We hebben vorig jaar een stuk of 8 verschillende hotelketens gehad en overal was gratis internet.
Als het werkelijk niet zou lukken in jou hotel kun je ook nog bij de buren inloggen. We hadden soms wel 3 of 4 vrije verbindingen in het hotel.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dit heb ik al elk jaar gehad op Atlanta, daar is dit bijna standaard geworden denk ik dat je met zo'n doekje erover heen gaan. de eerste keer was in 2004 al :-)
En hij vroeg ook nog netjes of tie na controle de koffer moest afsluiten zodat deze afgesloten het vliegtuig in kon, toch fiedel van die gast.
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:16. Reden: full quote eruit
We hebben vorig jaar een stuk of 8 verschillende hotelketens gehad en overal was gratis internet.
Als het werkelijk niet zou lukken in jou hotel kun je ook nog bij de buren inloggen. We hadden soms wel 3 of 4 vrije verbindingen in het hotel.
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:16. Reden: full quote eruit
Wij hebben in Holliday inn express hotel gezeten en daar was de internet verbinding heeeeeeeel slecht .Maar in een simpel Econo lodge motelletje met internet op de kamer was de verbinding uitstekend!Dat wilt alleen maar zeggen duurder hoeft niet altijd beter te zijn!
Wij hebben een toeristisch bedrijfje. We gaan in februari 2008 3 weken naar Florida en we zouden graag onze e-mails (=reserveringen) willen kunnen bekijken.
We hebben (nog) geen laptop. Ik mag er eentje kopen tot € 1000. Ik weet echter helemaal niks van laptops en kan dus niet zelf bepalen wat ik het beste zou kunnen kopen. Bovendien, we hebben een villa gehuurd via AE en heb ik dan draadloze verbinding of niet. Allemaal erg moeilijk en ingewikkeld voor mij.
Zijn er plekken, voor mijn part hotels, waar je gebruik kunt maken van een computer af en toe? En dan dus in een openbare ruimte? Wie heeft ervaring en/of tips voor me?
Bedankt!
Groetjes, Renée
Loop eens een zaak binnen als Mycom. Voor 1000 euro kun je een prima laptop aanschaffen.
Kijk eerst naar de grootte van het scherm (hoe groter hoe meer beeld maar ook hoe zwaarder en minder draagbaar). En kijk van daaruit naar zaken als snelheid processor, hoeveelheid geheugen etc.
De meeste villa's hebben volgens mij standaard geen internet. Dit zul je aan AE moeten vragen (even bellen).
Als ik een bedrijfje had dan zou ik toch niet afhankelijk willen zijn van het wel/niet vinden van openbaar internet. Wat als die reserveringen lang blijven liggen?
Probeer via AE te regelen dat je een villa met internet (ADSL of eventueel Wireless in de buurt) krijgt. Dan ben je van al het gezeur af..
Weet trouwens niet wat voor een winkels ze in Frankrijk hebben. Maar als je een bekend merk als Toshiba/HP/Acer/Sony etc neemt dan zul je er weinig problemen mee ondervinden in de USA gok ik. Alleen zit je dan wel vast aan een Azerty toetsenbord denk ik..
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-09 om 18:18. Reden: samengevoegd
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bedankt voor je tips Njit. Ik wil inderdaad het liefst geen laptop in Frankrijk kopen, deels vanwege AZERTY en deels omdat alles in het Frans wordt geïnstalleerd.
Het is niet zo dat wij in februari heel veel reserveringen zullen krijgen, maar het is wel zo prettig voor ons om even te kunnen inhalen en beantwoorden. In geval van nood zetten we gewoon iets op onze website, of we vragen iemand anders even e-mails kort te beantwoorden.
Maar ik begrijp dat ik bij Hans van AE evt. een villa met wireless kan vragen.
Bedankt!
Wij sjouwen al jaren onze laptop mee naar Amerika.
Hebben in onze villa een vaste computer staan voor onze gasten.
De laptop hebben wij destijds gekocht via het internet bij Dell.
was prima geregeld, op tijd afgeleverd etc.
We hebben er ook veel plezier van als we rondreizen door Amerika ; we zetten ook altijd onze foto's erop.
Ina
Hoi Ina,
Ik neem niet aan dat jullie je huis via AE verhuren?? Anders konden we jullie huis vragen ;-)
Ik heb ook bij Dell gekeken, helaas versturen zij niet naar Frankrijk.
Even een vraag aan jou, omdat je zo veel ervaring hebt met je laptop in Orlando: als je een laptop met wifi hebt, wat moet je dan nog kopen ter plaatse om daadwerkelijk verbinding te hebben. En waar koop je dat?
Bedankt!
Groetjes, Renée
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik zou altijd een laptop in de USA kopen. Dan hoef je die niet mee te sjouwen op de heenweg en je bespaart een aardig bedrag, zeker met de huidige dollarkoers.
Kijk maar eens op bestbuy.com, walmart.com of computercity.com en vergelijk de prijzen van de A-merken met die in Nederland.