Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 101

Onderwerp: Ik ga naar Florida en neem mee...

1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker rijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard Re: handige tips voor wat mee te nemen !!

Die camera's ..Ja die hebben de kinderen toevallig van Oma gekregen...in ieder geval een goed idee

Bedankt

2. Top | #62
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Re: handige tips voor wat mee te nemen !!

Het water is eerder te koud voor de kleine, maar onze kleine is inmiddels 26 jaar
    De werkelijke reden voor die bad thermometer is domweg om aan het thuisfront te kunnen vertellen hoe warm het bij ons in florida is. Een toeval toen wij die bad thermometer in Nederland kochten was, dat die zowel fahrenheit als celcius aangeeft. Geen gereken om te weten wat we qua temperatuur meemaken.
    Vandaag zitten we weer in Naples-florida. De zee is een stuk frisser dan vorig jaar. Morgen gaat dus de badthermometer weer mee naar strand om de temperatuur van het zeewater te meten.

3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006

Standaard Inpakken: Wat neem je mee naar Florida?

Ik ben bezig met het inpakken van de koffers. Maar nu stuit ik toch op wat vraagjes, die ik eigenlijk niet weet. Ik heb nl. een lijst, die ik elk jaar volg. Daar staan handdoeken op en een trui. Maar heb ik die nodig? We gaan naar Disney waterparken, Seaworld en Discovery Cove en misschien een keer naar het strand. Bij het hotel zul je geen handdoeken nodig hebben, maar op andere plekken?
    En een trui, is dat handig? Heb je die in het vliegtuig nodig of met de airco in Orlando? Het scheelt een hoop in bagage als je die niet mee hoeft te nemen.

De meeste apparaten hebben trouwens ook 110 volt op 1 na (kwam ik vandaag achter, de nintendo ds heeft als enige niet tussen 110 en 230 volt op de oplader staan). Kan ik zo'n stroomomzetter (of hoe heet zoiets) nog op schiphol kopen? Anders moet ik morgen de stad nog in.

4. Top | #64
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: inpakken

Trui heb ik nooit nodig gehad. Maar kan me voorstellen dat je het soms koud krijgt van de Airco.

Handdoeken kun je huren bij de Disneyparken. Bij Discovery Cove zitten ze er volgens mij bij. Maar een mooie strandhanddoek is nooit weg natuurlijk (ze verkopen ook hele mooie bij de diverse Outlets)

Ik zou gewoon een oplader voor de DS kopen die wel op 110V kan. Dat kun je ook nog in de USA doen. Een stroomomzetter enkel en alleen voor je DS is een beetje overdreven.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #65
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Een trui neem ik echt niet mee naar Orlando :-)
    Tis daar toch altijd goed weer, nou ja meestal dan, en als het echt zo koud zo worden koop ik er daar wel een. En in het vliegtuig gewoon een extra deken vragen heb je het ook lekker warm mee.

Handdoek neem ik altijd 1 van mee uit gewoonte maar de meeste hotels hebben handdoeken dus eigenlijk ook overbodig. Dus als je naar Disney waterpark gaat kun je ook een handdoek van hotel meenemen. Maar meestal droog je vanzelf wel op met de temperatuur daar. :-)

6. Top | #66
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Ik heb het meestal ijskoud in het vliegtuig, dus een trui gaat altijd mee. Dit jaar was ik vergeten om de trui uit m'n koffer te halen en ondanks het dekentje heb ik het toch echt weer behoorlijk koud gehad.

Een badhanddoek is ook wel handig, voor de zwemparken. Zoveel plek neemt zo'n ding nu ook weer niet in, desnoods prop je 'm er als laatste bij

7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006

LOL, leuke tegenstrijdige tips:razz: Ik denk, dat ik een trui of een jasje mee neem het vliegtuig in. Ik ben nogal een kouwkleum en als ik dan makkelijker slaap is dat erg plezierig. Mijn regenjas laat ik denk ik maar thuis. Vervelend als je een bui op je hoofd krijgt en je hebt geen jas aan. Maar om nu de hele dag met je jas te lopen is ook geen optie. Ik heb nog zo'n opvouwbaar regending en anders koop ik daar wel nieuwe.
    Handdoek....als er plaats is. In de reactie's is het nu 2:1

Ik wordgek van al die oplaadapparaten. Mijn I-pod, DS, camera, mobiel, allemaal hebben ze ene oplader nodig en ze zijn allemaal verschillend. Waarom maken ze die niet gewoon standaard met dezelfde pinnetjes? Zelfs de 2 DS-en die we hebben schelen een jaar in leeftijd en hebben allebei een ander pinnetje. Gek wordt een mens van al die draadjes en touwtjes, die in elkaar komen te zitten.

8. Top | #68
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mejel Bekijk Berichten
    Gek wordt een mens van al die draadjes en touwtjes, die in elkaar komen te zitten.
    Ik doe meestal een elastiekje om de snoeren om het netjes te houden. En dan alle opladers etc in een ziplock. Dan zwerft het niet zo door de koffer...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

9. Top | #69
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ik doe meestal een elastiekje om de snoeren om het netjes te houden. En dan alle opladers etc in een ziplock. Dan zwerft het niet zo door de koffer...
    Wij hebben gewoon een extra toilettas, met laders, snoertjes etc. EN een omvormer met een NL 4x stekkerdoosje. Erg handig, zo'n centrale laadplaats :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #70
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik fl**%& ze gewoon los een een reistas en zoek me naderhand de ple%#%% naar de juiste lader...

Forum Rechten