Ja, misschien zullen wij dat straks ook wel meemaken. We zien wel, en anders doen we toch net als jullie ook nog effeeen dagje Disney.
We hebben natuurlijk wel 3 pubers die meer de 'stoere' dingen willen doen.
Marianne,
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij hebben in 2005 gekozen voor diezelfde optie. Maar in de laatste week hadden we alledrie zoiets van "er mist iets". Dat bleek het echte Disney-gevoel te zijn. Dus toen toch maar een dagje naar Magic Kingdom gegaan .....:-D
Ja, misschien zullen wij dat straks ook wel meemaken. We zien wel, en anders doen we toch net als jullie ook nog effeeen dagje Disney.
We hebben natuurlijk wel 3 pubers die meer de 'stoere' dingen willen doen.
Marianne,
Hallo, Marianne, leuk schema. Ziet er logisch uit.
Wat ik me nog afvraag wat doen jullie vanaf de Everglades? Toch niet drie dagen Everglades? Of begrijp ik het niet?
Oant sjen,
Pieter Postma
Nee hoor, geen 3 dagen Everglades. We moeten deze eigenlijk nog invullen. Misschien de tour langs 'The rich and famous'.
Marianne,
Probeer Wet & Wild in het weekend te vermijden. Wij stonden op een zondag voor de deur om naar binnen te gaan. Ze stonden in de file om de glijbanen op te komen.
Laatst gewijzigd door Njit; 17-06-07 om 21:34.
Als je naar het visitors center gaat direct naast de ingang kun je een button halen die zegt dat je jarig bent. Je krijgt dan speciale aandacht in het gehele park. Wil niet meteen zeggen dat je iets krijgt maar soms wil die button wel eens helpen. je krijgt in ieder geval heel veel aandacht van het personeel ;-)
Laatst gewijzigd door Njit; 17-06-07 om 21:34.
Je hebt heel veel buttons die je kunt halen:
Anniversary, Just Married, First time Visit, Family Reunion, Birthday
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
We gaan dus niet naar Disney (dit jaar), maar kan je deze buttons ook in een van de andere parken krijgen?
Oh ja, we hebben nu toch een nacht op Key West geboekt: jullie hebben me dus duidelijk overgehaald.
Marianne,
Ze zeggen wel eens: "het verstand komt met de jaren", maar bij jou was het een kwestie van dagen !!!Oorspronkelijk geplaatst door Marianne4kids
Je zult er zeker geen spijt van krijgen, neem dat maar van mij aan.
Mag ik vragen waar jullie keus op is gevallen?
Eric