Kan ik dat nu ook nog instellen ?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Dit is niet automatisch het geval. Na de online check-in moet je echt nog door naar de "skip the counter" pagina om wat dingen aan te klikken, en dan krijg je pas de barcode die je aan de poort moet laten scannen, je rijbewijs(zen) en CC laten zien, en dan mag je de poort uit.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
ja dat kan ook naderhand nog bij je boeking bij alamo op de site.
Skip the counter kun je alleen maar doen als je rechtstreeks bij Alamo boekt.
Dus niet als je boekt via derden.
kan ook als je bij derde boekt als je maar wel het alamo boekings nummer hebt
.
Waarom lukt het mij dan niet? Ik heb bij Auto Europe geboekt.
Kon de auto wel inchecken bij Alamo.com maar skip the counter ging niet.
Wij vertrekken 16 april.
lukte bij ons de vorige keer pas 2 weken van te voren. voor ons tripje van maart kon het meteen maar die is bij alamo met een goede kortingscode geboekt.
Was het niet zo dat je alleen het boekingsnummer in moet voeren zonder count ervoor, of is dat nu alleen bij National.
boekingsnummer invoeren zonder COUNT
Voor Skip The Counter staat hier de handleiding https://www.thedibb.co.uk/forums/sho...d.php?t=860575
Even in het kort:
online check in voltooien (als je dit al gedaan hebt, inloggen met je naam en reserveringsnummer ) venster openlaten, nieuw venster openen met deze link alamo/en_US/car-rent...in/bypass.html en dan zou het moeten lukken
Laatst gewijzigd door KevinB; 22-01-18 om 21:40.
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025