Afgelopen vrijdag zijn we dus met Martinair hier naar toe gevlogen en we hebben enorm goed opgelet, maar ik heb echt niets negatiefs kunnen vinden. De vertraging was uiteindelijk 40 minuten (ik heb bij andere maatschappijen soms wel langer gewacht). In deze 40 minuten is dus ook het taxiën inbegrepen, ofwel i.p.v. 13.40 uur zaten we om 14.20 uur ook daadwerkelijk in de lucht.
Verder geen chagrijnig personeel gehoord of gezien (eerder super vriendelijk, en dat kan ik me nog zo goed herinneren omdat één stewardess van die mooie kuiltjes in haar wangen had als ze lachtte)
Verder enorm goed vermaakt met onze personal entertainment player (3 films bekeken, hierdoor ging de tijd echt super snel!) En over de beenruimte, ik met m'n 1.64 meter heb eigenlijk nooit te klagenen Martijn met z'n 1.97 meter heeft altijd te klagen. Maar eerlijk is eerlijk, we hebben niet echt verschil gemerkt met andere maatschappijen qua ruimte. Gewoon prima eigenlijk.. dus.. Op het moment dat we zouden gaan slapen, dan zou het problemen kunnen geven (dan weet Martijn geen raadt hoe hij met z'n ruimte voor z'n benen om moet gaan, maar zolang wij films kunnen kijken, heb je geen kind aan ons).
Nee, ik heb echt niets negatiefs over de Martinairvlucht van afgelopen vrijdag.... In ieder geval niets negatiefs over Comfort Class.