Hoi,
Kan je ook een TomTom of in de USA genoemd Never lost huren bij het autoverhuurbedrijf? Wij hebben geen TomTom of iets dergelijks. En we zijn ook niet van plan om dit aan te schaffen. Dus vandaar deze vraag.
Groetjes,
Bowie13
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Inmiddels is er al veel geschreven, maar ben gisteren terug gekomen uit Florida en heb daar heel veel gehad aan mijn TomTom 510 met als aanvulling de Floridakaart. Je bent er vreemd en het was mij een genoegen om zonder het gedonder met de kaarten in het donker vrijwel rechtstreeks naar het hotel te rijden. Ben bijzonder positief. Er was een schrijver op het forum dat aangaf dat je teveel op het systeem gaat vertrouwen, daar had zij/hij gelijk in. Viel ons op dat wij minder dan anders bewust waren van de richtingen. Ook op het moment dat het wegennet ingewikkelder begint te worden (de diverse fly-overs in Miami) moet je goed op blijven letten, je zit zo verkeerd. Maar ook hier wen je aan, na een dag weet je ook hier mee om te gaan. Kortom, voor mij was het de investering meer dan dik waard. Geen herrie in de auto om wie er gelijk had over de richting, maar een rustige stem die ons (soms met een omweg) naar de plaats van bestemming bracht. Een ander voordeel: het systeem anticipeert sneller op een veranderde route dan dat je met een kaart kan uitzoeken.
En op een andere opmerking over het meenemen: zat gewoon in zijn hoes in mijn rugzak, hoefde hem bij geen enkele controle uit te halen. Kortom, vriend TomTom heeft zeker een bijdrage mogen leveren aan de toch al fantastische vakantie.
Hoi,
Kan je ook een TomTom of in de USA genoemd Never lost huren bij het autoverhuurbedrijf? Wij hebben geen TomTom of iets dergelijks. En we zijn ook niet van plan om dit aan te schaffen. Dus vandaar deze vraag.
Groetjes,
Bowie13
Hertz verhuurt Never Lost bij zijn auto's, en ook de meeste andere maatschappijen hebben een dergelijk systeem.
Maar als je drie weken of zo gaat, kun je net zo goed zo'n systeem aanschaffen.......
Eric
Alamo heeft trouwens ook zo'n systeem nu in hun auto's bij hun heet het "streetpilot".
Maar zoals Eric al zei als je langer gaat is het waarschijnlijk duurder dan een koop van een eigen TomTom.
Wisten jullie dat AV ook navigatie systemen verhuurt.
Ik heb er gister toevallig nog naar geìnformeerd.
Wanneer je vermeld dat je van de aanbieding van het Orlandoforum gebruik wil maken,
huur je 3 wkn voor de prijs van 2 wkn.
De kosten voor 3 wkn huren kwamen voor ons op € 99,-
Je krijgt hem dan een aantal dgn van te voren thuis gestuurd.
Ze verwachten wel dat je hem uiteraard gelijk na terugkomst weer naar hun terugstuurd.
Tevens moet je een borg van € 300,- storten.
Ik weet niet wat die never lost kost, maar volgens mij is dit een hele mooie aanbieding.
Die ik uiteraard weer even met jullie wilde delen.
Groetjes Patries
Die kost $ 9,95+tax per dag bij de "gewone" auto's en is geheel gratis bij auto's uit de Hertz Prestige Collectie (HPC).Op de luchthaven van Olando (MCO) zijn de HPC-auto's:NeverLost is complimentary in HPC vehicles.
Lincoln Zephyr/MKZ - PRESTIGE
Chevrolet Corvette Convertible - PRESTIGE
Lincoln Navigator - PRESTIGE
Cadillac Escalade - PRESTIGE
Audi A4 Cabriolet - PRESTIGE
HUMMER H2 - PRESTIGE
![]()
Voor de mensen die een TomTom 910 tussen September en November 2006 gekocht hebben lees het volgende even!!
bron
TomTom heeft een aantal van zijn Go 910-apparaten de deur uit gestuurd met malware aan boord, zo blijkt. Eigenaars van een exemplaar dat tussen september en november jongstleden is geproduceerd, doen er goed aan hun gps-toestel te controleren.
Volgens het persbureau van TomTom zijn op een aantal TomTom Go 910's uit de periode van september tot en met november 2006 zowel een virus als een trojaans paard geïnstalleerd. Alleen toestellen met softwareversie 6.51 zouden getroffen zijn en er zou geen gevaar zijn voor schade aan het gps-apparaat zelf. Volgens TomTom gaat het om een laagrisicovirus dat luistert naar de naam win32.Perlovga.A en een trojan met de naam TR/Drop.Small.qp. De geïnfecteerde bestanden worden overigens standaard niet uitgevoerd, zodat het risico voor de gebruiker betrekkelijk klein is.
Gebruikers die over een getroffen TomTom-apparaat beschikken, kunnen bestanden met de naam 'host.exe', 'copy.exe', of andere varianten probleemloos van hun gps-toestel verwijderen. Of het virus door een externe fabrikant op het toestel achtergelaten is, of hoe de malware de apparaten kon bereiken, is niet bekendgemaakt, maar TomTom stelt dat er maatregelen genomen zijn om herhaling te voorkomen.
Update 15.35u: Van Roel Schouwenberg van Kaspersky vernamen wij dat er naast Perlovga en Drop.Small.qp nog sprake zou zijn van een derde kwaadaardig stukje software. Terwijl Perlovga eerder irritant dan schadelijk is, is de derde malware een backdoor die meer risico's oplevert voor de gebruiker. Zowel Perlovga als Backdoor.Win32.Small.lo worden door Drop.Small.qp geïnstalleerd. Vooral vervelend is dat deze malware met behulp van autorun.inf zelfs automatisch opgestart kan worden als de TomTom Go 910 met de computer verbonden wordt, zodat het risico groter lijkt dan eerst aangenomen werd.
Ik wilde toch even terugkomen op die opmerking dat de meeste Amerikaanse wagens geen sigaretten aansluiting meer hebben.. en dat er werd geopperd dat er mogelijk wel andere aansluiting(en) op (een) andere plek(ken) zit(ten). Pfff.. sorry, maar.... als ik een pda meeneem met een stekker voor een sigarettenaansluiting, hoe kun je die dan op een andere aansluiting aansluiten, lijkt mij niet logisch dat een dergelijke aansluiting wel ergens anders in de auto aanwezig zal zijn. En ja, als er wel een helemaal achterin zit... dan red je het niet met een klein kabeltje. Dus, ik ben nu even in de war wat en hoe.
ik heb zelf een MiniVan van Alamo gehuurd, iemand al enig idee of deze wagen van hen het wel (nog) heeft?
Er zitten gewoon aansluitingen. Maak je daar maar niet druk over.
Alleen heet het niet sigaretten aansluiting want ja, in geen enkele huurauto mag je nog roken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Normaal zitten er meerdere aansluitingen in, w.o. die op de plek waar eerder de aansteker zat, of anders één in de middenconsole. Bij de Chevy Uplander, de minivan die Alamo verhuurd, zit er in ieder geval 1 ( http://www.chevrolet.com/uplander/features/ ) voorin.
Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 30-01-07 om 13:43. Reden: link toegevoegd
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited