Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 32 van de 41 EersteEerste ... 223031323334 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

1. Top | #311

Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Als je in Nederland (of Duitsland) een auto huurt met een All-Inclusive (of Gold) pakket dan heb je alle verzekeringen die je nodig hebt.
    Bij welke organisatie kun je dan het beste boeken?

2. Top | #312
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Hotel ervaring - Best Western Plaza International

De laatste keren heb ik steeds een auto gehuurd via usareisen.de, ze komen steeds als heel goedkoop uit de bus.
    Lees eens via de zoekfunctie de pro's en contra's over autoverhuur.
    Amerika is geheel en al gebouwd op het hebben van een auto, zonder auto kun je alleen op preciese tijden van hotel naar park via de shuttlebus (die vaak via meerdere hotels gaat).
    Je kunt letterlijk nergens anders heen.
    Eric

3. Top | #313
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren of niet?

Op zich lijkt €320 veel geld maar als je dat afzet tegen het totaal dat je kwijt bent als je naar Florida gaat en het gemak dat je ervan hebt dan is het peanuts.....Gewoon in Nederland huren (check de tips op dit forum), overal nee tegen zeggen als je hem afhaalt en goed kijken wat je tekent. No problem. Ik zou zelf nooit naar de USA gaan zonder een auto te huren. There's just too much to do!

4. Top | #314
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Je kunt via een Holland International Reisbureau een huurauto in Florida huren, je kunt dan alle voorwaarden in het Nederlands lezen en doorspreken, zo kom je niet voor verassingen te staan. Het is wel verstandig om een auto te huren, de afstanden liggen zo ver uit elkaar en ben je niet afhankelijk van hotelbusjes. Tevens kun je gaan en staan waar jij wil. Jolanda

5. Top | #315
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lannie Bekijk Berichten
    Je kunt via een Holland International Reisbureau een huurauto in Florida huren, je kunt dan alle voorwaarden in het Nederlands lezen en doorspreken, zo kom je niet voor verassingen te staan.
    Dat kan, ja. Of hetfinancieel de aantrekkelijkste manier is ... dat betwijfel ik. Maar het kan inderdaad wel "veilig" aanvoelen om het autootje zo te boeken.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #316
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Om eerlijk te zijn zal het er om hangen wat goedkoper zou zijn:
    Vorig jaar geboekt via het reisbureau:
    12 dagen autohuur-333.50 euro via Holiday Cars en Dollar

Nu via USA fun Vacations:
    autohuur voor 15 dagen- 345 euro! en nu via Alamo

Dus z'n groot verschil is het toch niet als je het zo bekijkt.

Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

7. Top | #317

De prijzen liggen niet zover uit elkaar. Ik had nog wel op het reisbureau geinformeerd en daar zeiden ze dat je heel goed naar de regels moet kijken want bij de meeste verhuurbedrijven (alamo) heb je een eigen risico van 500 dollar. Bij Hertz (hang me er niet aan op) is dit waarschijnlijk niet zo :-k.

8. Top | #318
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Wij hebben het uitgezocht, omdat we ook al over 6 weken naar vertrekken. Het maakt niet uit of je de auto bij Hertz, Alamo of' één van de andere boekt. Het lijkt bij hen in eerste instantie goedkoper bij, maar als je dan de afkoop voor eigen risico erbij optelt, komt het bedrag exact op hetzelfde neer. Daarom hebben wij geboekt via een reisbureau bij ons het dorp, zodat we ook alle voorwaarden goed konden doornemen. En er van verzekert zijn dat we geen eigen risico hebben. Jolanda

9. Top | #319
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Heb voor een Chevrolet Equinox voor 21 dagen in oktober met afkoop eigen risico en volle tank (het gold programma van Alamo) 526 € betaald.
    Ben....

10. Top | #320
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Welke auto voor 6 personen

Hallo,

Welke auto raden jullie aan als je met 5 volwassenen en een kind van 12 ( net zo groot als een volwassene) een auto gaat huren.
    3 mensen hebben een rijbewijs, huur je dan 1 grote? ( welke ) of 2 kleintjes??

Ik hoop weer op tips.

Gr Wim

Forum Rechten