Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Nog 2 vraagjes ( voorlopig :-D ). Ik heb een auto gereserveerd voor na de cruise voor 6 dagen met ophaal locatie Port Miami, Ik heb nu begrepen dat daar geen afhaalstation is maar een shuttle van Alamo vanaf de haven.
Mijn vraag is waar kan ik deze shuttle precies vinden en brengt hij mij dan gewoon naar het dichtbijzijnde verhuurbedrijf van Alamo.
Normaal wordt je gewoon naar het dichtbezijnde verhuurstation gebracht.
Waar je de shuttle kunt vinden daar weet ik helaas niet omdat ik nog nooit een cruise gedaan heb, maar normaal staat dit echt wel heel erg goed aangegeven. Dus moet volgens mij geen probleem zijn om dit te vinden. Anders gewoon effe vrgaen ;-)
Er zullen wel telefoons staan, of een infopaal.
Je wordt trouwens naar het verhuurstation bij de luchthaven gebracht volgens mij. Hoogstens 10 minuten rijden.
Eric
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-09 om 18:30. Reden: full quote eruit
in Fort Lauderdale reden dezelfde shuttles die je normaal op de luchthavens aantreft langds de cruiseterminal na afloop van de cruise en werd je naar het vliegveld gebracht
daar ga je dan langs de verhuurbalie of direct naar de auto's
Vraagje: enkele dagen geleden ontdekten wij een dunne kras op de zijkant van onze huurauto. De kras loopt van voor naar achter over de hele zijkant. Hij is gelukkig vrij dun, je moet zelfs goed kijken wil je 'm zien.
De vraag is nu: hoe ga je hier mee om? Gaan we naar de politie om dit te melden en hoe gaat dat dan? Of leveren we de auto gewoon in en mochten ze het zien dan maken we aanspraak op de verzekering van ons super-pluspakket van USAreisen.
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik zou het bij aflevering zeker even melden en dan afwachten wat ze er mee doen. Dat is altijd nog beter dan achteraf een claim krijgen terwijl je thuis zit en het niet meer kunt toelichten.
Of bij NAPA even een poetsmiddeltje kopen en kijken of je hem er uit kunt poetsen. Als het een lichte kras is zit hij waarschijnlijk in de blanke lak (de toplaag) en is hij vrij makkelijk weg te poetsen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Hoi,
Wij hebben dit 3 jaar geleden ook gehad , dat voor onze villa onze auto snachts was bekrast over de hele zijkant. Na een telefoontje naar ALAMO moest ik op het politieburo van Kissimmee een formuliertje halen , invullen en kon dan bij ALAMO als ik dat wilde meteen de auto omruilen voor een andere. ( wat ik meteen gedaan heb )
Maar je moet het wel ff melden dus...
Groetjes,
Pieter
Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:14. Reden: full quote eruit
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Nou, wees maar niet bang hoor, Equinoxen zat.ik krijg over 2 a 3 weken pas mijn Creditcard, dus ik kan hem nog niet reserveren...wel jammer want dan is die equinox waarschijnlijk al weg.
Hopelijk blijft die aktie wel nog
Trouwens, als je de auto ophaalt, zul je merken dat je naar het vak mid-suv wordt verwezen, en dat je daar zelf een auto moet uitzoeken.
Soms staat er geen Equinox, maar even zoeken doet wonderen (Ik vond er eentje in het vak full size suv). Anders gewoon even wachten, elke paar minuten komen er weer verse auto's bij !!
Eric