Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
laatst waren er ook bij kruidvat en Appie Heijn in de aanbieding als ik me niet vergis.........................
Succes met zoeken........................(vorig jaar bij blokker gehaalt)
Ene weet niet of je het andere topic hier over hebt gelezen, de meeste nemen ook een (g*%$#@ hoe heet z'n ding ook al weer???????) een met waar je meerdere stekkers in kan gebruiken te gelijkertijd.
Dus heb je maar een reisstekker nodig en kan je meerdere apparaten op laden.
Gr. Monique
2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gisteren reisstekker gekocht bij de Blokker, er zitten stekkers bij voor meerdere landen, kosten € 2,50!! Ik zag ze verderop in het forum staan voor veel meer geld. Dus mensen naar de Blokker.
Jolanda
Hoi,
heb ook nog een vraagje.
Deze zomer een fototoestel gekocht in florida waar een printer bij zat.
Nu moet ik voor die printer een goede stekker hebben.
Kan ik met de stekker die ik in blokker koop ook m'n amerikaans apparaat hier in vlaanderen laten werken?
2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney
Dat apparaat zal niet alleen de juiste stekker maar ook het juiste voltage moeten hebben.
Kijk eens op de adapter die erbij zit of er 110V-220V op staat.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik breng veel spullen voor famalie en vrienden, maar in het geval van een printer oid die dus in NL blijft en niet elke vakantie meegaat, knippen wij de USA stekker er af en zetten er een NL op.
Ik zie al dat het verschil 110v en 220v bekend is voor cameras e.d.
Maar let op, vooral de dames, wij zitten op een frequentie van 60hz, dit geeft nog al eens problemen met haardrogers e.d.
Wees er dus zeker van dat dat soort apparaten op 110v/60hz werken.
en zou het lukken om het amerikaanse stopcontact af te knippen en er eentje van ons op te monteren?
2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: