Hallo,
Tijd te kort zullen we zeker hebben! Maar er is ook zo veel te doen heb ik gelezen! Wij verblijven in het Wolcott hotel in New York.
Groetjes
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hey, goed werk Samotje en een prima combi, New York + Florida.
Zelf ook een paar keer gedaan, denk alleen dat je in Florida veel tijd tekort gaat komen. Maar een mens kan nu eenmaal niet alles hebben he ?
Waar slapen jullie in 'The Big Apple' ?
Eric
Hallo,
Tijd te kort zullen we zeker hebben! Maar er is ook zo veel te doen heb ik gelezen! Wij verblijven in het Wolcott hotel in New York.
Groetjes
Reviews zijn iig prima. Wat betalen jullie per nacht?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Lijkt mij een een normale vraag![]()
Op de site staat een prijs van $200 ex tax. Misschien hebben zij het wel goedkoper..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Uiteraard.
Op die manier heeft iedereen hier op het forum er wat aan:-)
Ik moest alleen een beetje gniffelen hoe we (ja ook ik dus)
het formuleren.
Groetjes Patries
ps ook ik ben benieuwd naar de prijsops:
Ja, een betaalbaar en goed hotel op Manhattan blijft een groot probleem, vandaar dat iedere tip welkom is.
Eric
Hallo,
Wij betalen 67 euro per nacht. Dat valt dus nog heel erg mee dacht ik zo. We hebben dit hotel via het reisbureau geboekt!
Groetjes
Dat is een hele mooie prijs! Wij hebben in september 4 nachten in Pan American Hotel (in Queens) geslapen ($ 644 voor 4 nachten) maar ik zou het hotel niet aanbevelen alhoewel de recencies op Tripadvisor niet slecht waren. Meestal kloppen de recencies op Tripadvisor wel (tenminste bij ons tot nu toe wel) maar Pan American vond ik echt tegenvallen. Volgende keer willen we in ieder geval meer naar het centrum en ik houd me aanbevolen voor tips voor een goed hotel in New York.
Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014
Ik heb afgelopen zomer bijna $ 300 per nacht betaald voor het Paramount... en het kamertje was niet veel groter dan een bushalte.
Alleen de lokatie was super, 30 stappen vanaf Times Square.
Dus daaruit blijkt dat jullie een prima deal hebben.
Eric