Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 41 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 403

Onderwerp: Auto huren (2004 t/m 2007)

  1. Top | #181
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron555 Bekijk Berichten
    Dat aansmeren heb ik nog maar 1x meegemaakt
    dat was in Las Vegas. In Boston en New Orleans deed men dat niet. niet bij mij althans (hertz)
    "Aansmeren" is een groot woord, dat heb ik ook nog nooit meegemaakt. Wel leven ze deels van de commissies die ze op de extra verkopen ontvangen. Dus vragen ze altijd met hoeveel personen je bent, en dan geven ze aan dat je toch echt beter een maatje grotere auto kunt nemen, en dat die nu net in de aanbieding is .... Ik zeg gewoon altijd no, no, no thank you en dan zorg ik dat ik een nota krijg die onderaan op $0 staat.

    Over type auto .... da's altijd weer een verrassing. Het is maar net wat er beschikbaar is. Vorig jaar "kreeg" ik bij Dollar een hele mooie PT Cruiser, maar het had net zo goed een standaard Alero of Classic kunnen zijn. En wat ze nu "op voorraad" hebben garandeerd zeker niet dat ze dat ook (nog) hebben als jij dar komt. Ze krijgen de auto's gewoon aangeleverd, en het hoofdkantoor regelt de auto's die ze het gunstigst in kunnen kopen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron555 Bekijk Berichten
    Krijg je bij usareisen.de ook iets van een faktuur of wat daarvoor door kan gaan? (Ik kan namelijk een gedeelte bij mijn werkgever declareren)
    Declareren is altijd goed!! :razz:

    En ja, je krijgt via email een nota, zie hieronder.

    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:12. Reden: samengevoegd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #182
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren

    Doe de Equinox, je zult er geen spijt van hebben.
    Meer bagageruimte (heel belangrijk) met ruimte voor een koelbox als je dat zou willen
    Lekker hoge instap, en omdat je wat hoger zit veel beter uitzicht,
    Meestal wel een iets grotere wagen, zoals een trailblazer !!
    Eric

  3. Top | #183

    Standaard Re: Auto huren

    Tja,

    ik ga in augustus ook nog 3 weken naar Las Vegas
    (oa div parken als zion / yellowstone enzo)
    daar heb ik denk ik meer aan een suv (4x4) dan in het platte Florida.
    En een flinke 4 deurs sedan/station is voor 1 persoon toch wel groot genoeg (kuch)?

    Zit er bij die equinox/trailblazer wel een "dekzeil" over je bagage?
    Ik heb er een hekel aan als je van buitenaf de koffers ziet liggen.

  4. Top | #184
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.488

    Standaard Re: Auto huren

    Hoi Ron,

    De Trailblazer is gedeeltelijk voorzien van 'privacy-glass' zodat je bijna niet in de achterbak kan kijken. ( zie de foto's op mn weblog ) Overigens heeft 'ie geen afdekzeil achterin.
    Enne als ik mag kiezen tussen een flinke sedan of een Trailblazer/Equinox dan weet ik het wel...

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:08. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #185
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    Zit er bij die equinox/trailblazer wel een "dekzeil" over je bagage?
    Ik heb er een hekel aan als je van buitenaf de koffers ziet liggen.[/quote]

    Ik heb zelf een keer een Ford Windstar gehad, daar zat ook geen afdekzeil over de bagage. Ik wist dit van tevoren en heb toen zelf een stuk zwart plasticfolie meegenomen om over de bagage te doen.
    Mede door de getinte ruiten zag je er vrijwel niets van.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:09. Reden: full quote eruit

  6. Top | #186
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Auto huren

    Tot nu toe heb ik altijd bij Alamo gehuurd en ik vind het hoogst irritant dat ze je allerlei upgrades en verzekeringen proberen aan te smeren. Kunnen wij er iets aan doen, door bijvoorbeeld de touroperators hiervan in kennis te stellen. Dat van dat rijbewijs is helemaal erg, volgens mij gewoon een manier om je van de wijs te brengen.
    Pietje

  7. Top | #187
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietje Bekijk Berichten
    Tot nu toe heb ik altijd bij Alamo gehuurd en ik vind het hoogst irritant dat ze je allerlei upgrades en verzekeringen proberen aan te smeren.
    Ze werken op provisie-basis. Valt volgens mij weinig aan te doen behalve gewoon overal NEE opzeggen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #188
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Auto huren

    Ja dat lijkt mij ook maar ze bleef zo lang doorzeuren dat het erg irritant werd. Ze zei zelfs dat ik me goed moest realiseren dat ik een groot risico genomen had en dat Alamo mijn boeking niet hoefde te accepteren. Alamo had geen enkele verplichting nav deze boeking en ik moest maar contact opnemen met het bedrijf waar ik geboekt had. Het was op dat moment vrijdagmiddag 18.00 uur (01.00 vrijdagnacht in Duitsland dus) en ik begon me dus zorgen te maken hoe ik dit op ging lossen. Toen ze begon over het paraferen van een papier waarop stond dat we dit besproken hadden dacht ik: dit is mijn escape... Zij krabbelde wat en ik kliederde iets en het onderwerp was afgesloten...

    Voor iedereen die nog twijfelt over de Equionxe: op Orlando-airport heeft men dit model niet bij Alamo en het wordt dus altijd een ander merk. In de rij auto's waaruit we konden kiezen stonden diverse Jeep Liberty's en Toyota RAV4's. Wij zijn met z'n 4en (2 volw 2 kids) en alle auto's waren allemaal ruim genoeg voor ons en onze bagage. Onze auto heeft geen afdekzeil maar wel geblinderde ramen aan de achterkant. Ik kan iedereen die met z'n 4en reist van harte de Equinoxe aanbevelen!

  9. Top | #189
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Welke auto is dan beter?

    De Jeep Liberty



    of de Toyota RAV4?



    Zo op het oog vind ik de Toyota mooier.. Maar da's persoonlijk natuurlijk.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #190
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Auto huren

    Moet ik je gelijk in geven Njit, de Toyota is mooier en lijt tenminste nog een beetje op de equinoxe, vind deze wat mooier lijnen hebben dan de Jeep. Die is toch erg vierkant in mijn ogen, maar ja dat is natuurlijk persoonlijk zoals je al zei :-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:09. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •