Hoi Davey! Heb je al gezien hoe het nieuwe centertown (foodcourt, winkel, incheck etc) er in Caribbean Beach uitziet? Het is gisteren geopend en ziet er echt heel goed uit: https://www.youtube.com/watch?v=4ExA-KXFFY4
Begrijp ik goed dat je geen auto huurt? Op Disney is dat natuurlijk prima te doen tenzij je veel andere hotels wil gaan bezoeken dan kost dat behoorlijk wat reistijd met Disney vervoer. Voor Universal, SeaWorld en de malls zou je gebruik kunnen maken van Uber. Werkt prima in Amerika en is een stuk goedkoper dan een gewone taxi. Ik was ongeveer $20 voor een enkele rit Disney Animal Kingdom Lodge - Universal kwijt. Zo goed als geen wachttijd en handig met betalen via de app. Een auto huren kan uiteindelijk goedkoper zijn, er zit een Alamo (2 zelfs) op Disney World, ook goede ervaringen mee.
Verder nog de tip om echt op tijd je Fastpasses te reserveren. Met een twee weken verblijf kan je echt alles krijgen wat je wil. Wij hadden deze vakantie 3x Flight of Passage en ook de net geopende Slinky dog was geen probleem. En wat Disney betreft: het zijn themaparken! Pretparken is een verboden woord daar. Voor nog meer tips, vraag maar raak. Ik ben inmiddels meer dan 20x geweest in heel veel verschillende hotels en altijd meer dan 5 dagen, ervaring zat dus.