Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 81 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #131
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Ik bedoel in de DisneyWorld restaurants, in de parken en resorts.

    (Volgens mij vraagt niemand naar een geboortecertificaat en het is heel normaal om bijvoorbeeld ter gelegenheid van een verjaardag naar WDW te gaan, ook als was die verjaardag een maand eerder.)

  2. Top | #132
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guido123 Bekijk Berichten
    Iemand die weet of je een speciala disney happy meal of id bij Disney? Zou wel leuk zijn voor mijn dochter.
    In Animal Kingdom in het restaurant in het Dinoland USA gedeelte kun je McD Kidsmeals krijgen met een verrassing erin. Wat dat precies is en of dat "speciaal is .... geen idee.

    Verder ben ik dit jaar bij Chuck-E-Cheese op International Drive wezen eten. Nou ja, eten is hier een groot woord. Het is meer een spelletjes-paleis waar je ook wat te eten kunt krijgen. Een paradijs voor kids (en ouders). Het eten was niet meer dan pizza, frites en saladebuffet, mar in totaal hebben we er 2 1/2 uur doorgebracht en onze zoon van zeven (en ik) heeft zich heerlijk vermaakt. Een aanrader voor gezinnen met kids. Het is er wel vaak erg druk, er zijn veel verjaardagsfeestjes die daar gevierd worden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #133
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Valt me op dat niemand nog Manuels on the 28th heeft genoemd
    Dit 5 sterren restaurant restaurant is gevestigd in downtown Orlando en zit zoals de naam al doet vermoeden op de 28e verdieping.
    Eten is echt super , alle olive gardens , Outbacks en weet ik veel vallen hierbij in het niets. (en ja wij zijn zeer te spreken over Olive garden , outback etc etc)
    Het kost wat meer dan gemiddeld en je moet netjes gekleed zijn (dus geen spijkerbroek) , maar een stropdas is (gelukkig) niet nodig

    LINKJE

  4. Top | #134

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Een eenvoudig restaurant maar met geweldige kwaliteit vlees tegen een ongelofelijk lage prijs vind je langs de 27 in Haines City, ongeveer 25 minuten vanaf Disney. In Zuidelijke richting even voorbij en schuin tegenover Southern Dunes (recht tegenover de Chevy dealer Matt Lother).
    Fred
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 19:11.

  5. Top | #135
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Remon, dat ziet er goed uit. Heb 'm geprint en een jasje moet echtgenoot toch mee vanwege de cruise dus die strop kan er ook nog wel bij:lol:

  6. Top | #136
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corry Bekijk Berichten
    Remon, dat ziet er goed uit. Heb 'm geprint en een jasje moet echtgenoot toch mee vanwege de cruise dus die strop kan er ook nog wel bij:lol:
    Ik kan je van harte de kreeftensoep aanbevelen

  7. Top | #137
    Regelmatige Bezoeker usa66's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Assen
    Berichten
    31

    Standaard Universal CityWalk

    Wij willen een kijkje nemen op de universal city walk, maar verder niet Universal studio's bezoeken. Is dit de moeite waard en zijn we behalve parkeren intree geld kwijt?
    En op International drive moet je alles per auto doen, of kun je ergens parkeren en lopend een stuk bekijken?

  8. Top | #138
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Universal City walk

    Wij zijn ook eens bij Universal City Walk gaan kijken. Na 18 uur (dacht ik) geen parkeergeld dus helemaal gratis. Ik vond het wel leuk om even rond te lopen.

    Jackie

  9. Top | #139
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Houten
    Berichten
    17

    Standaard Re: Universal City walk

    Op de Universal City walk kun je erg leuke dingen doen ( bioscoop, eten, winkelen ), maar niet een hele dag. Alleen 's avonds lijkt me een goed idee.

  10. Top | #140
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Universal City walk

    Absoluut de moeite waard om te gaan bezoeken ook zonder gebruik te maken van de pretparken kun je daar een leuke avond hebben.

    Dennis



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •