Probeer via de fastpass avatar te reserveren, krijg constant mededeling Currently Unavailable,
Is dit niet te reserveren via je fastpass of al volgeboekt, kijk naar 11-12-2017.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Omdat wij hem sochtends gelijk gedaan hadden vielen alle attracties in het niet die we erna deden dus het was zeker het wachten waard om hem nog een keer te doen, mooiste en leukste attractie die ik ooit gezien heb.
Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-17 om 00:31. Reden: q
Probeer via de fastpass avatar te reserveren, krijg constant mededeling Currently Unavailable,
Is dit niet te reserveren via je fastpass of al volgeboekt, kijk naar 11-12-2017.
Laatst gewijzigd door Michael66; 15-11-17 om 13:04.
Hotelgasten mogen al 60 dagen van te voren reserveren. Reguliere tickethouders 30 dagen van te voren.
Je bent dus sowieso al 2 dagen te laat. Je zult echt op het juiste moment klaar moeten zitten en dan nog is het geluk hebben.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hotelgasten zelfs 60 dagen + verblijfsduur. Blijven proberen, wie weet heb je geluk maar de kans is niet heel groot dat het lukt. Als je voor een grotere groep kijkt is het soms ook beter om die op te splitsen. Dus voor bv 2 personen te zoeken ipv 4.
2 jaar later gaan we weer naar Florida en ja hier gaan we iig weer naartoe! Ben benieuwd of de wachtrij inmiddels wat kleiner is al denk ik eigenlijk van niet.