Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Lottie

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3

    Standaard Even voorstellen: Lottie

    Hallo allemaal,

    Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben Caroline en 28 jaar.
    Ik lees al een tijdje mee op het forum voor allerlei tips en wetenswaardigheden, maar ik vond het nu eens tijd om ook maar een account aan te maken.
    Samen met vriend ga in in september 3,5 week naar de Westkust om daar een rondreis te maken. En eind maart willen we heel graag anderhalve week een tripje maken naar Orlando en omgeving. Ja ja, 't is kort, maar we willen het zo graag!! En langer wil de baas ons niet missen. Een volgende keer willen we zeker een paar weken gaan, dus we zien maar als een voorproefje. De reis moet nog wel geboekt worden, maar daar zijn we druk mee bezig.

    Groetjes, Caroline

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Lottie

    Hallo Caroline,

    Welkom op dit leuke forum!

    Anderhalve week is inderdaad kort, maar beter iets dan niets
    Je kunt in die anderhalve week ieder geval veel leuke dingen doen en bekijken. Ook kun je alvast wat indrukken opdoen voor de volgende (langere) trip.

    Veel succes met plannen van de reis + veel lees- en postplezier hier op het forum!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Lottie

    Welkom Caroline (vanwaar je nickname Lottie?). Je hebt 2 leuke reizen voor de boeg. 1.5 week Florida is niet lang maar het is altijd te kort

    Maak je voor je Westkust trip ook gebruik van Forums? Zo nee, dan kan ik je het AllesAmerika forum aanraden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Even voorstellen: Lottie

    Welkom op dit forum.

    jammer natuurlijk dat je baas je niet langer kan missen, maar beter dit dan helemaal niet naar florida, Toch???

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3

    Standaard Re: Even voorstellen: Lottie

    Ik maak inderdaad ook gebruik van het Alles Amerika Forum! Daar is ook zoveel te vinden!
    Oh ja, Lottie is mijn kat! Lotje eigenlijk, maar ik noem 'r vaak Lottie. Eigenlijk hoort daar ook een fotootje bij, ik zal eens kijken of het me lukt om te plaatsen binnenkort.

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Lottie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lottie Bekijk Berichten
    Oh ja, Lottie is mijn kat! Lotje eigenlijk, maar ik noem 'r vaak Lottie. Eigenlijk hoort daar ook een fotootje bij, ik zal eens kijken of het me lukt om te plaatsen binnenkort.
    Beestenfoto's kun je in Het grote "Beesten Foto" -topic kwijt. Hoe je foto's kunt plaatsen kun je hier lezen.
    Ben benieuwd naar je katje!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •