Ik vind het ook niet verantwoord om je kind van 4 (!) in zo'n attractie te laten gaan!! En als echte achtbaanfreaks al zo praten over zo'n attractie, no way!! En luisteren naar de crew wil ook weleens helpen!!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik vind het ook niet verantwoord om je kind van 4 (!) in zo'n attractie te laten gaan!! En als echte achtbaanfreaks al zo praten over zo'n attractie, no way!! En luisteren naar de crew wil ook weleens helpen!!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
De waarschuwingen voor MS zijn schromelijk overdreven. Ze heftig is deze attractie ook niet. De media blazen de verhalen ook ontzettend op, zeker als er iemand overlijdt of onwel wordt. In alle gevallen tot nu toe is achteraf gebleken dat er sprake was van een (al dan niet voorheen bekende) ziekte van het slachtoffer. Maar die info komt vaken pas weken na het voorval en is niet meer interessant om te publiceren. Aldus ontstaat het beeld van een gevaarlijke attractie, volstrekt ten onrechte.
Toen mijn vrouw 15 weken zwanger was van onze dochter waren wij ook in DisneyWorld. Vooraf geïnformeerd wat de risico's in achtbanen e.d. waren, bij artsen en verloskundigen. Zonder uitzondering gaven deze aan dat dit ongevaarlijk was, mits er geen directe stomp in de buik gegeven werd. Met de huidige gordel-systemen in achtbanen is dat ook onmogelijk. Mijn vrouw is dus gewoon, zwanger en wel, in RnRC, MS, ToT en zelfs tijdens de sneak preview in Expedition Everest geweest.
Ligt de verantwoording voor kinderen niet in de eerste plaats bij de ouders zelf?
Afgezien van de heftigheid van de attractie moet je als ouders toch gewoon nee zeggen als een kind van 4 jaar in zo`n attractie wil?
Waarom zou een kind van 4 per definitie niet in die attractie kunnen? Er zijn kinderen van 4 die daar de grootste lol in hebben. Er zijn er ook die er met 18 nog niet in durven. Een beetje verstandige ouder kan dat prima inschatten.
Overigens wel terecht dat er "height restrictions" zijn, want een te klein kind kan onvoldoende "vastgezet" worden. Dát is een regel waar Disney NOOIT mee marchandeert.
haha, moet je nagaan wat voor een no-no ik ben op dit gebied...ik houd er sowieso niet van....:-&Achtbanen en centrifuges kun je niet met elkaar vergelijken. Deze leveren hele andere krachten op
Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van de ouders, absoluut. Wij hebben nog geen kinderen, maar ik denk dat ik het voor die vanmij nog wel iets te eng zou vinden als ze 4 zijn.....
maar goed, ieder z'n meug!
Er zijn geen risico's of consequenties, anders dan een huilend kind dat het niet leuk vindt. Of juist huilt omdat deze het ERG leuk vindt en nu huilt omdat het afgelopen is.
Tja zo denken jij en ik er misschien over maar zodra er iets misgaat en ze ruiken geld komen er claims en is Disney de grote boebeer die aan alles schuld is.
We hebben overigens onze zoon nooit tegengehouden. Zodra hij de voorgeschreven leeftijd en lengte had mocht hij overal in waar hij zelf wilde en dat was alles.
We hebben wat keertjes in DLRP onder de diverse meetlatten gestaan met een teleurgesteld jochie:lol: :lol: