Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik heb laatst ergens een artikel gelezen over een kringloop winkel naast de ingang of uitgang van disney .Weet iemand waar dit zit ,en hoe dit heet? Het is dus echt een kringloop en geen outlet. Het schijnt dat je daar veel disney spullen kunt kopen voor een klein prijsje. Ik kan het artikel helaas niet meer terug vinden en op de Google maps vind ik zo ook niks.
Nee ik denk niet dat deze het is, er stond een foto bij van de ingang van de winkel. Het leek alsof het pand een beetje verstopt zat in een soort steeg , er zaten ook geen andere winkels in de buurt .In de tekst stond ook zoiets over een verborgen pareltje waar nog niet heel veel toeristen van op de hoogte zijn .
hmm jammer. Ik zoek ook nog wel even verder maar als je het kan vinden laat het maar weten ik ben ook wel benieuwd nu![]()
Hi, ik ga vaak naar de kringloop in Orlando en ken deze niet.
Ik weet wel dat Disney de die lost & founds uit de Disney parken doneren aan een 4 tal kringlopen.
Dat kan van alles zijn wat mensen vergeten of verliezen zoals knuffels petjes maar ook zonnebrillen, camera's etc.
Verder verkopen alle Goodwill winkels en andere kringlopen wel veel Disney spullen zoals shirt, knuffels en bekers etc.
Er is ook een winkel die verkoopt spullen die uit hotels, de parken etc komen zoals meubels, schilderijen, servies etc. maar ook kleding.