Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 69 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 685

Onderwerp: Eerste keer Florida: Vragen en Tips!

1. Top | #191

Standaard Re: voor het eerst naar florida

Goede dag Max-usa

Nou ik zal ook even op deze bericht reageren met welk bedrijf ik altijd boekt.Ik had vorig jaar en dit jaar een cruise vakantie geboekt bij http://www.usafunvacations.nl/.De service is zeer uitstekend te noemen.Deze bedrijf is naar mijn idee 1 van de betere die er is.Ik zal even wat dingen vermelden waarom zij 1 van de betere zijn.
    Reageren super snel via email/telefoon.Zij zoeken de beste verbinding naar de plaats van bestemming dat je geen super lange tijd hoeft te wachten naar de plaats van bestemming.Zij zoeken uit dat je ongeveer 2 uur overstap tijd hebt om naar de gate te gaan.Als het mogenlijk is boeken ze gelijk de plaatsen in het vliegtuig zodat iedereen bij elkaar zit tijdens de vlucht.En zij proberen je voor het goedkoopste bedrag je reis te boeken ipv zo duur mogenlijk.En toen ik terug kwam van de cruise die ik toen had gemaakt he ging ik 2 weken naar orlando naar de dsieny parken.Toen hebben ze mij van het vliegveld opgehaalt en mij naar het hotel gebracht waar ik dus in zat die 2 weken.Nou als dat geen service is dan weet ik het niet meer.Nou Max-usa ik ben erg benieuwd naar waar jij je reis gaat boeken.En hou ons op de hoogte.En mocht je vragen hebben die kan je altijd op deze forum plaatsen.

Henry

2. Top | #192
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: voor het eerst naar florida

Als je maar tevreden bent. De meesten blijven bij een eenmaal gekozen reisburo omdat je daar toch een band mee opbouwt. Prijs is 1 onderdeel maar vertrouwen dat het allemaal goed geregeld wordt is net zo belangrijk.

Gelukkig hebben we zoveel keuze. Dan kunnen we tenminste vergelijken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #193
    Newbie boyke's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard Zakgeld

Hallo,:grin:

Wij zijn plan om eind augustus een rondreis door florida te maken.
    We boeken alle hotels hier,inclusief de huurauto.
    En de entreekaarten van disney ook.
    Maar nu vroegen we ons af wat we ongeveer aan zakgeld nodig hebben.
    We zijn 15 dagen daar.
    Ik had tussen de 2000-2500 ingeschat?????????
    Maar ik heb geen idee hoe duur alles daar is.

Alvast bedankt,

Boyke
    Laatst gewijzigd door boyke; 23-05-07 om 10:19.

4. Top | #194
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: zageld

Alleerst heet ik je welkom op dit leuke forum.
    Altijd leuk weer een Limburger erbij te hebben ;-)

het is nattuurlijk erg moeilijk om een bedrag te noemen want de een koopt veel de ander niet, de een eet duur de ander goedkoop. Daarbij komt inderdaad met hoeveel personen ga je, kan ook nog uitmaken.

Zelf reken ik gewoon voor een persoon een bedrag wat tussen de 50-75 dollar ligt dan zit je altijd goed. de ene dag zul je meer gebruiken dan de ander, maar met 50 tot 75 dollar moet je zeker goed uitkomen.
    Laatst gewijzigd door calypso; 23-05-07 om 11:48.

5. Top | #195
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Hallo Boyke, allereerst van harte welkom op het forum.
    Zoals al gezegd, het is moeilijk voor een ander aan te geven hoeveel geld je nodig hebt.
    Hangt er ook heel erg vanaf wat je wil gaan doen.
    Een van de grootste kostenposten zijn de entree's van de parken.
    Verder kun je de prijzen wel een beetje vergelijken met hier, kleding en benzine zijn goedkoper, levensmiddelen ben je wat duurder uit (ook omdat je soms moet weggooien), uit eten kun je zo duur maken als je zelf wilt, maar reken tussen de 20 en 50 dollar per dag voor het eten en drinken.
    Ja, en wat geef je verder uit? Dat hangt heel erg van jezelf af.
    Succes, Eric

6. Top | #196
    Newbie boyke's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007

Standaard

hallo,
    Wij gaan met ons 2en. Ja,seaworld maar ben nog aan het twijfelen of ik die kaartjes ook hier bestel. De everglades,het spacecenter maar dat willen we daar betalen. Als jullie verder nog tips hebben hoor ik het graag.

We proberen ook met entreekaarten zoveel mogelijk hier te regelen. Of is het in de parken zelf toch goedkoper?
    Wij waren ons echt af aan het vragen of er veel verschil was met hier met uiteten en benzine. Maar als ik zo lees wat je(mocht u wat ouder zijn dan zeg u als u dat liever hebt) zegt dan kan ik wel hetzelfde als hier aan houden.
    Het is sowieso onze eerste keer dat zal wel steeds een van de eerste schoonste restaurants worden.
    Heb je nog tips wat we echt moeten zijn?

Groetjes boyke
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 07:27. Reden: 1+1+1

7. Top | #197
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Tip. Ga eens naar Küpers het reisburo op de Grote Straat. Wij zijn daar prima geholpen en ze weten nog allerlei koopjes en kortingen.

Uiteindelijk waren we bij hun via Oad heel goedkoop uit met de tickets.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

8. Top | #198
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: zakgeld

Wij gingen altijd uit van een 100 Gulden (was heeeeel vroeger) p/p/p/d en dat is nu zo'n 50 dollar, en die stelling gaat nog steeds min of meer op.
    Daar kan ook de benzine (hoewel die steeds duurder wordt in de US :-( ), die goedkoper is als bij ons, nog wel van af.

Het "uit" eten is over het algemeen goedkoper dan hier, met natuurlijk uitschieters naar boven, of als je kiest voor de "all you can eat vreetschuren" (daar heb ik het dus niet zo op :-x )naar beneden. Maar de meeste ketenrestaurants (Outback, Fridays, Olive Garden, Tony Roma's etc. etc.) leveren een goede maaltijd voor leuk geld. Tel er nog wel een 15 à 20 % bij voor de fooien.

Onze indruk is dat de supermarkten wat goedkoper zijn dan in NL, maar je hebt wel vaak grootverpakkingen, dus wat meer "restafval", dat wel.
    Sterke drank (het is maar waar je van houd ) is wel goedkoper, misschien dat dat helpt
    Parktickets zijn wel aan de prijs, maar in verhouding tot het gebodene ook weer goedkoper t.o.v. de parken hier.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 23-05-07 om 14:54.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

9. Top | #199
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Wij zijn van 5 t/m 18 mei geweest (12 nachten daar) en hebben ongeveer €1200 uitgegeven. Het exacte bedrag weet ik nog niet, we hebben de afschriften van de creditcards nog niet binnen

10. Top | #200
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: hoeveel zageld heb je ongeveer nodig???????????

Hee Boyke. Wat, zakgeld?
    Ik heb nooit meer dan b.v. 200 dollar cash bij me. Er zijn genoeg plaatsen waar je kunt pinnen of met plastic geld kunt betalen. Zoveel contant geld op zak als jij voorstelt is voor mij een te groot risico.

Wijsheid.
    Pieter Postma
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 07:28. Reden: fqe

Forum Rechten