Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 124

Onderwerp: Auto huren: Miami

1. Top | #31
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Auto huren in Miami

Sorry dat ik steeds nieuwe topics aanmaak met vragen ops:
    Maar ik wilde graag vragen, wat het goedkoopste is om te doen namelyk: een auto in NL huren alvast voor in Miami... Of daar pas een auto huren? En bij welk bedrijf is het redelijk te doen qua prijzen etc?

Thanks verrrrry much

2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Auto huren in Miami

Ik wil je aanraden om eerst dit topic eens door te lezen: Auto huren
    Het korte antwoord:

- Hier huren ivm verzekeringen. Het is aan te raden een All-Inclusive pakket afsluiten.
    - Veel genoemde bedrijven:
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #33

Standaard Tips Miami auto Mustang??

Hallo allemaal,

Wat ontzettend veel informatie staat hier zeg! Wij gaan eind oktober 2007 10 dagen naar Miami. Vanuit daar willen we lekker autootje huren en zelf de hort op. Niets moet alles mag motto!! zijn we aan toe.

Mijn vriend ziet het al helemaal voor zich om met een stoere mannenauto te rijden. Is het beter om vooraf een auto te huren, of in Miami. Scheelt dat in prijs? Hebben ze ook bijvoorbeeld een Ford Mustang? haha

Verder wil ik graag een dag met dolfijnen zwemmen. Je ziet verschillende op internet staan. Het Dolphins Research Center, is dat goed te doen met de auto vanuit Miami. Is beter dan naar Orlando te rijden? Discovery Cove misschien? vind het erg moeilijk!

Dagje Everglades op het programma. Nog tips? wil in ieder geval met een airboat!!!

op zich is het leuk om een dag naar een pretpark te gaan, maar hoe lang zit je dan in de auto en waar ga je een keuze uit maken?

verder dagje winkelen, maar dat komt wel goed!

Iemand nog tips die we ECHT moeten doen???? we houden van van alles....dus alle tips zijn welkom!! :smile:

Alvast bedankt.....
    groeten Valerie

4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Tips Miami auto Mustang??

Welkom op het Forum. Veel vragen, zal proberen er een aantal te beantwoorden.

Auto huren kun je het beste doen in Nederland (of Duitsland). Dit ivm verzekeringen.Uiteindelijk ben je daarmee goedkoper uit. Een stoere mannenauto hebben ze ook maar ook een dikke SUV is leuk om in te rijden (benzine kost daar een stuk minder) of misschien een Chrysler 300C. Kijk maar eens bij de verschillende aanbieders op http://www.usareisen.de/mietwagen/index_wi.htm. Bedenk wel dat je de bagage ook kwijt moet kunnen. Een Mustang is leuk maar bied maar weinig ruimte.

Dolfijnen zwemmen in DRC is erg leuk maar wel een eindje rijden vanuit Miami. Reken op ruim 2 uur rijden. Naar Orlando is 4 uur rijden.

Airboat is erg leuk. Lekker racen over het water en tussen de bomen door. Dit kun je in Everglades City doen, ca 2 uur rijden.

Pretparken vind je in Orlando. Dat is ca 4 uur rijden. Er zijn daar heel veel pretparken te vinden. Als je maar 10 dagen gaat dan is het erg lastig om Miami en Orlando te combineren. Je moet dan teveel keuzes maken.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-08-07 om 19:03.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #35
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Airboat is erg leuk. Lekker racen over het water en tussen de bomen door. Dit kun je in Everglades City doen, ca 2 uur rijden.
    Volgens mij kan dit ook nog wel ietsjes dichter 'bij huis'. Bijvoorbeeld bij Everglades Safari. Dit ligt redelijk in de buurt van Miami aan de Tamiami Trail.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

6. Top | #36
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Naar Orlando is 4 uur rijden.
    Pretparken vind je in Orlando. Dat is ca 4 uur rijden. Er zijn daar heel veel pretparken te vinden. Als je maar 10 dagen gaat dan is het erg lastig om Miami en Orlando te combineren. Je moet dan teveel keuzes maken.
    Toch zou ik nog eens goed nadenken of je wel 10 dagen Miami doet, ik vind dat erg veel.
    Persoonlijk zou ik het op een dag of 3 Miami houden, en er een week Orlando bijnemen.
    Orlando is verreweg de leukste stad in Florida, ook leuk voor niet-pretparkers.
    Eric

7. Top | #37
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Toch zou ik nog eens goed nadenken of je wel 10 dagen Miami doet, ik vind dat erg veel. En daar heeft Eric echt gelijk in, vorig jaar ook 4 dagen geweest en dat vonden wij er veel en eigenlijk hadden we dan liever(achteraf) 2 dagen extra op Key-West willen zitten bijvoorbeeld.
    Persoonlijk zou ik het op een dag of 3 Miami houden, en er een week Orlando bijnemen. Tja, daar gaan we pas in November dit jaar heen maar als ik al die reisverslagen lees en de andere plaatsen bekijk op het net en wat ze daar allemaal te bieden hebben heeft Eric toch weer gelijk.
    Orlando is verreweg de leukste stad in Florida, ook leuk voor niet-pretparkers.Tja lekker shoppen(dat hopen wij dan) en naar St.Augustine, Daytona Beach, Clearwater Beach en St. Petersburg etc is ook erg leuk om te bekijken en natuurlijk toch stiekum een pretparkje meenemen om de sfeer te proeven van Disney...............
    Eric
    Succes en lees nog eens een paar reisverslagen om nog meer te weten te komen en leuke tips op te doen.

Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

8. Top | #38

Alvast heel erg bedankt voor de tips!
    Ik ga inderdaad het forum en de reisverslagen wel eens uitpluizen!!10 dagen is veel zeggen jullie, maar het is toch wel goed te doen om lekker rond te rijden? dagje everglades, dagje dolfijnen, richting Key West en daar een overnachting nemen. Misschien doen we dat dan ook naar Orlando toe.

Om uit te gaan in Miami, is het dan moeilijk om binnen te komen? moet je nog reserveren voor restaurants??

groetjes valerie

9. Top | #39
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grietje-valerietje Bekijk Berichten
    Misschien doen we dat dan ook naar Orlando toe.
    Deze zin snap ik niet helemaal... Bedoel je nu voor één nacht op-en-neer naar Orlando? Wat wil je daar dan gaan doen? Voor een dagje Orlando heb je zeker twee overnachtingen nodig. En dan nog, welk van de pretparken wil je dan bekijken? Er is zoveel te doen daar Ook naast de pretparken is er redelijk wat te doen, maarja... uit zoveel dingen kiezen, wat wil je in één dag doen daar dan?

Ik zou het in ieder geval gewoon, zoals je zelf al aangeeft, bij een citytrip van een paar dagen Miami houden, een paar dagen The Keys (dolfijnen) en de Everglades (eventueel een paar dagen Naples of Fort Myers). Dan heb je denk ik een hele leuke, relaxte en vooral afwisselende vakantie! Orlando zou ik dan overslaan. Daar is gewoon te veel te doen om uit te kiezen plus het feit dat je 'niet even op-en-neer' rijdt vanaf Miami.
    Laatst gewijzigd door SpaceAce; 05-09-07 om 15:14.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

10. Top | #40

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt! Ik wil altijd teveel haha....
    :lol:
    Bedankt

Forum Rechten