Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 6 van de 35 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

1. Top | #51
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: een leuk hoteltje

Ja het Quality Inn Plaza hotel is echt goed, wij komen hier al vanaf 1992!Het hotel is groot met veel kamers, 3 zwembaden en veel restaurants en winkels in de buurt.

Succes
    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 17:31. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog

2. Top | #52
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006

Normaal zitten we altijd bij kissimmee en die weg ken ik dan ook. Ik zag zelf een hoteltje. Royal celebration on lake cecile voor 420 dollar voor 14 nachten. Vond ik wel mee vallen. Toch ???
    Ik heb ook zitten kijken bij priceline maar kom er niet zo goed uit.
    Als ik evt. dit hotel boek kan ik ook gelijk auto en vliegreis boeken dan ben ik wel in 1x klaar voor ongeveer 1900 inclusief alles. Vond ik wel mee vallen of zou het ook goedkoper kunnen.

Nicole

3. Top | #53
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Travelodge op de highway 192 is ook betaalbaar en tegenover Old town.
    Erg leuk en betaalbaar hotel
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

4. Top | #54
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Als je echt goedkoop wilt overnachten, is er naar mijn mening maar 1 echte oplossing.

Priceline

Ik deel dan ook volledig de mening van Mattrob. Door hem heb ik dit leren kennen.

Wij slapen in Orlando in 2 verschillende hotels. Prijs 32 Dollar per nacht inclusief ontbijt. Waar hebben we het dan nog over \\/ het is +/- 25 euro. Het is hetzelfde hotel als Mattrob heeft gekregen.

Tip bij priceline laag beginnen en geduld hebben. Je weet niet waar je komt te zitten, maar wel hoeveel sterren en stadsdeel. Nou en in Orlando en omgeving is plaats genoeg. Ik zou gaan voor 3 sterren, Disney World Vicinity en inzetten met 30 Dollar. Als je bod niet krijgt, kun je 24 uur later weer proberen. Iedere keer met kleine stapjes omhoog gaan.ook als zij je zeggen dat je kunt winnen door het door hun voorgeschreven bedrag in te geven. Dus altijd maar met 2/3 Dollar omhoog gaan.
    Nadeel bij priceline is dat je nooit weet wat je krijgt. Ik had gehoopt hetzelfde hotel te krijgen, echter NEE

Amerisuites Dit hotel voor 32 dollar per nacht, inclusief ontbijt. Deze had Mattrob gewonnen, waar na ik ook heb geprobeerd en hetzelfde heb gekregen.
    de andere dagen gaan wij naar Best Western Lake side hier geen ontbijt.

voor amerisuites in de zelfde periode als wij geboekt hebben:
    101.15 USD AARP RATE 2 DOUBLE BED TAKING CARE OF BUSINESS STE SMOKING/2 LINE PHONES WITH DATAPORT

Voor Bestwestern Lakeside in zelfde periode als wij geboekt hebben:
    Standard - 2 Double Beds - Each guest room features: color TV(with "On-Command Movies", Disney Chanel,refrigerator, coffee maker, in-room safe, hair dryer, iron & ironing board, data port and free local calls. dinwoedon$59$59$59$59 Avg. Daily Rate
    met ontbijt 71 dollar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-11 om 20:09. Reden: 1+1+1
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

5. Top | #55
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Leuk hotelletje gezocht in Orlando

Gewoon proberen. In de praktijk zie je dat het vaak het beste (lees: goedkoopste) lukt zo'n 4-2 weken van te voren. Maar alles is mogelijk, er zijn geen zekerheden met Priceline.

Als je de boeking van het hotel (kosteloos) kan annuleren, dan kan je natuurlijk altijd de boeking bij het reisbureau doen. Lukt het niet met Priceline voor de prijs die je wilt (want in principe lukt het altijd wel), dan kan je toch voor het hotel via het reisbureau gaan. Lukt het wel met priceline, dan annuleer je dat andere hotel !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

6. Top | #56
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007

Standaard Re: Welk hotel in Orlando?

Wij hebben gekozen voor Best Western Lakeside in Kissimmi,
    Heeft iemand hier ervaring mee, ook over de kamers?
    Alvast bedankt

Groetjes

7. Top | #57
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik vindt het nog al meevallen, die prijs. Je hebt er wel bijna een appartement voor, en eigenlijk bedoelt voor conventiegangers.
    Maar voor een paar cent meer ($105) zit je in een townhouse met zwembad in Windsor Hills Resort.
    Dat doen wij althans in Oktober. http://www.storytimeorlandorental.com/index.html
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #58
    Ingeschreven
    Mar 2006

Zo eindelijk weet ik waarneer ik vrij kan krijgen. Handig als ze er op je werk niet uitkomen en ik eigenlijk zo snel mogelijk wil boeken. Met als antwoord je kan toch wel een maandje wachten...... jahoor de vluchten worden alleen maar duurder en het zit zo vol.
    Maar ja ik heb dus vlucht, auto en toch uiteindelijk ook hotel geboekt van 22 juli t/m 5 augustus. Er ook maar gelijk 14 dagen Ulimitit disney tickets erbij besteld.
    Nu ik alleen met mijn dochter ga, vond ik het toch wel vertrouwd dat ik alles in 1x boekte en dat je evt. op iemand kan terugvallen als er iets is.
    In ieder geval bedankt voor de moeite.
    Heerlijk dat ik weer ga, heb er echt zin in.
    Alleen moet je nu wel wat beter nadenken vind ik nu ik alleen ga met mijn dochter, maar zoals zij zegt word dit een lekkere meidenvakantie.

Nicole

9. Top | #59
    Ingeschreven
    Mar 2006

Ik heb nu Ramada Plaza hotel 1 mijl van Disney af en zit in het gebouw bij de receptie. Koelkastje erbij... nou wat wil je nog meer. We zullen er toch alleen maar slapen. Ik heb betaald alles bij elkaar 2060,-- Ik vond dat wel meevallen. en zoals ik al zei: nu ik met mijn dochter alleen ga vond ik dit dan toch wel vertrouwd. Normaal boek ik eigenlijk alles via internet maar dan kan je eigenlijk op niemand terug vallen.
    14 daagse disney pas was 255,-- is omgerekend 10 euro per persoon duurder als undercovertoerist.com

Nicole

10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006

En op tijd geboekt! De prijs per nacht is inmiddels gestegen naar 110 dollar per nacht! \\/

Forum Rechten