Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 41 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #241
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Auto huren

    Ilja, in joue geval zou ik er inderdaad voor kiezen om met de taxi te gaan. Zo kan je gezin direct door. Immers bij het ophalen van de huurauto loop je de kans te moeten wachten. Je gaat nu de volgende dag lekker ontspannen de huurauto ophalen. Volgens mij zullen jullie met die keuze gelukkiger aan de vakantie beginnen.
    Veel plezier!

    oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"

  2. Top | #242

    Standaard Re: Auto huren

    Haha grappig! Twee verschillende adviezen. Als het allemaal snel gaat zou ik ook zeggen gelijk auto halen. Uit verhalen weten we dat we lang zullen moeten wachten bij aankomst om door de douane te gaan, als je dan ook nog lang op de auto moet wachten, weet ik niet of we nog zo vrolijk NEE kunnen zeggen tegen alle upgrades en dergelijke!

  3. Top | #243
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Auto huren

    Als ik jullie was zou ik de auto meteen bij aankomst ophalen. Als je bij de verhuurbalie gewoon op alle "lastige vragen" nee zegt en goed oplet met tekenen (onderaan je contract moet
    $ 0,00 staan) moet het goed gaan. Je bent immers al op het vliegveld en anders moet je de volgende dag eerst de auto ophalen en dan pas op pad. Succes met beslissen.

    Je hoeft trouwens niet altijd lang te wachten bij de douane. Het valt soms best wel mee.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #244
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zou ook meteen de auto ophalen je bent toch al daar dus waarom dan niet meteen. anders moet je dus de volgende dag terug komen wat je weer tijdverlies van je vakantie is, want wie zegt dat het dan niet druk is.
    Die extra tijd maakt dan toch niet meer uit als je daar aankomt, zeker als je hotel dicht bij het airport ligt, en je ook nog eens op ene normale dag tijd aankomt. Dan wen je ook beter aan het tijd ritme daar.

  5. Top | #245
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zou een taxi pakken en de volgende ochtend "fris en fruitig" (en wellicht alleen, terwijl de rest van het gezin nog bezig is om uit te pakken) de auto gaan halen. De wachtrijen bij de autoverhuurbedrijven kunnen aardig lang zijn en dat is na een lange reis geen pretje. Als je vroeg in de ochtend arriveert (bij voorkeur een kwartiertje voordat ze open gaan) dan ben je er zo weer weg.

  6. Top | #246
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Auto huren

    De laatste 2 keren dat wij de auto ophaalden (direct na aankomst) zijn we eerst de auto gaan regelen en pas daarna de koffers van de bagageband gaan halen. Het voordeel was dat er toen nog geen rijen bij de autoverhuurbalie waren dus we waren direct aan de beurt.

    Voor wat betreft alleen de auto halen: Je moet je er dan wel rekening meehouden dat je er ook alleen in mag rijden. Dus als je allebei wilt gaan rijden moet je samen naar de balie want beide bestuurders moeten het contract tekenen.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #247
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren

    Ik zou het er vanaf laten hangen wáár je de auto huurt. Als het bij Alamo is, heb je grote kans dat om die tijd de meeste auto's al weg zijn en je nog maar weinig keus hebt. Dat hebben wij eens gehad. Toen konden we uit maar 3 auto's kiezen. Dan kun je de volgende dag beter in de loop van de ochtend terugkomen. Heb je echt een bepaalde auto gereserveerd, dan zou ik hem meteen meenemen. Scheelt de volgende dag weer tijd en gedoe.

  8. Top | #248
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: auto huren , waar?!?

    Ik heb een heel goede aanbieding gezien op www.ebookers.nl :lol: Maar het probleem is nu dat ik niet weet welke verzekeringen je moet hebben (normaal nemen we all inclusive bij Hertz).
    Kan iemand zeggen of ik genoeg heb aan de volgende verzekeringen of dat er nog wat bij moet?

    - aanvullende WA-verzekering
    - lokale belasting
    - lokale toeslag
    - luchthaventoeslag
    - schade- en diefstalverzekering zonder eigen risico

  9. Top | #249
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Wie kent deze autoverhuurder?

    Hoi

    Wij zijn aan het kijken op alle sites die auto te huur aanbieden in Florida.Nu kwam ik op deze site.Wie kent dit?
    Ben benieuwd ze bieden auto's aan tegen gunstige prijzen.
    B.v. een Luxury SUV voor de hele maand Februari voor 1468$ dit is ong 1000€.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  10. Top | #250
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: auto huren , waar?!?

    Ze hebben het toch ook altijd over CDW ??
    Ik heb het gevoel dat je nog wat mist.

    Ik heb even mijn eigen papieren erbij gepakt. Wij hebben Alamo Gold en daar zit bij:
    - CDW (Collision Damage Waiver) ja dus
    - EP(Extended Protection) $1 million liability coverage
    - third party liability
    - sales tax
    - state tax
    - unilimited mileage
    - airport fees
    - additional driver charges (+3)
    - one tank of fuel



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •