Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Scrapbook stores

1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006

Standaard

Terug van weggeweest

Helaas hebben we op de terugvlucht meer dan 9 uur vertraging gehad Nu weet ik dat je ergens een klacht kunt indienen mbt de vertraging en dan geld terugkrijgt, maar weet iemand misschien ook waar?

Ik heb helaas geen foto van wat ik allemaal gekocht heb O

Mouse Memories is gewoon een winkel, echt alleen maar scrapspullen. Erg leuk winkeltje en alles is verleidelijk om te kopen ;-) Als je er eenmaal bent dan blijf je - althans dat hadden wij - pakken; dit is leuk, dat is leuk, oh en dit hebben ze bij ons in NL niet, etc... We hadden een doos van 50 x 40 helemaal vol zitten; veel papier. Qua gewicht hadden we nergens last van; ik heb alles verdeeld over de koffers en tassen en zo krijg je dus overal hetzelfde gewicht ongeveer :wink:
    Andere winkels hebben we deze vakantie niet bezocht. Vorig jaar oktober zijn we naar Jo-Ann's geweest en de scrapbookstore bij de Florida Mall. Verder gewoon bij de Walmart een aantal basisspullen meegenomen. We hebben er veel plezier van.

Oh, en nu moet ik nog tijd gaan maken voor een scrapbook van deze vakantie #-o :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-05-09 om 17:25. Reden: samengevoegd
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2007

Standaard

Ook hier zit een scrapbookfanaat maar ik kreeg de tip om me van te voren bij de winkels aan te melden (koop trouwens een CK daar staan alle adressen goed vermeld in en ook nog up to date) In die winkels krijg je dan meestal nog een discount en wordt je op de foto gezet en organiseren ze dingen voor je. Zo heb ik een winkel in Sarasota ontdekt, waar ze voor mij een speciale Make & Take organiseren, waar ik 25 % korting krijg en een winkel in Miami, daar krijg ik de nieuwste Basic grey van mee.
    Nu is het al goedkoper dan in Nederland. Maar let op, je mag niet zomaar alles invoeren. Als je van de Cricut dingen koopt (snijapparaat) dan mag dat niet alleen voor de Amerikaanse markt zijn. Dus maak niet de fout om de cartige van Disney mee te nemen, want die wordt ingenomen deze is alleen nog maar voor de Amerikaanse markt.

Ook deze dame heeft een extra koffer bij en hoopt na de vakantie lekker te kunnen scrappen.

@Chantal
    gewoon naar de website gaan en dan bij de winkels jezelf aanmelden dan krijg je een mailtje terug en kun je dingen vragen. Meestal zijn deze winkels wel geinteresseerd, zeker als ze net open zijn of ergens liggen in plaatsen waar het minder druk is. Daarom ook daar. Geeft hun ook het idee dat de winkel belangrijk is.
    En dan begint het onderhandelen, meestal krijg je zelf al een voorstel. En dan te bedenken dat je misschien ook geen sales-tax moet betalen, dus altijd voordeel.
    1 tip: gebruik een creditkaart en neem je voor wat je wilt hebben. Ik ben verslaafd aan basic grey en de nieuwe lijn is hier nog niet te krijgen of heel moeilijk dus vandaar mijn opmerking. Daarnaast wil ik graag cartriges hebben van de cricut en een crop-a-dille de Lime-groene is hier nu veel goedkoper dan in nederland hier betaal ik omgerekend 20 euro dus dat scheelt.

Wanneer vertrek je?? Anders kijk eens hier rond, wat je wil, ga op zoek naar de CK en kijk op het internet wat er te koop is en bepaal dan wat je mee wilt nemen. Sommige douane-ambtenaren zijn erg irritant heb ik al begrepen.

Groetjes Rose
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 08:46. Reden: samengevoegd

3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Scrapbook Walhalla's in Orlando gezocht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rose Bekijk Berichten
    Nu is het al goedkoper dan in Nederland... maar let op.. je mag niet zomaar alles invoeren.... Als je van de crictut dingen koopt (snijapparaat) dan mag dat niet alleen voor de amerikaanse markt zijn....
    Dus.. maak niet de fout om de cartige van Disney mee te nemen... want die wordt ingenomen.. deze is alleen nog maar voor de amerikaanse markt...
    Nee hoor, die wordt echt niet "ingenomen". Je mag de dingen die je daar kunt kopen gewoon invoeren. Alleen als je grote hoeveelheden van een bepaald artikel mee gaat nemen dan kan het als "paralelle import" gezien worden, en dat is niet gewenst .... Maar dan heb je het echt over handel, en niet meer over gewoon maar wat meenemen van vakantie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-07-07 om 05:05.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

4. Top | #14

Standaard Scrapbook winkels in Florida

Hallo,
    Ik ben nieuw op het forum en heb al heel veel tips gelezen voor een verblijf in Miami. Mijn man en ik gaan 24/2/08 cruisen en zijn dan voor vertrek 2 nachten in Miami, geboekt hotel: South Beach Plaza. Omdat ik graag scrap, wilde ik van de gelegenheid gebruik maken om naar één of meer scrapwinkels te gaan. De genoemde draadjes over dit onderwerp heb ik gelezen, maar wat ik mis is of de genoemde winkels in een shoppingmall zijn die per bus bereikbaar zijn. Ik heb wel gelezen dat de Aventura Mall per bus bereikbaar is vanaf Miami Beach. Zijn er in deze Mall scrapwinkels? Hebben jullie andere tips? Ik vind het geen bezwaar om een keer een taxi te nemen, maar dan wel graag naar een gebied waar ik evt meerdere scrapwinkels kan vinden.
    Ik ben benieuwd.

5. Top | #15
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: scrapwinkels in Miami

Hoi Anke,
    Welkom hier.

Scrapbookwinkels zul je niet snel in grote, dure malls als de Aventura Mall tegenkomen. Dat is voor dit soort winkels gewoon niet rendabel.

Om er achter te komen waar dan wel scrapbookwinkels zijn kun je deze link gebruiken. Daar kun j bijv. de zipcode van je hotel invullen, of die van de Aventura Mall (33180). Of probeer Google eens: :scrapbook store miami

Als je er toch bent, ga dan ook even bij Michael's, Jo Ann's of Walmart langs, daar hebben ze ook heeeeeel scrap-zooi voor weinig $$$$$.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

6. Top | #16
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005

Standaard Re: scrapwinkels in Miami

voor de scrap-verslaafden onder ons die voorlopig niet in Florida komen...de Action heeft ook heel veel leuke scrap spulletjes voor erg weining geld.
    Misschien een leuk alternatief om de tijd totdat je weer in Florida kan kopen te overbruggen...

meisje

7. Top | #17
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard Scrapboking: winkels in Florida

Hier een site waar je veel spullen kunt krijgen wat met scrapbooks en Disney te maken heeft.

http://www.mousememories.com/

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

8. Top | #18
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008

Standaard Wat is scrapbooken?

Hoi,

Ik lees hier op het forum steeds vanalles over scrapbooken en dat de spulletjes daarvoor in Florida een stuk goedkoper zijn. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden wat scrapbooken precies is want ik ben er niet mee bekend.

Groetjes Monique

9. Top | #19
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Wat is scrapbooken?

Kijk eens op de website van mijn eegaatje: www.chantalsweb.nl/scrap/
    Ook het googelen op het woord "scrapbook" kan erg verhelderend zijn.

Ik noem het overigens altijd iets van knutselen met foto's.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 08:44.

10. Top | #20
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Wat is scrapbooken?

Scrappen is ook mijn hobby. Scrappen is in Amerika al vele jaren populair. Het begint nu in Nederland te komen. het is eigenlijk een manier van foto's in plakken maar dan in een geheel eigen stijl of thema. Scrapalbums hebben plastic insteekhoezen (groter dan a4) in scrapbookformaat en daar passen dan de kunstwerkjes die je met foto's maakt in. Mijn favoriete site op scrapgebied waar je ook heel veel mooie voorbeelden kunt zien is : 2peas http://twopeasinabucket.kaboose.com/...cent&gallery=1
    Ik heb namelijk de onweerstaanbare drang om alle mooie momenten in mijn leven vast te leggen (op foto, video of in scrap).

Forum Rechten