Als je in Rotterdam woont, kan je dan niet vanaf Rotterdam vertrekken (via LHR/LGW). Of bestaat die lijndienst niet meer. Zou helemaal top zijn naar mijn idee.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik kan iedereen de extra overnachting + parkeren aanraden; het is vaak maar een klein beetje duurder dan lang parkeren, je vakantie begint een dag eerder en op de dag van je vlucht ben je al een stuk minder gestressed en veel kleiner risico op vertragingen in het verkeer. Op het gemak ontbijten in hotel en dan de shuttle in.
Als je in Rotterdam woont, kan je dan niet vanaf Rotterdam vertrekken (via LHR/LGW). Of bestaat die lijndienst niet meer. Zou helemaal top zijn naar mijn idee.
Vluchten vanaf RTM naar Londen gaan tegenwoordig alleen naar City.
Zeker top. In het verleden ook wel eens op Rotterdam gezocht maar helaas is dat geen optie voor Florida reizen. Of je moet in London overstappen om daar naar een ander vliegveld te gaan of er zijn opties met de trein naar Schiphol en dat was nou net niet de bedoeling. Gelukkig is Schiphol ook niet zo heel ver van Rotterdam en vind ik het een fijn vliegveld. Mijn vakantie begint altijd al op Schiphol.
Voorheen vloog men van RTM ook naar LHR. Dan hoefde je niet te pendelen. Wist niet meer zeker of die nu opgeheven was of niet. Wel dus. Zonde!
Geboekt bij BudgetAir.be op 4.02.2017
Periode: sept 2017
Route: BRU - NY - MCO / MCO - ATL - BRU
Maatschappij: Delta
Aantal pers: 2
Totaalprijs: 850,30 E (425 pp)
Joehooeee!
We gaan voor een last minute :-)
Geboekt bij: .billigflug.de
d.d: .26/8/17
Periode: .23/9/17
Route: .Dus-cdg-bos-Orlando en terug via fort myers-atl-dus
Maatschappij: delta/air france
Aantal Personen: .2
Totaalprijs: 730
Al met al een goede prijs gezien we in het weekend vliegen.
Opmerkingen:
Na in juli met mijn dochter in Florida te zijn geweest nu met mijn vrouw.
Geboekt bij: E-Dreams
d.d: 18-05-17
Periode: 29-09-17 t/m 15-10-17
Route: HEEN: 10:40 DUS -> 11:30 FRA 13:05 -> 15:05 BOS (Dur: 10:25), TERUG: 13:45 TPA -> 15:57 IAD 18:25 -> 06:45 +1 LHR 08:05 -> 10:25 DUS (Dur: 14:40)
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €915,10 (€457,55 pp)
Opmerkingen; We hebben gekozen voor een weekje Boston en daarna een weekje Florida. Halverwege vliegen we 11:45 BOS -> 15:00 SRQ (Dur: 03:15)
Maatschappij: Lufthansa
Laatst gewijzigd door Michael66; 18-09-17 om 02:52. Reden: 1+1
Geboekt bij: Tui.nl
d.d: . 28-11-2017
Periode: 18-12 tm 01-01
Route: AMS - SFB en MIA - AMS
Maatschappij: TUi
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 1880 (€470 pp)
Opmerkingen: Comfort heen en terug, 2 koffers heen en 4 terug. Yeahhhhhh
Laatst gewijzigd door Michael66; 29-11-17 om 14:49.