Dat is geen slechte prijs, maar omdat het allleen een online offer is, moet je hem laten opsturen, en dan komt er import tax prijs bij.
De goedkoopste online prijs in NL is € 399,00, en dan heb je ook geen problemen met service.
Eric
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vandaag vulde ik Tomtom 910 in bij Walmart.
Wat denk je? Kwam er een prijs naar voren, $448 ex taxes.
Omgerekend 332 euro.
Het is een on-line offer only.
Het wordt nu wel interresanter.
Groet Arie.
Dat is geen slechte prijs, maar omdat het allleen een online offer is, moet je hem laten opsturen, en dan komt er import tax prijs bij.
De goedkoopste online prijs in NL is € 399,00, en dan heb je ook geen problemen met service.
Eric
Let wel op dat het site to store verzenden nog erg beperkt is. Dit kan lang niet naar alle winkels. Wel naar je verblijfadres in de US. Wij hebben zelfs al spullen naar campings laten versturen. No problemo !
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Hallo Allemaal,
Ik had even een vraag over de TomTom. Ik lees dat er best wel veel van jullie een TomTom mee op vakantie nemen. Nu heb ik er ook een aan geschaft. gaaf ding. Maar nu hoor ik dat je deze aan moet melden of zo iets. Omdat je 'm mee neemt naar Amerika. En dat je er een verzekering voor moet afsluiten. Wat diegene er precies mee bedoelde weet ik ook niet. Weten jullie hier iets over of van af?
Groetjes,
Bowie13
Ziets is toch gewoon meeverzekerd bij je reisverzekering net als camrea`s en lap tops.
Ik zou wel even een copie van het aankoopbewijs mee nemen voor de douane.
Misschien werd bedoeld dat je als je in Amerika bent de Tom Tom zichzelf "aan moet melden" bij de sateliet.
Je moet daar even de instellingen wijzigen. Het kan wel even duren voor dat dit gebeurt is dus neem er even de tijd voor aldus de tom Tom service desk.
Als je een GPS meeneemt naar de andere kant van de wereld dan moet hij eerst alle satellieten inlezen die daar aan de hemel staan. Dat kan idd even duren. De eerste keer dat je het apparaat aanzet dus even geduld hebben (je kan de functie 'GPS Status' gebruiken om te zien of je ontvangst hebt). Hier hoef je dus verder niks voor aan de instellingen te veranderen.
Welk type heb je aangeschaft? Waarschijnlijk zul je ter plekke ook van kaart moeten wisselen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Onze Tomtommert werkt niet met losse kaarten en daarom moet je de instellingen dus wel veranderen.
Als je hem in gebruik neemt hier in Europa wordt er ook gevraagd welke kaart je wil gebruiken.
Het zal idd. van type tot type verschillen.
Ik heb een TTG910 en al 2x gebruikt in de USA. De eerste keer dat je hem overzees aanzet duurt het inderdaad iets langer voordat je een fix hebt, maar het verschil is marginaal. Voordat we het terrein van de autoverhuurder af waren was de positie al bepaald.
Klein tipje:
Zet je TomTom meteen aan als je de luchthaven hebt verlaten, en op weg bent naar de auto verhuurder.
De tijd dat jij je auto aan het halen bent kan hij verbinding zoeken.
Heeft dit jaar ook bij mij geholpen.
Vorig jaar had ik hetzelfde probleem.
maar toen hadden we een voordeeltje, ik wist de weg naar het hotel zonder tommie...
Ik heb de tomtom op mijn mda staan.
Software "kopen", installeren en het werkt meteen.
Voordeel als je dit hier doet, kun je alle hotels van te voren programmeren.
Dit werkt super.
Tom is voor ons bijna onmisbaar geworden:-k
:lol: Pascal
We hebben de TT910 aangeschaft. Ik heb natuurlijk al gekeken naar de Amerika kaart. En hij heeft alle hotels al kunnen vinden. Die hebben we dus ook al vastgezet. Er staat echt van alles in. Tot nu toe ziet het er geweldig uit.