Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ben het met je eens dat het gezeur kan voorkomen. Daarom doen we het zelf ook en raden we het ook andere mensen aan.
Met Edge hier geen probleem.
Wij hebben ook een keer bij het inchecken/boarden van een cruise de uitgeprinte ESTA's moeten laten zien. De cruise ging van Barcelona naar New York en op de terminal werd het paspoort niet gescand, alleen gecontroleerd.
Kleine update hier: visum is in aanvraag. Ze hebben een achterstand waardoor het langer duurt. Vandaag hebben ze een mail gestuurd waarom ik een visum wil aanvragen. Ik hoop maar dat het allemaal goed komt.
ik blijf het gek vinden. Ben vorig jaar op de esta naar Amerika gereisd. Dezelfde esta was nog geldig voor dit jaar en ineens staat ie op not approved. Ik heb het ook gepost als reminder om het echt af en toe ff te checken. In al mijn jaren amerika heb ik dit nog nooit meegemaakt!
ga er vanuit dat het goedkomt met het visum maar wat een gedoe!
Ja, dat geeft stress...ik zou er zelf flink van in de stress schieten, en er ook zo bovenop zitten.
Ga duimen dat het goed komt!
Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
Reisverslag: Florida + NY vanaf 2016 http://cindyinflorida.blogspot.nl/
Onze esta's verliepen in maart dus na jouw verhaal met knikkende knieën nieuwe aangevraagd. Kreeg gelukkig vrij snel approved binnen dus een pak van mijn hart.
Heeft iemand toevallig de afgelopen week ESTA aangevraagd ? En hoe lang heeft het geduurd voordat er toestemming gegeven werd ?
In voorgaande jaren kreeg ik binnen een paar uur de bevestiging, ik begrijp dat het nu wel meerdere dagen gaat duren.
Iemand ervaring mee ????