Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 17 van de 114 EersteEerste ... 715161718192767 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 1140

Onderwerp: Vliegen met Delta Airlines

1. Top | #161
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard Re: Delta airlines

Tja heel vervelend natuurlijk maar over het algemeen hoor ik toch wel goede reacties op Delta. het kan natuurlijk altijd wel een keer fout gaan. Volgens mij had je dan ook wel recht op wat vergoeding zeker op de heen reis met zo'n lange delay.

jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt. Ik ga in September met Delta eens kijken of het dan ook zo is.

2. Top | #162
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wij vliegen regelmatig met Delta i.c.m. Song en hebben eigenlijk nooit echte problemen gehad, en zeker niet van het kaliber wat jullie is overkomen.
    Ik denk dat het echt een gevalletje Murphy´s Law is geweest, zo veel tegenslagen in één vakantie. Delta is over het algemeen wel de goedkoopste, en met hele mooie verbindingen naar Orlando. En de terminal op JFK begint er ook steeds beter uit te zien. Ook wij krijgen nog wel eens een vluchtwijziging, maar die vallen nooit zo ongunstig uit als in jullie geval.

Afgelopen Maart hebben we wel een layover van een uur of 8 op de terugweg gehad, maar die was bij boeken al bekend. Er waren die dag weinig vluchten MCO » JFK, maar de meest gunstige (prijs/tijd) zaten al vol, dus hebben we maar een kamer geboekt bij HI Express op JFK en ons daar een paar uur vermaakt.

Conclusio; onze komende overzeese activiteiten beginnen gewoon weer met Delta, met uitzondering van die van volgende maand naar Las Vegas, die gaat met United, wegens extra aanbieding = goedkoper\\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

3. Top | #163
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Vliegen is de laatste jaren met geen een maatschappij een pretje.
    De vliegvelden en de routes zijn overvol, en er hoeft maar dat mis te gaan, en je zit met een vertraging.
    Wat overigens wel een kwalijke zaak is, dat jullie niet goed werden geinformeerd. Dat, plus een tegemoetkoming in de vorm van een drankje en hapje is wel het minste wat ze kunnen doen.
    Ik vlieg zeer regelmatig naar de VS, vaak met Continental (mijn favouriet), maar soms ook met Delta vanwege een betere prijs of verbinding.
    Wat jullie gebeurd is, komt bij alle maatschappijen voor, is niet typisch iets voor Delta. Anderhalve maand geleden nog een nacht vast gezeten op dallas airport met Continental.
    2 jaar geleden vanuit Mexico kwam 's morgens het hele vliegtuig niet opdagen......... het schijnt er allemaal bij te horen.
    Delta is de terminal op JFK wat aan het opkalefateren, maar vooral het inchecken (dat hoefden jullie dus niet) is nog steeds een drama.
    KLM heb ik heel veel goede ervaringen mee gehad, echter met NorthWest een aantal wat mindere.
    Conclusie: Er is niet een airline die op alle punten slecht scoort, maar ook geen een die er ver boven uitspringt.
    Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, maar toch is meestal de prijs die de doorslag geeft met welke maatschappij wordt gevlogen.
    Eric

4. Top | #164
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Mijn punt is meer: reizen naar Florida duurt nou eenmaal lang. En ja, ze geven je niet altijd alle informatie bij vertragingen en zo. Maar mijn ervaring is dat het allemaal een stuk makkelijker is als je je gewoon positief opstelt en het allemaal over je heen laat komen.

Ik ben ook een beetje allergisch voor termen als "niks te klagen" (jammer, niks te klagen .... Was 't nou goed of niet?), "wel 5 keer veranderd" (je boekt en je vertrekt, veel meer zit er m.i. niet tussen), "er moest $ 25 betaald worden" (eigen schuld, te zware dikke schuld, en ... je "moest" niks, je had ook wat achter kunnen laten. Keuzes ....), "kregen niks te drinken" (zo erg ... je kunt het nog steeds navertellen, toch?), "1 klein bekertje cola" (beter dan helemaal niets, en als je meer wil kun je toch wat kopen?), "geen tv's muziek of niks" (het vliegtuig vloog, da;s m.i. het belangrijkste. Voor entertainment kun je ook zelf zorgen), "hetzelfde saaie vliegtuig" (je was op de heenweg gewaarschuwd, en dan nog een keer .... hoe was dat spreekwoord met dat stoten en die steen ook alweer), "niet zo erg tegenvallen" (of: het viel mee!! Da's een stuk positiever)en "2 uur voor de gek gehouden" (... laat maar ...). Daar maak ik een heel erg negatieve inslag uit op. Kan verkeerd geïnterpreteerd zijn van mij, dus da's geheel voor mijn eigen rekening.

En het lezen van zo'n epistel zonder hoofdletters en leestekens ... het wordt er niet makkelijk op.

Nou, hé, heb ik me er toch weer toe laten verleiden ......:x En ik was nog zo van plan om niet te reageren. Ouwe gek die ik ben .....:^o

(Sorry Paula .....)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:38. Reden: full quote eruit

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #165
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

ze vergeeft het je vast michael!
    Ik heb ook ooit slechte ervaringen gehad met martinair maar dat was ook maar 1 keer en flink ook dus dan kan zo;n maatschappij niets goeds meer doen.
    Ik maak mij btw niet druk over onze vlucht naar orlando as juli met delta ( voor het eerst).
    Ik had ook slechte recenties gelezen over Northwest maar die vielen mij helemaal niet tegen, ik zou zo weer met ze gaan vliegen!
    Alleen mag het personeel wat jonger worden want er liep alleen maar belegen kaas rond haha.
    Tja mijn man wil ook wel even genieten van het uitzicht

Wat ik er dus mee wil zeggen is dat iedereen een keer een rotte appel uit de zak kan halen maar dat kan bij de aldie maar ook bij de appie!

gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

6. Top | #166
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca Bekijk Berichten
    ze vergeeft het je vast michael!
    Ik hoop 't ....
    Ik maak mij btw niet druk over onze vlucht naar orlando as juli met delta ( voor het eerst).
    Mooi, heeft ook geen zin om je druk te maken, het veranderd toch niets.
    Ik had ook slechte recenties gelezen over Northwest maar die vielen mij helemaal niet tegen, ik zou zo weer met ze gaan vliegen!
    "vielen mij niet tegen" .... ook weer zo'n negatieve inslag .... Ze waren dus gewoon goed, toch?
    Alleen mag het personeel wat jonger worden want er liep alleen maar belegen kaas rond haha. Tja mijn man wil ook wel even genieten van het uitzicht.
    Volgens mij houdt hij wel van belegen, dan heeft'ie tenminste sjans .... (botox-lady was het toch?)
    Wat ik er dus mee wil zeggen is dat iedereen een keer een rotte appel uit de zak kan halen maar dat kan bij de aldi maar ook bij de appie!
    Hoe poëtisch en mooi gezegd!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-05-07 om 18:34.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

7. Top | #167
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Citaat:
    vertrokken naar miami
    in het vliegtuig niks te doen geen tv's muziek of niks ,kregen 1 zakje pindas en 1 klein bekertje cola thats it
    dan de terugweg
    inderdaad koffers inleveren
    1 was 5 lbs te zwaar en er moest 25 dollar betaaldt
    Heb ik het reisverslag gemist?ops: :shock:

8. Top | #168
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvroovert Bekijk Berichten
    Ben net terug van vakantie met delta en ben er niet zo heel tevreden over

Had graag met je geruild!

Wij zouden op vrijdag 13(hoe kan het ook anders) april terug komen van onze vakantie in Miami/Orlando, maar doordat het begon te onweren hadden we een vertraging op Miami opgelopen van een 3 uur.
    Natuurlijk hadden we onze vlucht gemist vanuit JFK. Dus wij in paniek hoe het goed zou komen.
    Wij in de rij staan bij hun klantenservice, die we pas na een uur vonden doordat we 3 keer verkeerd waren gestuurd. Kregen we daar te horen dat we op een vlucht waren geboekt via Venetie -- Amsterdam. Maar die hadden we uiteraard ook al gemist, doordat niemand dat ons dat verteld had. Dus kregen we een KLM vlucht toegewezen die 'gecomfirmed' was door KLMWij moesten dus overnachten, omdat er geen vluchten meer vertrokken.
    Wij de volgende morgen naar de terminal van KLM, kregen we te horen dat het niet mogelijk was dat die 'gecomfirmed' was en moesten we dus weer naar de terminal van Delta, en als je ooit op JFK bent geweest weet je wat voor een kolere afstand dat is(airbus, stuk lopen....).
    Bij Delta aangekomen kregen we ook weer een ticket voor een van hun vluchten, maar dan wel een standby plaats. Dus dan ben je nog niet zeker van je plaats....
    Wij daar uren gewacht voor onze vlucht, en uiteraard waren ze precies aan het staken op Brussel, kregen we te horen dat het vol was. En dat ze ook mensen zochten om hun ticket te verkopen voor 300 dollar per ticket OF een firstclass stoel voor de vlucht voor de volgende dag...Dus wij waren weer van slag dat we niet mee konden, want we waren met z'n 4e..
    Een half uur later was het vliegtuig nog niet weg, en hadden we de hoop al opgegeven dat we die dag weg zouden komen!
    Kwam er gelukkig een man aangerend vanuit het vliegtuig, dat er nog 2 plaatsen over waren(plaatsen van de crew). Wij hebben deze genomen die rechtstreeks naar Amsterdam ging. Mijn ouders hebben gelukkig daarna nog een vlucht later via Berlijn kunnen nemen, Firstclass...

Zo dit is een beetje mijn ervaring met Delta...:-\"
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-03-08 om 13:57. Reden: quote verkleind

9. Top | #169
    Ingeschreven
    Dec 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    Had graag met je geruild!
    Kijk, that's the spirit!! Het is allemaal goed gekomen. Bij lange vluchten kun je nou eenmaal vakr te maken krijgen met storingen en vertragingen. Communicatie is dan wel erg belangrijk, en helaas gaat dat dat niet altijd helemaal goed. En zoals een onbekende Grieks-Orthodoxe filosoof van Afro-amerikaanse afkomst met één been en een spraakgebrek ooit zei: "Shit happens!"

10. Top | #170
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincent Morit Bekijk Berichten
    Zo dit is een beetje mijn ervaring met Delta...:-\"
    Maar het had bij elke maatschappij kunnen voorkomen !!!
    De enige manier om dit soort dingen te voorkomen, is om een paar wolkenkrabbers in New York te bouwen met je naam er groot op (met geleend geld), en dan een eigen vliegtuig te kopen, (ook met je eigen naam erop) met eigen bemanning...... (en je blauw betalen aan alimentatie).
    Of kijken of ergens nog loslopende Europese royalty is.
    Eric

Forum Rechten