeken.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #106
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

En combitickets voor Seaworld en Busch Gardens. Kijk maar eens op de website van Seaworld.

Helaas bestaan er nog steeds geen combitickets waarmee je alle parken in Florida in kunt.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Dat weet je nooit, tot 2 jaar terug bestond de FITS pas met toegang tot alle parken.....
    FITS had ook alleen maar toegang tot Disneyworld (plus Kennedy Space Center, Miami Seaquarium, Salvador Dali-museum, Edison Winterhome en het Everglades Safaripark en 1 Character Breakfast)

Universal parken, Seaworld, Busch Gardens moest je nog steeds apart kopen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #108
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard

ik ga 23 april 2008 met 4 volwassenen naar florida wil 2 dagen naar universal en 1 dag wet n wild. nu zie ik op de officiele site van universal staan dat ik mijn adres in moet typen in amerika etc.

maar moet je nu ook amerikaans staatsburger zijn om van de aanbiedingen gebruik te maken?
    en zijn het goede prijzen die ze vragen ??

mijn zelfde vraag geldt voor 4 dagen park evt incl de 2 waterparken van disney of het avondgebeuren.

kan ik die kaarten via hun officiele site bestellen ook al ben je geen amerikaans staatsburger . zijn de prijzen de meest aantrekkelijke.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-11 om 22:01. Reden: 1+1

9. Top | #109
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets

Ik heb vorig jaar gewoon tickets via Universal onlne besteld helemaal geen probleem, en anders kun je ze altijd bellen.
    Uiteraard zijn de prijzen aantrekleijk omdat de dollar nu zo laag staat.

10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Wie heeft er ervaring met het online kopen van tickets

Ik heb zopas online tickets gekocht voor Sea World (momenteel is de prijs voor volwassenen de prijs voor kinderen!). Bij Sea World zelf dus.

2 Minuten later kreeg ik een mail met de e-tickets al in mijn bus, af te printen en mee te nemen.

Forum Rechten