Ook hier zit een scrapbookfanaat maar ik kreeg de tip om me van te voren bij de winkels aan te melden (koop trouwens een CK daar staan alle adressen goed vermeld in en ook nog up to date) In die winkels krijg je dan meestal nog een discount en wordt je op de foto gezet en organiseren ze dingen voor je.Zo heb ik een winkel in Sarasota ontdekt, waar ze voor mij een speciale Make & Take organiseren, waar ik 25 % korting krijg en een winkel in Miami, daar krijg ik de nieuwste Basic grey van mee.
Nu is het al goedkoper dan in Nederland. Maar let op, je mag niet zomaar alles invoeren. Als je van de Cricut dingen koopt (snijapparaat) dan mag dat niet alleen voor de Amerikaanse markt zijn. Dus maak niet de fout om de cartige van Disney mee te nemen, want die wordt ingenomen deze is alleen nog maar voor de Amerikaanse markt.
Ook deze dame heeft een extra koffer bij en hoopt na de vakantie lekker te kunnen scrappen.
@Chantal
gewoon naar de website gaan en dan bij de winkels jezelf aanmelden dan krijg je een mailtje terug en kun je dingen vragen. Meestal zijn deze winkels wel geinteresseerd, zeker als ze net open zijn of ergens liggen in plaatsen waar het minder druk is. Daarom ook daar. Geeft hun ook het idee dat de winkel belangrijk is.
En dan begint het onderhandelen, meestal krijg je zelf al een voorstel. En dan te bedenken dat je misschien ook geen sales-tax moet betalen, dus altijd voordeel.
1 tip: gebruik een creditkaart en neem je voor wat je wilt hebben. Ik ben verslaafd aan basic grey en de nieuwe lijn is hier nog niet te krijgen of heel moeilijk dus vandaar mijn opmerking. Daarnaast wil ik graag cartriges hebben van de cricut en een crop-a-dille de Lime-groene is hier nu veel goedkoper dan in nederland hier betaal ik omgerekend 20 euro dus dat scheelt.
Wanneer vertrek je?? Anders kijk eens hier rond, wat je wil, ga op zoek naar de CK en kijk op het internet wat er te koop is en bepaal dan wat je mee wilt nemen. Sommige douane-ambtenaren zijn erg irritant heb ik al begrepen.
Groetjes Rose