Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 18 van de 84 EersteEerste ... 816171819202868 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

1. Top | #171
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: Vlucht en Disney hotel in 1?

Vincent,
    Zoals je zelf waarschijnlijk al hebt kunnen vinden op internet heb je vele aanbieders van reizen naar Orlando / Walt Disney World. Losse kamers op WDW, maar ook combi-reizen van vlucht, hotel en/of auto. Als je de prijzen vergelijkt (wat best wel even handig is om zelf even te doen) kom je er al snel achter dat het soms handig kan zijn om alles bij één aanbieder af te nemen. Waarom? Heel simpel, ze verdienen op elk onderdeel iets, en bij een combinatie-reis leveren ze graag iets in op hun totale winst.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #172
    Regelmatige Bezoeker cybertal's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007

Hallo Vincent,

Wij hebben ons Disney Hotel geboekt bij de Duitse Neckermann!!
    Dat scheelde in ons geval honderde euro's t.o.v. de nederlandse touroperators!!
    We gaan in juli en met 2 volwassene en 1 kind.
    Ook vorig jaar toen we naar Las Vegas gingen scheelde het behoorlijk in prijs.
    Gewoon naar een Nederlands reisbureau gaan en dan vragen of ze via de Duitse Neckermann willen boeken. .
    Onze vlucht gaat gewoon van schiphol en die hebben we los geboekt.

Ik zou dit zeker eens nakijken!!

Groetjes,
    Chantal

3. Top | #173
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Ik ga het zeker doen cybertal! Bedankt!

Kan iemand mij vertellen hoe druk Disney World is eind oktober - begin november?

4. Top | #174
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker Jannie's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Hoi,

Ik boek altijd bij Holland International, pakketreis Disneyhotel + vlucht en Disneytickets voor 10 dagen + 6 dagen waterparken.
    Wij zijn altijd rond de 4000 euro kwijt met 2 volwassene en 2 kinderen.

Groetjes van Jannie

6. Top | #176
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Rechtstreeks bij Disney boeken is vrijwel altijd goedkoper, als je tenminste goed gebruik weet te maken van de aanbiedingen. Die kun je het overzichtelijkst vinden op http://www.mousesavers.com/

7. Top | #177
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Als je via American Estates een Disney hotel wil reserveren zitten hier dan toegangskaartjes bij of moet je die apart bijbestellen op de site?

Bedankt voor de info.

8. Top | #178
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    Als je via American Estates een Disney hotel wil reserveren zitten hier dan toegangskaartjes bij of moet je die apart bijbestellen op de site?
    Altijd apart. Hotel = hotel. Tickets = tickets.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

9. Top | #179
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007

Standaard Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum dus het is misschien goed om me even voor te stellen.
    Mijn naam is Anne, ik ben 27 jaar en mijn man en ik zijn sinds ruim een jaar getrouwd.
    We wilden voor onze huwelijkreis heel graag een Disneycruise maken, maar omdat het allemaal toch wel heel duur werd op dat moment (een bruiloft kost zoveel geld, pff!) zijn we van plan om deze reis dit jaar december/januari te gaan maken.

Dus ik ben lustig opzoek naar meer informatie! :grin:

De bedoeling is dat we op 30 december vertrekken, zodat we de jaarwisseling meemaken in Disneyworld. Heeft iemand daar ervaring mee? Ons lijkt het een hele belevenis!

Op 6 januari zou onze cruise dan beginnen, durende tot 10 januari.
    Is een periode van 1 week voldoende om Disneyworld voor de eerste keer te verkennen?

We wilen de cruise boeken bij vacationstogo.com. Heeft iemand ervaring met deze site?
    Ik heb al wat informatie ingewonnen bij de website en ze gaven het volgende aan:
    "You must verify visa requirements for all passengers with the embassy, consulate or immigration office of the countries in your cruise itinerary. If these documents are not provided at the pier, you will be denied boarding and may forfeit the full amount paid for your cruise."

Weet iemand wat dit precies inhoudt? moeten we zelf visas voor de landen die we aandoen regelen? Geen idee hoe ik dit aan zou moeten pakken :-k

hoop dat iemand me kan helpen
    overigens zijn alle tips welkom (hotel, sites waar we het beste kunnen boeken, entreetickets, etc) aangezien het onze eerste keer is dat we naar Disneyworld gaan!

groetjes,
    Anne en Edgar

10. Top | #180
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disneyworld en Disneycruise 1e keer. Wie heeft er tips?

Nieuwjaarsdag is uiteraard erg druk. De dagen erna is het rustig en zou je dus makkelijk alle parken moeten kunnen bezoeken. Het is dan ook niet zo enorm heet (graad of 25) zodat je het ook makkelijker kunt volhouden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nnbellie Bekijk Berichten
    overigens zijn alle tips welkom (hotel, sites waar we het beste kunnen boeken, entreetickets, etc) aangezien het onze eerste keer is dat we naar Disneyworld gaan!
    - Voor Disneytickets komen vaak in september de aanbiedingen. Kijk hiervoor bij de bekende aanbieders als American Estates en American Vacations.
    - Autohuur is goedkoop in Duitsland (USAReisen.de/FTI.de). Let hierbij ook op de aanbiedingen. Je zou ook eventueel een hotel met shuttle naar de parken kunnen uitkiezen maar hiermee lever je wel veel vrijheid in.
    - Vliegticket het liefst ver van te voren boeken. Dat is meestal het goedkoopst
    - Hotel heb je in allerlei prijsklasses. Kissimmee is meestal het goedkoopst, International Drive wat duurder. Verder is Lake Buena Vista ook nog een optie voor betaalbare hotels.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 20:43. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten