Mario kart? Gaaf! Ga ik zometeen met m'n zoon spelen!!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
De Ds spellen die in de VS zijn aangeschaft kunnen wel gespeeld worden op de nedelandse DS. Gamecube spellen kunnen dit niet.
MAAR
Weet iemand of de spellen die in de VS zijn gekocht voor de WII op de Europese WII kan worden gespeeld.
Nicole:lol:
Een reis naar florida om daar gamecube games te kopen? Geen goed idee!
De spellen zijn daar zeker minder prijzig maar dat is met de meeste dingen zo. De koopkracht is er gewoon stukken lager, vandaag bescheidenere prijzen.
En er is natuurlijk ook nog de dollar die nu 1.41 staat tov de euro. Een historisch dieptepunt en ik zie aan die trend niet dadelijk een einde komen.
Waarom dan niet bestellen in Florida? Die spellen zijn daar gewoon in een andere area code ... VS heeft NTSC en Europa is PAL. Spellen die in Florida verkocht worden op een Europese console draaien wordt dus niets!
Tenzij de console getweaked is? Want met bepaalde software kunnen die ook afgespeeld worden. Nog een voordeel van gemodde console is dat je er ook gedownloade spellen die je op een dvd brandt kan spelen.
Zo kan je zoontje zijn spaarvarken pas aanspreken voor een brommertje later
offtopic: weet er iemand leuke bezienswaardigheden in Florida die iets of veel met elektronica of ICT te maken hebben?
Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Blizzard; 09-10-07 om 00:44.
Ik weet niet of ik goed zit om het in dit stuk te plaatsen, maar ik probeer het maar!
Ik wil mijn nintendo ds mee naar amerika nemen, maar ik zit een beetje met het opladen.
Omdat je andere stekkers/ volt hebt daar ben ik bang dat mijn ds naar het gootje gaat.
Zijn er speciale stekkers of opladers voor de ds die ik dus in amerika gewoon kan gebruiken?
Of iemand ervaring mee dat het wel kan of tips?
Alvast bedankt!
Wat staat er op de adapter? Als er opstaat "110-230V" dan kun je die ook in de VS gebruiken om je DS op te laden, maar dan wel met een verloopstekkertje (de stopcontacten in de VS hebben twee platte contacten).
Als op de adapter staat dat 'ie alleen maar voor 220-230 volt geschikt is, dan werkt die niet in de VS. Ik heb dat eerder meegemaakt met de oplader voor mijn GSM, en heb toen maar een auto-lader gekocht. Misschien ook een idee voor jou? Autoladers voor de DS kosten m.i. maar rond de $10-15.
Ik gebruik voor mezelf een tabel om alles te noteren. Zo kan ik in een opslag zien wat wel en niet mee kan. Maar zoals Michael al aangeeft 'Als er opstaat "110-230V" dan kun je die ook in de VS gebruiken om je DS op te laden', kan je het gebruiken.
Apparaat Voltage Geschikt
Laptop Fujitsu Siemens 110 -230 Ja
Filmcamera JVC GRD53E 100 – 240 Ja
Lader voor Nikon Coolpix 4300 100 – 240 Ja
Batterijlader Uniross 100 – 240 Ja
Baterijlader Duracell 100 – 240 Ja
Telefoon Samsung SGH X530 (Ton) 100 – 240 Ja
Telefoon Moterola L6 (Remco) 100 – 240 Ja
Portabel HD Packer Bell 500 Gb 100 – 240 Ja
PSP Remco 100 – 240 Ja
Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 06-03-08 om 10:13. Reden: Tabel is niet zichtbaar, alles goed gezet.
Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.