Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 17 van de 65 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #161
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: In april of mei naar Orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door objectievo Bekijk Berichten
    Wanneer is het Sprink break, memorial weekend en mother's day want wij gaan van 18 april t/m 19 mei waarvan de 1e 2 weken naar de Disney parken.
    Over springbreak zijn al diverse topics te vinden op het forum, zoals deze:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2245

En even zoeken op "feestdagen" levert deze post op:
    http://www.floridaforum.nl/showpost....96&postcount=6
    En deze met "Memorial day":
    http://www.floridaforum.nl/showpost....2&postcount=16
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-02-07 om 06:34.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

2. Top | #162
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Standaard Re: weekend drukte in Disney?

Wij zij vorig jaar ook 10 dagen in juli geweest. Als je in een van de Disneyhotels verblijft dan zou ik gebruik maken van de extra magical hours in de avond!! Dan is het toch het minst druk.

Nicole:razz:

3. Top | #163
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: weekend drukte in Disney?

Alleen niet met regen of onweers voorspellingen naar animal kingdom gaan want dan kom je voor niets zoals wij vorig jaar:-(
    De meeste restaurants zitten dicht en de meeste attracties zijn gesloten.
    Wij vonden het een aanfluiting.
    In animal kingdom is niet veel te beleven op de extra magical hours als het dreigend weer is dan gooien ze alles al dicht , en wij maar denken inexpedition everest te kunnen grrrr.
    gr risO
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

4. Top | #164

Wij landen 24 mei in Miami en vertrekken de volgende dag richting Home stead. Nu las ik net dat we ook tijdens memorial day in Florida zitten. Ik heb gelijk ff alles over memorial day opgezocht....zie ik ineens dat er een festival in Miami is van 25 tot 28 mei, genaamd Urban Beach Week.

Wie kent dit festival? Is het dan erg druk in de stad? Wij moeten dan namelijk op 25 mei richting Homestead. En we zitten met een kleine dondersteen in de auto van dan 17 mnd. Dus was de bedoeling om rechtstreeks daarheen te rijden, dus niet een al te lange rit. Ben bang dat het file rijden wordt...veel inslaan dus????? Moet ik me voorbereiden??
    USA Rulezzzzzzzz!\\/

2004 Florida (miami/homestead/Orlando), 2005 Great West (California/Nevada/Arizona/Utah), 2007 Florida (miami/homestead/Naples/Brandenton/Brooksville/Kissimmee/Palm Beach/Fort Lauderdale/ Miami)

5. Top | #165
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Nee hoor, je rijd gewoon in een uurtje (afhankelijk waar je precies vandaan komt) naar Homestead.
    Die kant op heb je zeker geen files.
    Eric

6. Top | #166

Gelukkig maar. De Florida kriebels zijn al aanwezig. Klinkt nog ver weg...maar tis al dichtbij....jeeeeej!!
    USA Rulezzzzzzzz!\\/

2004 Florida (miami/homestead/Orlando), 2005 Great West (California/Nevada/Arizona/Utah), 2007 Florida (miami/homestead/Naples/Brandenton/Brooksville/Kissimmee/Palm Beach/Fort Lauderdale/ Miami)

7. Top | #167

Standaard Klimaat oktober warm druk

Hallo allemaal,

Het zal ongetwijfeld meerdere keren onderwerp van 'discussie' geweest zijn maar ik kon het zo gauw niet terugvinden: wat is jullie ervaring met het weer in Florida in oktober? Wij zitten er aan te denken om medio oktober naar Florida te gaan maar officieel is dit natuurlijk nog wel 'hurricane season'.

Groetjes,
    Laura

8. Top | #168
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Klimaat oktober

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laura77 Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

Het zal ongetwijfeld meerdere keren onderwerp van 'discussie' geweest zijn maar ik kon het zo gauw niet terugvinden: wat is jullie ervaring met het weer in Florida in oktober? Wij zitten er aan te denken om medio oktober naar Florida te gaan maar officieel is dit natuurlijk nog wel 'hurricane season'.

Groetjes,
    Laura
    Je moet in deze periode gewoon beetje geluk hebben. Je zit in de staart van 'Hurricane Season'. M.a.w. je loopt een klein risico dat je een orkaan of een tropische storm treft. De kans hierop neemt echter in oktober sterk af. Als ik jou was zou ik me hierover niet al te druk maken.
    Het weer in oktober is over het algemeen erg prettig. De temperaturen zijn overdag nog erg goed en de luchtvochtigheid is in deze periode vaak al verdwenen. Hierdoor kan het echter in de avond wel behoorlijk afkoelen. Ik zou dus wel een truitje meenemen.

9. Top | #169
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

In 2005 kregen wij een tikje mee van Wilma en die sleepte een beetje water mee. Harde slagregens, maar ook mooie dagen met veel zon en een hoge temperatuur (30+). Enige echte nadeel vonden wij de hoge luchtvochtigheid van 95%. Je komt buiten en je bent gelijk een klamme lap, maar met een lekker briesje (we zaten in Daytona) en een strak zonnetje waait dat snel weg en is er goed mee te leven :-)
    Ook de avonden waren nog benauwd warm, maar dit had dus alles te maken met Wilma, die een dag na ons vertrek lande en daar nog al wat schade aanrichte. Ik hoop dat het dit jaar zo wordt als Guus beschreef, dan ga ik me weer goed vermaken, zonder het klamme zweet ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

10. Top | #170
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Wij waren vorig jaar van 3 t/m 19 oktober in Florida en het was nog aardig warm. Gemiddeld zo'n 28 graden en ook in de avonden bleef het nog erg aangenaam en ik heb toen geen vest of jas nodig gehad. We zijn in de afgelopen jaren echter ook wel vaak in september geweest en toen koelde het sommige avonden aardig af. Het verschilt dus nogal.

Je kunt voor de zekerheid misschien wel een vest ofzo meenemen als je 's avonds weggaat en als je hem dan niet nodig hebt knoop je hem om je middel of leg je hem in de auto.

Sowieso is het ook handig om, als je naar een Shoppingmall gaat, iets met lange mouwen mee te nemen vanwege de airco's.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

Forum Rechten