Welkom op dit fraaie Floridaforum, waar je werkelijk alles te weten kunt komen over je vakantie.
Veel plezier met de voorpret !
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hallo,
Wij zijn Jacqueline en Marco. Wij gaan van 12 t/m 29 augustus met onze kids naar Florida.
We landen in Miami, de eerste week gaan we naar de Keys en de Everglades, dan via de Westkant naar Orlando waar we de laatste week zullen verblijven.
Het is voor ons de eerste keer naar Florida, dus we gaan alle ervaringen en tips op het Forum goed doorlezen.
Alleen de accommodatie in Orlando en de vluchten liggen momenteel vast, verder gaan we alles zoveel mogelijk op het laatste moment of ter plekke boeken. Ook in afwachting wat het weer gaat doen, zodat we flexibel zijn.
Jullie zullen ons vast nog wel tegenkomen met vragen op het forum.
Groet, Jacqueline en Marco
Laatst gewijzigd door JacquelineenMarco; 17-03-19 om 19:54.
Welkom op dit fraaie Floridaforum, waar je werkelijk alles te weten kunt komen over je vakantie.
Veel plezier met de voorpret !
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Welkom en veel plezier met de voorpret.
Welkom op het forum! Heerlijk vooruitzicht, geniet van de voorpret.
Mijn man en ik zijn dol op de Westkustleuke route in ieder geval, hoop te zien onderweg. Van mooie natuurparken tot prachtige stranden. En ook outlet winkelcentra en gewone winkelcentra
![]()
2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
Blog 2015/ 2016 Blog 2017 Blog 2018 Blog 2019
Welkom, zat te lezen hier voor jullie! Met name voor de autohuur, verblijf en bijvoorbeeld toegang tot de parken in Orlando kan het toch verstandig zijn om dit hier al te regelen. Het kan je veel geld schelen! Veel plezier daar!
Ik sluit me volledig bij Bullyleo aan.
De auto van te voren boeken is een aanrader.
Verder vond ik het een prima idee om niet te veel vast te leggen.
Hotels boeken kan je altijd kort van te voren via één van de vele boekingsites.
Welkom en veel plezier met de voorpret!
Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
Reisverslag: Florida + NY vanaf 2016 http://cindyinflorida.blogspot.nl/
Ik zou zeker de auto van te voren boeken, als je kiest voor een aanbieder waar je zonder kosten kan annuleren heb je én flexibelheid (is dat een woord?) én zekerheid![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Dankje dat woord zocht ik ja![]()