Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 28 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

  1. Top | #91
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Waar zouden jullie overstappen?

    Allemaal bedankt voor jullie ervaringen. In de keuze heb ik alles mee laten wegen en het is uiteindelijk toch Chicago geworden.
    Dit omdat dit met overstaptijden, vertrektijden en aankomsttijden, gunstiger bleek.
    Vertrek Amsterdam 10.55 en aankomst Orlando 19.26 uur Tussenstop 2,5 uur.
    Terug vertrekken we om 13.17 uur en aankomst Amsterdam om 9.10 uur. Tussenstop van 2 uur en 3 kwartier.

    Jackie

  2. Top | #92
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen

    Er wordt weinig over US Airways gemeldt?
    Welnu vorig jaar dec 06 met US gevlogen en ofschoon het mij eerste tripje naar de States was vond ik de service boven verwachting.
    Bij de gate maakte de gezagsvoerder een kort praatje met ons terwijl hij zijn tas etc. de scanner haalde.
    "Ja we huren een auto en rijden door Florida bla bla bla".
    Verder mochten de kinderen een kijkje komen nemen in de cockpit, terwijl het nog aan de grond stond op Schiphol.
    De piloot kwam de kinderen, ook die van anderen hoor, uit de stoelen halen om toch vooral zijn belofte te verzilveren. Heel aardig.
    Geen scherpjes in de stoelen voor je!
    En een koptelefoon kun je kopen voor $5.
    Je wordt op je wenken bedient de stewardessen blijven voor je lopen.
    Aan het einde van de vlucht maakte de piloot nog een klein praatje door de luidsprekers en onderdeel daarvan was oa. dat als je met een huurauto door Florida gaat rijden je wel careful moest zijn.
    Waar had ik dat eerder gehoord!? Wel leuk, toch.
    Goeie service en trots op het werk was mijn indruk.

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen

    Ik vlieg eind juli ook met US Airways, maar of dat op dit moment een juiste keus is ....

    US Airways needs to reverse course

    By STEVE HUETTEL
    Published April 18, 2007

    How long can a company keep giving bad service before customers take their business elsewhere?
    That's turned into a front-burner issue for US Airways. The airline, headquartered in Tempe, Ariz., blundered its transition to a new reservations system last month, then stranded thousands of passengers during a big ice storm.
    US Airways already held the dubious distinction as the major airline most likely to lose your checked bag in 2006.
    "We just can't keep running an airline the way we've been operating it," chief executive Doug Parker told employees in a recorded message April 6. "Our customers won't stand for it." He correctly blames management for the breakdowns.
    Now a group of elite-level frequent fliers say they're jumping to other carriers because US Airways executives seem unwilling or unable to deal with their complaints.
    They organized five years ago to protest that management at the old US Airways took them for granted. They dubbed themselves cockroaches, customers the airline didn't want but couldn't get rid of.
    Members say service has deteriorated since America West executives engineered a merger with US Airways and began running the new airline.
    "People are just fed up," says Art Pushkin, co-chairman of Frequent Fliers Committed to US Airways Success FFOCUS, which claims more than 500 members. "People are bolting at a record pace."
    The first bump came last year when the airline launched a Web site and merged the frequent-flier programs of US Airways and America West. Members couldn't access accounts or print boarding passes for days.
    Combining the two reservations and ticketing systems last month went no better.
    Self-service airport kiosks failed, causing massive lines at ticket counters in Charlotte, Philadelphia and Las Vegas. Many passengers missed their flights. It has improved, but US Airways is still debugging the systems.
    There's no evidence elite-level fliers are bailing out, says Travis Christ, vice president of sales and marketing. Elites flew 15 percent more in January and February than during the same months last year. But he's quick to add that everyone at headquarters is feeling the heat.
    "There's no question a lot of customers lost or are losing their patience with us," Christ says. "We know we're at a breaking point."
    US Airways is hustling to fix obvious problems and bring in new initiatives.
    The airline will hire more airport customer service agents to fill anticipated vacancies during busy summer months. A new seat-back entertainment system with TV and on-demand movies is in the works, Christ says.
    But there are signs of labor unrest that could undermine the airline's attempts to recover. Major employee groups, especially pilots, are grousing that US Airways still hasn't agreed to combined contracts for members from the old US Air and America West.
    A local US Airways pilot says he's steamed to still be paid $25 an hour less than his counterpart at the former America West. He stopped doing tasks that aren't his job, like calling for late catering trucks.
    On a FFOCUS bulletin board, a flier recounted a flight from Charlotte that was delayed due to a glitch in the new computer system. The pilot referred passengers to a page in the airline magazine with contact numbers for US Airways.
    "Make sure you call or e-mail and let them know what kind of service we've provided today," he said.
    Tempe, we have a problem.
    Bron

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik vlieg eind juli ook met US Airways, maar of dat op dit moment een juiste keus is ....

    Bron
    .
    Dit kon je nooit van te voren weten, maar ik denk wel dat alles wel zal goedkomen hoor...
    .
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #95
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen

    Wij gaan in juli ook met US airways.
    Hoe meer anti-reklame hoe meer wij ruim kunnen zitten, tenminste, als ze nog vliegen dan.

    Wij zijn in ieder geval zeer tevreden over US airways.

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard KLM of Delta

    Hoi,

    We moeten kiezen tussen KLM of Delta.
    Wie raad ons wat aan? En waarom?
    Niet alleen de prijs. Dat maakt ons niet uit.
    We hebben tot nu toe alleen maar met Martinair gevlogen en KLM voelt
    vertrouwder aan. Misschien omdat we deze al ons levenlang kennen?!

    Graag jullie mening please.

    OH ja, en kan iemand mij vertellen wat de beenruimte is bij deze 2 maatschappijen?

    Groetjes,
    Bowie13

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: KLM of Delta

    Ik zou voor de transatlantische vlucht zeker voor KLM kiezen. Delta vliegt met een behoorlijk oud vliegtuig: absoluut veilig maar aan alles zie je dat het wat ouder is.

    Beenruimte vind je op www.seatguru.com
    Voor Delta klik je hier, voor KLM weet ik niet precies met welk vliegtuig ze vliegen dus dat mag je zelf even opzoeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-05-07 om 09:03.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Re: KLM of Delta

    Hoi Michael66,

    Die site seatguru die doet het niet. Je gaat dan naar de site van digitalegids. Niets over beenruimte.

    Groetjes.

  9. Top | #99
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: KLM of Delta

    Bowie, het maakt ook uit waar je heen vliegt.
    KLM vliegt niet op Florida, dus je komt zowieso voor het laatste deel in een Amerikaanse mij terecht, waarschijnlijk NorthWest, en ik prefereer Delta weer boven NorthWest, behalve...als je via JFK vliegt, waar Delta in een verschrikkelijk oude en slechte terminal zit.
    Dus vertel ons eerst waar je heen gaat.
    Eric

  10. Top | #100
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: KLM of Delta

    Ik denk dat Michael www.seatguru.com bedoelt heeft.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •