Altijd fijn als het geregeld is toch ;-). Wij vinden Lufthansa altijd een fijne maatschappij. En vliegen via Frankfurt is ook lekker.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik kon gewoon niet wachten😊
Geboekt bij: schipholtickets
d.d: 21/8/18
Periode: 1/7-23/7 2019
Route: ams-fra-mco
Maatschappij: lufthansa
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 2150€
Zonder koffer of stoelreservering..
Altijd fijn als het geregeld is toch ;-). Wij vinden Lufthansa altijd een fijne maatschappij. En vliegen via Frankfurt is ook lekker.
Ik ben benieuwd. We vliegen de dag ervoor smiddags vanaf amsterdam naar frankfurt. Daar nemen we een airporthotel en de dag daarna vliegen we dan rechtstreeks naar orlando. Op die manier hebben we geen overstapstress en goede vluchttijden :-)
En dan is die prijs ook nog zonder bagage! Al je er maar blij mee bent...dat is het belangrijkste.
Ook zonder overstap stress had je op dinsdag kunnen vliegen (met overstap tijden variërend van 1h35/2h45/4h45), want je hebt nu ook nog de kosten van een overnachting erbij.
ik wacht nog wel even voor betere prijzen. Vliegen via Frankfurt is wel heerlijk, plus je vliegt waarschijnlijk met de A380? Heerlijk vliegtuig en by far mijn favoriet! Prober een stoel op het bovendek te reserveren voor meer rust en betere service!
Laatst gewijzigd door Terpies; 26-08-18 om 20:19.
If it ain't Dutch it ain't much
Geboekt bij: Lufthansa
d.d: 1/9/18
Periode: 6/8-27/8 2019
Route: ams-fra-mco
Maatschappij: lufthansa
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 1.400
Tickets inclusief bagage en stoelen met 2:45 (heen) en 1:50 (terug) overstap.
Kan waarschijnlijk wel goedkoper maar Lufthansa was de enige maatschappij die op 1/9 al tickets had met retourvlucht 27/8.
Ik heb er nooit echt op gelet maar ik vraag me af of Lufhansa altijd de eerste is met tickets.
Laatst gewijzigd door Don Tuse; 05-09-18 om 13:10.
Geboekt bij : budgettair
dd: 9-9-2018
Periode: 17 juli / 7 augustus
Route: ams-gatw-orl
Maatschappij : British Airways
aantal personen: 4
Prijs: 2177
Incl bagage
Geboekt bij : Expedia
dd: 8-9-2018
Periode: 8 juli / 26 juli
Route: ams-gatw-orl
Maatschappij : British Airways
aantal personen: 2
Prijs: 1147
Inclusief bagage
Inclusief de eerste hotelovernachting La Quinta Inn & Suites Orlando Airport North
groetjes Jimmy
Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019
Ik zoek voor 9 personen tickets naar MCO. Heen 13/7/19 terug 3/8/19. Ik lees dat er in het hoogseizoen geboekt kan worden voor rond de € 600.00 retour. Maar als ik op de sites van Lufthansa of BA kijk zit ik toch dik boven de € 1000 pp. Kom dit omdat ik te vaak check of die iets verkeerd?? Wij hebben al een huis op het oog maar kunnen deze pas boeken als wij tickets hebben. Alle tips zijn welkom.
wij hebben vorig jaar onze tickets voor aug geboekt in okt-nov, dus zou nog even afwachten. Neem desnoods contact op met de eigenaars van jullie huis naar keuze, wij hebben onze villa ook al geboekt, omdat we weten welke periode we gaan (hebben nu een huis vastliggen van 1-25 aug), maar als de vliegtickets vb 30 juli-23 aug voordeliger zouden zijn vonden de eigenaars het geen probleem om de villa een paar dagen op te schuiven (als hij dan natuurlijk nog vrij is!)