Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 5 van de 27 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 261

Onderwerp: Vliegen met Continental Airlines

1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Online inchecken bij Continental

Hopelijk heb je een betere vlucht als deze passagiers dan ;-)

Bron Telegraaf

Zeven uur in rioollucht in vliegtuig door onze correspondent
    AMSTERDAM - Passagiers op een vlucht van Amsterdam naar Newark hebben uren hun neus dicht moeten knijpen vanwege een alles doordringende rioollucht.
    De toiletten van het toestel van Continental Airlines dat vloog van Amsterdam naar Newark waren overgelopen. De inhoud stroomde al kort na vertrek van de vlucht over de Atlantische oceaan over.
    Vlucht 1970 werd een drama, vertelt Collin Brock aan de internetsite King5.com. "Ik was gedwongen zeven uur in de stank te zitten", zegt Brock die nog moet overgeven als hij aan de horrorvlucht denkt.
    Ruim een uur na vertrek kregen de passagiers te horen dat de toiletten niet meer gebruikt mochten worden. Een tussenlanding in het Ierse Shannon moest het probleem oplossen. De pauze werd een nacht oponthoud waarbij de passagiers in hotels werden ondergebracht. Maar de volgende dag na vertrek begon de stankgolf meteen weer. En dit keer kon het vliegtuig geen nieuwe tussenlanding maken.
    Voor de 200 passagiers was slechts één toilet deels bruikbaar. Het personeel riep de mensen op zo min mogelijk te drinken en eten. Toch kwamen er maaltijden, maar de passagiers waren zo misselijk dat ze daar niet veel van namen, vertelt één van hen.
    Continental gaf de passagiers een tegoedbon van 500 dollar voor een toekomstige vlucht. Tegen de website zegt hij die cheque zeker nooit te zullen gebruiken.
    Klik hier voor de foto's van het overstroomde toilet.
    Klik hier voor een filmpje waarin Brock zijn belevenissen tijdens de vlucht vertelt.

2. Top | #42
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: Online inchecken bij Continental

Tja, heel vervelend hoor, van die stank, maar of dat nou echt de schuld van Continental is?

Wij hebben in ieder geval vier perfecte vluchten met Continental gehad, allemaal op tijd vertrokken met goed eten en prima entertainment en aardige stewardessen/stewards.

3. Top | #43

Standaard Iemand ervaring in vliegen met Continental

Hoi heeft er iemand ervaring in het vliegen met continental ? wij vliegen volgende maand naar New wark and dan via New wark naar Florida.

4. Top | #44
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: iemand ervaring in vliegen met continental

New wark? Je bedoelt neem ik aan gewoon Newark?

Ik heb afgelopen mei met Continental gevlogen, via Houston. Verliep allemaal prima.

5. Top | #45
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Ik heb afgelopen jaar vele malen met Continental naar Florida (en andere bestemmingen) gevlogen, en ben zeer over ze te spreken.
    Zeer punctueel, en transatlantisch heb je je eigen entertainmentsysteem.
    Newark NJ ligt vlak bij New York, en is een drukke, maar redelijk efficiente luchthaven. Wel moet je bij de overstap op de heenweg een beetje slepen met je bagage, omdat je naar een andere verdieping (lift) moet.
    Als je nog specifieke vragen hebt, zal ik ze met plezier beantwoorden.
    Eric

6. Top | #46

Heb eenmaal met Continental gevlogen naar LA en terug. Ik vond het prima. Iedereen had oa een eigen tv-scherm, dat was wel erg relaxed. Je kunt dus uit meerder films kiezen, gamen, etc. Gaat de reis lekker snel! Tsja verder was ook alles prima!

7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard Continental Boeing 757

Wie heeft er ervaring met vliegen met continental airlines
    Wij vliegen met een boeing 757 200. Zijn dit oude toestellen ?
    Hebben deze geen video schermen ? Of alleen algemene schermen.
    Hier moeten we overstappen in Newark. Weer in een 757-200

Terug gaan we met een boeing 737-500 en overstappen in Houston naar een Boeing 767-400

Hoe is de service aan boord.

Wie o wie kan me hier iets meer over vertellen.

We vliegen over 2 weken voor de eerste maal. De zenuwen vliegen door mijn keel.

](*,)Pluisje

:razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

8. Top | #48
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: continental boeing 757

Hoi Pluisje, hieronder heb je alvast een link die je een eind op weg kan helpen. :idea: Over de service kan ik je niet al teveel vertellen, heb jaren geleden wel een paar keer met Continental gevlogen maar ach... vind over het algemeen alle maatschappijen buiten de Nederlandse om, wel goed. Al zijn er uiteraard onderling weer grote verschillen. In ieder geval niets te klagen gehad toendertijd. Heel veel plezier in Florida, het is verslavend! \\/

http://www.seatguru.com/airlines/Con..._757-200_I.php
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008

9. Top | #49
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Continental is mijn favoriete luchtvaartmaatschappij, zeker de intercontinentale vlucht is comfortabel. De stoelen hebben een hoofdsteun die je kan "vouwen" zodat je ook steun aan de zijkant hebt. Verder heb je een persoonlijk videoscherm waarop je zowel films kan kijken als videospelletjes kan spelen.

De binnenlandse vluchten in de VS kunnen wat oudere vliegtuigen zijn maar dat is meestal maar voor een "klein" stukje.

Cabine_________________________Bediening videoscherm/games
    Klik voor groter
    Laatst gewijzigd door mafo; 29-09-07 om 18:33.

10. Top | #50
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Verder heb je een persoonlijk videoscherm waarop je zowel films kan kijken als videospelletjes kan spelen.
    Ik weet het natuurlijk zelf ook niet maar als je naar mijn link hierboven bij seatguru kijkt dan wordt er bij dit type toch aangegeven bij de schermen dat er in de economy class enkel een algemeen tv scherm aan boord is en niet een persoonlijke.
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008

Forum Rechten