Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Bibike

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Bibike

    Hallo allemaal,

    Ik wil me even voorstellen: ik ben Bibike, ik ben 30 jaar en woon samen met mijn man in Zuid-Limburg. We zijn al jaren lang fan van Disneyland Paris en hebben onlangs besloten naar Disneyworld in Orlando te gaan volgend jaar. Ik ben nu dus druk informatie aan het verzamelen over Florida om er een onvergetelijke vakantie van te maken.

    groetjes Bibike

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Bibike

    Welkom op dit leuke en gezellige forum!

    Als je een fan bent van Disneyland Parijs dan zul je in Orlando je ogen uitkijken! Pas op want het is zeer verslavend en voor je het weet ben je ook besmet met het Floridavirus ;-)

    Voor jullie trip voor volgend jaar heb je nog voldoende tijd om je goed voor te bereiden en op dit forum zul je heel veel goede info en tips vinden.

    Gebruik de zoekfunctie en als je er niet uitkomt of iets niet kunt vinden...... gewoon vragen!

    Alvast heel veel succes met alle voorbereidingen en veel lees- en postplezier hier op het forum.

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Bibike

    Be prepared for the Disney-........!!!!!!!!!!!

    Geen idee hoe je het zegt, mar weet wel dat je na je bezoek aan de echte Disney World in Orlando absoluut het verschil met DLP zult weten. En dan bedoel ik: DLP is absoluut "anders".

    Ik wens je daarom vooral veel plezier, veel nieuwe dingen en veel nieuwe, echte belevenissen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Even voorstellen: Bibike

    Welkom op dit forum Bibike, altijd leuk om weer een Limburger erbij te hebben :-)

    Informatie vind je hier genoeg, gebruik de zoek funtie goed en veel!
    En als je nog vragen hebt gewoon stellen krijgt altijd wel antwoord.

    En zoals Micheal66 zei Disney World is niet echt te vergelijken met DLP, omdat het veel mooier en groter is dan DLP



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •