Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 209

Onderwerp: Op de bonnefooi of juist niet?

1. Top | #61
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Standaard Re: boeken of op de bonnefooi?

Ik heb de laatste 2 keer niet anders gedaan.
    Veel makkelijker en je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Hotels in overvloed , dus daar zou ik me ook maar niet al te druk om maken.
    Ik neem aan dat je wel een auto heb geboekt in Nederland , is wel zo handig.

2. Top | #62
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Het is in de VS zeker niet nodig al je nachten vooraf vast te leggen.
    De enige plek waar ik het wel altijd aanraad, dat is Key West.
    Succes, Eric

3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Je kan op diverse locaties bonnenboekjes krijgen. Dan heb je een beetje een idee waar de hotels zitten in een bepaalde locatie. Volg het volgende stappenplan:

- Vraag of ze nog een kamer hebben en wat die kost
    - Vraag daarna of het bonnetje geldig is
    - Vraag daarna om de kamer te zien als de prijs je aan staat

Het laatste is zeker van belang bij de wat goedkopere ketens. Bij de duurdere ketens waren de kamers in het algemeen prima.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #64
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005

Wij hebben de afgelopen 6 jaar niets anders gedaan dan op de bonnefooi, soms is het wel aan te raden om de eerste overnachting te boeken, dan heb je nl ook een adres van een hotel die je op kunt geven als verblijfadres (Visa Waiver Program), daar kunnen ze nog wel eens moeilijk over doen, aangezien je de eerste 3 overnachtingen al geboekt hebt zal dat geen probleem zijn.
    Wij zoeken ook altijd, zoals Njit al aangeeft, via een "couponbook" een leuk hotel, vragen of ze nog een kamer voor die prijs hebben en vragen vervolgens altijd of we de kamer eerst even mogen zien, als de kamer ons aanstaat dan boeken we hem, let wel weer op dat ze je dan niet een andere kamer geven als je net gezien hebt.
    Ook neem ik altijd mijn ANWB pas mee :idea:, de ANWB is een "zuster organisatie" van de "AAA", de Amerikaanse wegenwacht.
    Ik heb de afgelopen jaren ook al regelmatig een hotel geboekt waarbij we korting kregen op basis van de ANWB pas, dat kan soms aardig wat schelen, ook krijg je soms korting in restaurants en attracties.
    Belangrijk is wel dat je er ALTIJD om moet vragen, soms wordt je daar wel eens een beetje moe van, maar het blijft altijd de moeite waard.

Terugkomen op jouw vraag: lekker op de bonnefooi gaan, kan je zelf bepalen waar je verblijft, is het leuk kan je langer blijven, valt het tegen ben je zo weer vertrokken.

Veel vakantieplezier !

5. Top | #65
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Aangezien ik altijd een aantal voorzieningen bij onze overnachtingen wil hebben zoek ik altijd van te voren uit in welke hotels deze aanwezig zijn.

Als je geen belang hecht aan zoiets is op de bonnefooi wel spannender maar ja ik weet graag van te voren van de hoed en de rand.

Overigens als we een hotel zouden treffen dat wel geboekt was maar ons toch niet aan zou staan rukken we gewoon een adres verder.

Zo duur is een kamer nu ook weer niet.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

6. Top | #66
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007

Wij zijn 12 jaar geleden ook in Florida geweest en gaan nu in oktober weer. Wij zijn toendertijd terecht gekomen in Howard Johnsons hotels, dit zijn gemiddelde hotels. Zo gingen wij toen van HJ hotel naar HJ hotel. Je kunt de hotels vinden op www.hojo.com. Nu gaan nu we zeker weer naar deze HJ hotels, omdat dit toen zo goed bevallen is. Via hun website zoek je op plaats en dan komen alle HJ hotels in die plaats naar boven, keuze genoeg en ook zie je daar direct de prijzen bij staan. Er zijn in Florida zoveel hotels, dat kun je je nog niet voor stellen als je er nog nooit bent geweest, maar je vind altijd wel een overnachtingsplaats, wel is het handig om voor jezelf een soort planning te maken en alvast thuis op internet je al een beetje op de hotels en de omgeving te orienteren.... succes!!

7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertvlug Bekijk Berichten
    Wij zoeken ook altijd, zoals Njit al aangeeft, via een "couponbook" een leuk hotel, vragen of ze nog een kamer voor die prijs hebben
    Wij vragen altijd eerst of ze een kamer hebben en daarna of ze het bonnetje aannemen. Je weet dan ook direct wat de Rack Rate is. Geeft je wat onderhandelingsruimte..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

8. Top | #68
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertvlug Bekijk Berichten
    Wij hebben de afgelopen 6 jaar niets anders gedaan dan op de bonnefooi, soms is het wel aan te raden om de eerste overnachting te boeken, dan heb je nl ook een adres van een hotel die je op kunt geven als verblijfadres (Visa Waiver Program), daar kunnen ze nog wel eens moeilijk over doen, aangezien je de eerste 3 overnachtingen al geboekt hebt zal dat geen probleem zijn.
    De eerste overnachting zou ik altijd vooraf vastleggen. Buiten de reden die Bert al aanhaalt, is het erg handig als je een adres kunt opgeven voor het geval je koffers zijn vertraagd (b.v. vanwege TSA controles). Iets wat de laatste tijd steeds vaker lijkt voor te komen (althans bij mij). Daarnaast is het gewoon prettig om op de dag van aankomst direct naar je bestemming te kunnen rijden.

9. Top | #69
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Het is in de VS zeker niet nodig al je nachten vooraf vast te leggen.
    De enige plek waar ik het wel altijd aanraad, dat is Key West.
    Succes, Eric

Ik zou altijd de eerste nacht vastleggen.

We hebben overigens al eens meegemaakt dat "bijna" alle hotels vol zaten in de buurt van Disney...

Altijd even opletten dat er geen feestdag in je vakantie valt.
    Dit kan lastig zijn.

Zoeken naar een hotel als je moe bent :-k.

Maar voor de rest heeft Eric helemaal gelijk.

Vroeger deden wij ook voor Key West nooit op voorhand boeken.
    En altijd zer leuke bed & breackfasts gehad.
    Maar nu met een kleine meid erbij [-X, als ik problemen wil krijgen metm ijn vrouw moet ik gen boeking maken :grin:=D>

Greetz,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

10. Top | #70
    Newbie the vyruss's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Motels "on the road" in Florida? bonnefooi

toen ik op rondreis was aan de westkust verleden jaar was dit geen enkel probleem om goedkope Motels langs mijn route te vinden !
    de vraag is enkel is dit ook zo in Florida?

mijn route is als volgt:

miami airport,gator park,Fort Myers(slapen)
    Myakka Park,Tampa(slapen)
    Orlando(slapen)
    kennedy space center(slapen)
    terug naar Miami.........

thx Andy & Patsy:|

Forum Rechten